راهکارهای نوبت دهی ، پرداخت و اطلاع رسانی در بیمارستان ها و درمانگاه ها

نوبت دهی حضوری و رزرو آنلاین نوبت بیمار

پنل مدیریت ابری Elphy Live به شما این امکان را می‌دهد که برای بخش‌های مختلف بیمارستان و یا درمانگاه خود به سادگی نوبت دهی ایجاد نمایید. بدین معنی که نوبت‌ دهی ‌های مربوط به تریاژ، پذیرش، درمانگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، داروخانه ها و … به صورت متمرکز و از طریق یک سامانه واحد مدیریت می‌گردند.

همچنین می‌توانید برای هر بخش که تمایل داشتید قابلیت رزرو آنلاین را فعال نمایید. به راحتی نظرات بیماران خود را دریافت کنید و در نهایت گزارش‌ها و آمارهای دقیق از نوبت دهی خود تولید کنید.

این پنل دارای امکانات خاصی مانند، نوبت دهی از طریق پیام کوتاه بدون احتیاج به نوبت دهی کاغذی، نوبت دهی از طریق اسکن کد بدون نیاز به دستگاه نوبت دهی، امکان پاس دادن نوبت ها بین بخش‌های مختلف بدون احتیاج به نوبت‌گیری مجدد می‌باشد.

نوبت دهی بیمارستان و درمانگاه

تسویه بیمار و خدمات پرداخت از طریق کیوسک

امروزه استفاده از کیوسک‌های  پرداخت رسید توسط خود مشتری در راستای کاهش بار و یا حذف صندوق‌های انسانی مورد توجه قرار گرفته است. شرکت سایا برای انواع خدمات تسویه و پرداخت، راه‌حل‌های کامل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شامل انواع کیوسک‌های لمسی Elphy و سامانه نرم‌افزاری Elphy Live را ارائه داده است.

سامانه Elphy Live علاوه بر داشتن بستر APIهای لازم برای استفاده توسط سایر نرم‌افزارها، قابلیت اتصال به سایر سامانه‌های مالی، حسابداری و HISهای بیمارستانی و … را نیز برای دریافت اطلاعات رسید، ثبت پرداخت‌ها و … دارا می‌باشد.

کیوسک لمسی داروخانه و صندوق

مدیریت متمرکز نمایشگرهای اطلاع رسانی و کیوسک‌های خدماتی بیماران

معمولاً در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها از نمایشگرهای محیطی برای اطلاع‌رسانی به بیماران و یا نمایش نوبت ها استفاده می‌گردد. همچنین کیوسک‌های لمسی نیز در این محیط ها برای  معرفی بخش ها و خدمات، نوبت‌ دهی، نظرسنجی و یا سایر موارد اینچنینی استفاده می‌گردند.

سامانه دیجیتال ساینیج ELPHY LIVE، قابلیت کنترل محتوای نمایشگر‌های ساینیج و کیوسک‌های لمسی را به صورت متمرکز ارائه می‌دهد. این سامانه، علاوه بر امکانات گسترده مانند داشتن آیتم‌های متنوع تصویری، ویدیویی و اطلاع‌رسانی، دارای ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی نیز می‌باشد. از این ویژگی‌ها می‌توان به cross platform بودن، قابلیت ساخت اپلیکیشن‌های کیوسک‌های لمسی و همچنین امکانات نوبت‌دهی، نظرسنجی اشاره کرد.

نظرسنجی میزان رضایت بیماران و مراجعین

در سامانه ELPHY LIVE امکان ایجاد انواع نظرسنجی‌ها و استفاده از آن‌ها بر روی ساینیج تعاملی و یا کیوسک‌های لمسی و دریافت گزارش‌ها و آمارهای آن‌ها فراهم گردیده است.

علاوه بر کیوسک‌ها لمسی، امکان استفاده از ترمینال‌های دکمه‌ای نظرسنجی و یا نظرسنجی از طریق گوشی همراه با اسکن بارکدهای دو بعدی (QR Code) و همچنین امکان نظرسنجی تحت وب نیز در سامانه پیش‌بینی گردیده است.

تجهیزات پیشنهادی ...

null

ITS55 (55``)

استند لمسی، مناسب برای اطلاع رسانی، تبلیغات، میز خدمت الکترونیک، نظرسنجی و نوبت دهی پیامکی
null

ITS49 (49``)

استند لمسی، مناسب برای اطلاع رسانی، تبلیغات، میز خدمت الکترونیک، نظرسنجی و نوبت دهی پیامکی
null

ITS43 (43``)

استند لمسی، مناسب برای اطلاع رسانی، تبلیغات، میز خدمت الکترونیک، نظرسنجی و نوبت دهی پیامکی
null

ITS24 (24``)

استند لمسی، مناسب برای اطلاع رسانی، میز خدمت الکترونیک، نظرسنجی و نوبت دهی پیامکی
null

ITT32 (32``)

میز لمسی، مناسب برای  میز خدمت الکترونیک و خدماتی که حریم شخصی و تسلط اهمیت بیشتری دارد.
null

ITC22 (22``)

کیوسک کنسولی، مناسب برای میز خدمت الکترونیک، نظرسنجی، نوبت دهی، پرداخت قبوض و خدماتی که احتیاج به چاپ، ارائه کارت و یا اسکن بارکد دارند.
null

ITW32 (32``)

کیوسک دیورای، مناسب برای اطلاع رسانی، تبلیغات، میز خدمت الکترونیک، نظرسنجی و نوبت دهی پیامکی‌ در مکان‌هایی که فضای محدود دارند.
null

ITW22 (22``)

کیوسک دیواری، مناسب برای میز خدمت الکترونیک، نظرسنجی، نوبت دهی، پرداخت قبوض و خدماتی که احتیاج به چاپ، ارائه کارت و یا اسکن بارکد دارند.
null

کلاینت های پخش ساینیج

انواع تین‌ کلاینت‌ و مینی‌ پی‌سی ویندوزی و همچنین اندروید باکس‌ها برای پخش ساینیج