راهکارهای پرداخت ، نوبت دهی ، نظرسنجی و تبلیغات در داروخانه ها

پرداخت رسید از طریق کیوسک‌های لمسی

امروزه استفاده از کیوسک‌های  پرداخت رسید توسط خود مشتری در راستای کاهش بار و یا حذف صندوق‌های انسانی مورد توجه قرار گرفته است. شرکت سایا برای انواع خدمات تسویه و پرداخت، راه‌حل‌های کامل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شامل انواع کیوسک‌های لمسی Elphy و سامانه نرم‌افزاری Elphy Live را ارائه داده است.

سامانه Elphy Live علاوه بر داشتن بستر APIهای لازم برای استفاده توسط سایر نرم‌افزارها، قابلیت اتصال به سایر سامانه‌های مالی، حسابداری و صندوق های داروخانه‌ای و … را نیز برای دریافت اطلاعات رسید، ثبت پرداخت‌ها و … دارا می‌باشد.

کیوسک لمسی داروخانه و صندوق

مدیریت صف ها و نوبت دهی مراجعین داروخانه ها

توسط سامانه Elphy Live می‌توان به راحتی برای خدمات مختلف داروخانه‌ها با کمک امکانات موجود در داروخانه و با کمترین هزینه نوبت دهی ایجاد کرد. هر تعداد صف دلخواه مانند پذیرش با نسخه، پذیرش بدون نسخه و …  توسط خود شما قابل ایجاد، مدیریت و گزارش‌گیری هستند.

فرآخوان نوبت می‌تواند با صدا زدن شماره و یا نام مشتری و یا از طریق ارسال پیام کوتاه صورت گیرد. همچنین با وجود قابلیت ارسال پیام کوتاه هنگام نزدیک شدن نوبت، مشتری می‌تواند با اطمینان تا فرارسیدن نوبتش محل را ترک کرده و از تجمع در مکان شما جلوگیری گردد.

مدیریت محتوای نمایشگرها، کیوسک‌ها و تلویزیون‌ها تبلیغاتی

یک سامانه مدیریت تبلیغات، باید بتواند به صورت متمرکز محتوای نمایشگرهای محیطی را در هر گستره‌ای مدیریت کند. این مدیریت می‌تواند شامل مدیریت محتواهای ویدیویی و تصویری نمایشگرها، ناحیه ‌بندی نمایشگرها و زمان‌بندی پخش باشد. همچنین مانیتورینگ وضعیت این نمایشگرها و امکانات گزارشگیری نیز از بایدهای اینگونه سامانه‌ها هستند.

سامانه Elphy Live تمام امکانات ذکر شده به همراه بسیاری از قابلیت‌های دیگر را در یک پنل واحد ارائه می‌دهد..

نظرسنجی از مشتریان

در سامانه ELPHY LIVE امکان ایجاد انواع نظرسنجی‌ها و استفاده از آن‌ها بر روی ساینیج تعاملی و یا کیوسک‌های لمسی و دریافت گزارش‌ها و آمارهای آن‌ها فراهم گردیده است.

علاوه بر کیوسک‌ها لمسی، امکان استفاده از ترمینال‌های دکمه‌ای نظرسنجی و یا نظرسنجی از طریق گوشی همراه با اسکن بارکدهای دو بعدی (QR Code) و همچنین امکان نظرسنجی تحت وب نیز در سامانه پیش‌بینی گردیده است.

تجهیزات پیشنهادی ...

null

ITS24 (24``)

استند لمسی، مناسب برای نمایش تبلیغات، نظرسنجی و نوبت دهی پیامکی
null

ITC22 (22``)

کیوسک کنسولی، مناسب برای نمایش تبلیغات، خدمات پرداخت رسید، نظرسنجی، نوبت دهی. با قابلیت چاپ و اسکن بارکد.
null

ITW32 (32``)

کیوسک دیواری، مناسب برای نمایش تبلیغات، نظرسنجی، نوبت دهی پیامکی.
null

ITW22 (22``)

کیوسک دیواری، مناسب برای نمایش تبلیغات، خدمات پرداخت رسید، نظرسنجی، نوبت دهی. با قابلیت چاپ و اسکن بارکد.
null

کلاینت های پخش ساینیج

انواع تین‌ کلاینت‌ و مینی‌ پی‌سی ویندوزی و همچنین اندروید باکس‌ها برای پخش ساینیج