برنامه‌ سازمانی کیوسک و میز‌های خدمت

از آن‌جا که بهبود ارائه خدمات به ارباب رجوعان، دریافت نظرات آن‌ها و ارائه خدمات به صورت غیر متمرکز از دغدغه‌های امروز مدیران سازمان‌های دولتی و ادرات می‌باشد، شرکت سایا برای پاسخگویی به این نیاز‌ها و در راستای سیاست تکریم ارباب رجوع، به کمک فناوری‌های انحصاری موجود در این شرکت، اقدام به تهیه برنامه‌ی ویژه‌ی سازمانی نموده است. در این برنامه که ویژه‌ی کیوسک‌ها و میز‌های خدمت طراحی شده است، تلاش گردیده است که نیازهای سازمان‌های دولتی و ادارات در ارائه خدمات اتوماسیون به مراجعه‌کنندگان و همچنین راهنمایی و هدایت آن‌ها در سازمان‌ها به صورت کامل پاسخ داده شود. این برنامه همچنین برای نهادها و ارگان‌ها این امکان را فراهم می‌سازد تا به صورت غیر متمرکز و خارج از سازمان خدمات و راهنمایی‌های لازم را به کمک فناوری‌های نوین موجود در این زمینه همراه با طراحی مدرن و جذاب، به مخاطبان خود ارائه نمایند.

امکانات برنامه

  • معرفی سازمان و کارنامه سازمان به همراه معرفی حوزه‌ی ریاست و مدیران
  • نمایش محتوای چند رسانه­‌ای سازمان در قالب فیلم، تیزر و عکس با قابلیت به‌روزرسانی آسان
  • نمایش تقویم سازمانی، اطلاع‌رسانی از همایش‌ها، نشست‌ها و خبرهای مهم سازمان
  • اخبار روز به صورت زیرنویس و نمایش صفحات اول روزنامه‌های ایران و جهان به صورت روزانه
  • معرفی و دریافت اپ‌های اندرویدی و آی‌اواس از طریق کیوسک
  • پخش اعلانات صوتی، مجهز به برنامه زمان‌بندی پخش و مدیریت موسیقی پس‌زمینه
  • اتصال به وب‌سرویس‌ها و دیتا‌بیس‌های سازمان با امکان ارائه خدمات آن سازمان مستقیما از روی کیوسک
  • ارتباط با صفحات اجتماعی سازمان به صورت مستقیم
  • قابلیت اتصال به پرینتر برای انتخاب و چاپ فرم‌های سازمانی توسط کاربر
  • قابلیت شخصی‌سازی منوها، رنگ‌ها، نوع قلم، صفحه‌بندی‌ها و …
  • نقشه­‌ی تعاملی طبقات و نمایش فلوچارت‌های اداری برای راهنمایی ارباب رجوع
  • طرح نظرسنجی برای ارزیابی امکانات ارایه شده، دریافت پیشنهادات و انتقادات و ارتباط مستقیم با مدیریت
  • امکان دریافت فرم‌ها، اطلاعات، کاتالوگ­‌ها و نرم‌­افزارها از طریق درگاه USB، ایمیل و یا QR کد توسط کاربر
  • طراحی چندزبانه بدون محدودیت در تعداد زبان
  • صفحات اختصاصی برای بخش‌های مختلف سازمان، با قابلیت مدیریت مستقیم محتوا توسط آن بخش
  • طراحی انواع فرم‌­های تماس برای دریافت اطلاعات ارباب رجوع با قابلیت ارسال پیامک و ایمیل
  • نمایش صفحات وب با پشتیبانی از سرویس Readability ، مجهز به فید خوان توکار
  • قابلیت نمایش و دریافت مجلات و ماهنامه‌های درون سازمانی و نشریات تخصصی مرتبط با سازمان
  • قابلیت مانیتورینگ سیستم‌ها از راه دور (RSM) و به صورت بیست و چهارساعته و بروزرسانی متمرکز کیوسک‌ها بدون نیاز به دسترسی مستقیم
  • گزارش‌گیری از میزان بازدید صفحات به همراه آمار زمانی ترافیک بازدید