راهکارهای نمایش منو ، ثبت سفارش و پرداخت در رستوران ها و فست فود ها

ثبت سفارش و پرداخت

شرکت سایا در زمینه‌ی سخت‌افزاری تولید کننده انواع کیوسک‌ها با برند Elphy و همچنین در زمینه نرم‌افزاری توسعه‌دهنده سامانه مدیریت محتوای Elphy Live می‌باشد.

به کمک کیوسک‌های لمسی و سامانه مدیریت محتوای Elphy می‌توانید فرآیند ثبت سفارش و پرداخت مشتری را بدون نیاز به نیروی انسانی و صندوق فیزیکی انجام دهید.

سامانه به شما این قابلیت را می‌دهد که علاوه بر مدیریت منو غذاها و یا گزارش‌گیری سفارشات بتوانید خدماتی مانند نظرسنجی، پخش ویدیوهای جذاب و … را نیز بر روی کیوسک‌های خود داشته باشید و حداکثر بهره را از آن‌ها ببرید.

کیوسک لمسی فروشگاهی و صندوق

مدیریت محتوای نمایشگرها و تلویزیون‌ها

نمایشگرهایی که در محل رستوران و یا فست فودی شما منو غداها را نمایش می‌دهند و یا برای پخش تلویزیون و موسیقی استفاده می‌شوند نیز می‌توانند توسط سامانه Elphy Live به صورت آنلاین مدیریت گردند.

اگر از سامانه Elphy Live برای ثبت سفارش‌های خود بر روی کیوسک‌های لمسی استفاده می‌کنید، لیست منو نمایش‌ داده شده بر روی نمایشگرها هم به صورت خودکار با بروزرسانی اقلام کیوسک‌ها آپدیت می‌گردند.

نظرسنجی از مشتریان

در سامانه ELPHY LIVE امکان ایجاد انواع نظرسنجی‌ها و استفاده از آن‌ها بر روی ساینیج تعاملی و یا کیوسک‌های لمسی و دریافت گزارش‌ها و آمارهای آن‌ها فراهم گردیده است.

علاوه بر کیوسک‌ها لمسی، امکان استفاده از ترمینال‌های دکمه‌ای نظرسنجی و یا نظرسنجی از طریق گوشی همراه با اسکن بارکدهای دو بعدی (QR Code) و همچنین امکان نظرسنجی تحت وب نیز در سامانه پیش‌بینی گردیده است.

مدیریت صف و نوبت دهی پیامکی مشتریان

توسط سامانه Elphy Live صف‌های تولید شده در مقابل رستوران‌ها و یا فست‌فودی‌ها می‌تواند به راجتی مدیریت گردد. بدین صورت که می‌توان با قرار دادن کیوسک در ورودی مجموعه، برای مراجعین با دریافت شماره همراه و یا نام آن‌ها نوبت صادر کرد.

فرآخوان نوبت می‌تواند با صدا زدن شماره و یا نام مشتری و یا از طریق ارسال پیام کوتاه صورت گیرد. همچنین با وجود قابلیت ارسال پیام کوتاه هنگام نزدیک شدن نوبت، مشتری می‌تواند با اطمینان تا رسیدن نوبتش محل را ترک کرده و از تجمع در مکان شما جلوگیری گردد.

تجهیزات پیشنهادی ...

null

ITS55 (55``)

استند لمسی، مناسب برای نمایش تبلیغات، منو رستوران، سفارش‌گیری بدون چاپ، نظرسنجی و نوبت دهی پیامکی
null

ITS49 (49``)

استند لمسی، مناسب برای نمایش تبلیغات، منو رستوران، سفارش‌گیری بدون چاپ، نظرسنجی و نوبت دهی پیامکی
null

ITS43 (43``)

استند لمسی، مناسب برای نمایش تبلیغات، منو رستوران، سفارش‌گیری بدون چاپ، نظرسنجی و نوبت دهی پیامکی
null

ITS24 (24``)

استند لمسی، مناسب برای نمایش منو رستوران، سفارش‌گیری بدون چاپ، نظرسنجی و نوبت دهی پیامکی
null

ITT32 (32``)

میز لمسی، مناسب برای نمایش تبلیغات، منو رستوران، سفارش‌گیری بدون چاپ، نظرسنجی و نوبت دهی پیامکی
null

ITC22 (22``)

کیوسک کنسولی، مناسب برای نمایش منو رستوران، سفارش‌گیری، نظرسنجی، نوبت دهی و  و خدماتی که احتیاج به چاپ، ارائه کارت و یا اسکن بارکد دارند.

null

ITW32 (32``)

کیوسک دیواری، مناسب برای نمایش تبلیغات، منو رستوران، سفارش‌گیری بدون چاپ، نظرسنجی و نوبت دهی پیامکی برای مکان‌هایی که فضای محدود دارند.
null

ITW22 (22``)

کیوسک دیواری، مناسب برای نمایش منو رستوران، سفارش‌گیری، نظرسنجی، نوبت دهی و  و خدماتی که احتیاج به چاپ، ارائه کارت و یا اسکن بارکد دارند.
null

کلاینت های پخش ساینیج

انواع تین‌ کلاینت‌ و مینی‌ پی‌سی ویندوزی و همچنین اندروید باکس‌ها برای پخش ساینیج