دیجیتال ساینیج

به صورت کلی اصطلاح دیجیتال ساینیج به تمام نمایشگر‌های الکترونیکی از قبیل مانیتور‌ها، تلویزیون‌ها و یا کیوسک‌های اطلاع‌رسانی که در مکان‌های عمومی جهت هدایت، راهنمایی و اطلاع‌رسانی استفاده می‌شوند، اطلاق می‌گردد.
سامانه‌های رایانه‌ای کنترل دیجیتال ساینیج نیز سامانه‌هایی هستند که وظیفه مدیریت محتوا این نمایشگر‌ها را به عهده دارند. این مدیریت محتوا عموماً شامل وارد کردن دیتا، چیدمان آیتم‌ها برروی صفحه و زمان‌بندی نمایش این اطلاعات می‌گردد.

video
play-rounded-fill

دیجیتال ساینیج ELPHY LIVE

سامانه دیجیتال ساینیج ELPHY LIVE، قابلیت کنترل محتوای نمایشگر‌های ساینیج و کیوسک‌های لمسی را به صورت متمرکز ارائه می‌دهد. این سامانه، علاوه بر امکانات گسترده مانند داشتن آیتم‌های متنوع تصویری، ویدیویی و اطلاعاتی، دارای ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی نیز می‌باشد. از این ویژگی‌ها می‌توان به cross platform بودن و همچنین به قابلیت مدیریت برنامه‌های کیوسک‌های لمسی با امکان منو‌بندی و کنترل محتوای منو‌ها اشاره نمود.

همین حالا نمایشگر ساینیج خود را ایجاد کنید!

Elphy Live تنها دیجیتال ساینیج نیست!

سامانه ELPHY LIVE علاوه بر خدمات اطلاع‌رسانی به مراجعین و دیجیتال ساینیج، سایر خدمات عمومی مراجعین را اعم از ساینیج تعاملی، رزرواسیون، نوبت‌دهی‌، نظرسنجی و خدمات فروشگاهی و پرداخت را نیز به صورت متمرکز ارائه می‌دهد.

داشتن درگاه واحد مدیریت، کنترل، مانیتورینگ و گزارش‌گیری این امکان را به مشتریان ما داده است، که با همان سخت‌افزار و زیرساخت موجود حداکثر خدمات را به مراجعین خود به مطلوب‌ترین شکل ممکن و با انعطاف‌پذیری کامل ارائه نمایند.

video
play-rounded-fill

ویدیو نمونه خروجی دیجیتال ساینیج الفی لایو

ساینیج دیجیتال چگونه کار می‌کند؟

با بهره‌گیری از سامانه دیجیتال ساینیج ELPHY LIVE، شما به سادگی می‌توانید نمایشگرها و گروه‌های نمایشگر خود را تعریف کرده و برای هر نمایشگر یک کد (API Key) دریافت نمایید. سپس با قرار دادن این لینک در پخش‌کننده ELPHY AGENT، مرورگر کلاینت یا اپلیکیشن‌های PWA که بر روی تمام پلتفرم‌ها قابل اجرا هستند، این ارتباط را یکبار برای همیشه برقرار می‌کنید.

از این به بعد، با اعمال هر تغییر در محتوا، چیدمان یا زمان‌بندی پخش هر نمایشگر، تغییرات به‌صورت خودکار بر روی نمایشگر شما اعمال می‌شود.

ELPHY LIVE شما را مجبور به استفاده از هیچ‌گونه سخت‌افزار یا پلتفرم خاصی نمی‌کند و دست شما را در انتخاب دیجیتال‌ ساینیج‌تان کاملاً باز می‌گذارد.

نمایشگر ساینیج‌تان را خودتان بچینید!

از طریق پنل مدیریت سامانه ELPHY LIVE هرآنگونه که می‌خواهید، تصاویر، ویدیو‌ها، اخبار و … را برای مخاطبان خود برروی هر نوع نمایشگری که دارید نمایش دهید. توسط ماژول‌های متنوعی که در سامانه قرار دارد می‌توانید دیتا‌های خود را وارد کنید و سپس توسط پنل چیدمان به سلیقه‌ خودتان آن‌ها را برروی نمایشگرتان بچینید. همچنین می توانید برای چیدمان‌تان زیرنویس خبری تعیین کنید، تصاویر پس‌زمینه و رویه قرار دهید، پِلی‌لیست موسیقی انتخاب کنید و همچنین هر آیتم به میل خود سفارشی‌سازی کنید. شما به هر تعداد که بخواهید می‌توانید چیدمان بسازید و به کمک پنل زمانبندی به صورت خودکار چیدمان‌ نمایشگرهایتان را در زمان‌های دلخواه تغییر دهید.

اپلیکیشن کیوسک‌ تان را خودتان بسازید!

سامانه ELPHY LIVE در راستای ایجاد یک سامانه واحد اطلاع‌رسانی، خدمت‌رسانی و راهنمای مراجعین، امکان مدیریت کامل محتوای کیوسک‌های لمسی را فرآهم ساخته است. شما از طریق پنل کاربری خود قادر خواهید بود که منو‌های خبری، نظرسنجی، فرم‌های سفارشی، فروشگاهی، نوبت‌دهی و … را برای کیوسک‌های خود تعریف کرده و به دلخواه خود برای کیوسک‌هایتان منو و زیر-منو ایجاد نمایید.
علاوه بر این گزارش‌ها و نتایج فرم‌ها، نظرسنجی‌ها، نوبت‌دهی، فروش و … را از طریق پنل دریافت نمایید و از تمام امکانات دیگر ساینیج مانند زمان‌بندی، مانیتورینگ و … نیز برروی کیوسک‌هایتان بهره‌مند گردید.

مانیتورینگ و کنترل نمایشگرها و کیوسک‌ها

توسط پنل مانیتورینگ سامانه ساینیج ELPHY LIVE می‌توانید بر وضعیت تمام نمایشگر‌های ساینیج و کیوسک‌های خود نظارت داشته باشید و از صحت نمایش ساینیج برروی نمایشگر‌هایتان مطمئن گردید. همچنین با نصب نرم‌افزار ELPHY AGENT برروی کلاینت‌های خود می‌توانید از طریق همان پنل ساینیج علاوه بر مانیتورینگ، امکان کنترل از راه دور کلاینت‌های خود را نیز داشته باشید، بدین معنی که، از طریق موس و کیبورد سیستم خود را کنترل کنید و فرامین مختلف مانند ری‌اِ‌ستارت و خاموش کردن سیستم، باز کردن صفحه‌ی ساینیج و یا برنامه کیوسک و … را از طریق پنل خود اجرا کنید.

اعلانات وضعیت نمایشگر ها

در صورتیکه نمایشگر و یا کیوسک آفلاین باشد و یا در هنگام پخش دچار خطا شده باشد، سیستم مانیتورینگ قادر است که شما و یا هر تعداد کاربر دیگر مد نظر شما را از طریق پیام‌‌کوتاه و یا ایمیل مطلع سازد.

کنترل ترافیک نمایشگر ها

سیستم مانیتورینگ قادر است ترافیک لحظه به لحظه نمایشگرها و کیوسک‌های شما را مانیتور کرده و به صورت نمودارهای ساعتی و روزانه نمایش دهد. ضمناً شما می‌توانید ترافیک هر یک از نمایشگرها را به دل‌خواه خود محدود و کنترل نمایید.

نوبت‌ دهی و رزرو نوبت آنلاین بر روی سامانه ساینیج دیجیتال

توسط ماژول نوبت‌دهی دیجیتال ساینیج الفی لایو به راحتی می‌توانید با استفاده از زیرساخت‌ها و سخت‌افزارهای موجودتان برای هر تعداد مکان مورد نظر نوبت‌دهی و رزرو نوبت ایجاد نمایید. با توجه به امکانات مدیریت و گزارش‌گیری متمرکز این سامانه علاوه بر مراکز کوچک، ادارات، شعب بانک، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و … به صورت حرفه‌ای می‌توانند نوبت‌دهی مراجعین خود را کنترل نمایند.

null

رزرو نوبت

• زمان‌بندی جلسات و تعیین ظرفیت نفرات هر جلسه
• دریافت اطلاعات دلخواه هنگام صدور نوبت
• امکان تایید تلفن همراه
• پیامک و یا چاپ کد رزرو
• فعال و غیر فعال کردن به لحظه قابلیت رزرواسیون

null

صدور نوبت

• دریافت نوبت از طریق کیوسک لمسی، ترمینال دکمه‌ای، لینک آنلاین و یا اسکن QR Code
• دریافت اطلاعات دلخواه هنگام صدور نوبت
• امکان چاپ و یا پیامک نوبت
• نمایش زمان تقریبی انتظار و تعداد افراد در صف

null

فراخوان نوبت

• امکان فراخوان نوبت توسط مسئول باجه از روی گوشی همراه یا مرور‌گر سیستم
• امکان فراخوان مجدد نوبت
• امکان به تاخیر انداختن نوبت در صورت عدم مراجعه
• امکان پاس دادن مراجعه کننده با همان نوبت به صف دیگر

null

اعلام و نمایش نوبت

• اعلام صوتی با قابلیت خواندن نام نوبت گیرنده، نام مسئول باجه و ...
• نمایش نوبت تمام باجه ها و یا تک باجه
• قابلیت اختصاص بخشی یا تمام نمایشگر ساینیج به نمایش نوبت ها
• امکان ار‌سال پیامک هنگام نزدیک شدن و یا فر‌ار‌سیدن نوبت

فروشگاه، خدمات صندوق و Self-Checkout

یک سامانه وا‌حد بر‌ای هر‌ نوع نظر‌سنجی!

در سامانه ELPHY LIVE امکان ایجاد انواع نظرسنجی‌ها و استفاده از آن‌ها برروی ساینیج تعاملی و یا کیوسک‌های لمسی و دریافت گزارش‌های آن‌ها برروی پنل ساینیج فراهم گردیده است.

در صورت تمایل نداشتن به استفاده کردن از کیوسک‌ها لمسی برای بهره‌گیری از امکانات نظرسنجی سامانه، امکان استفاده از ترمینال‌های دکمه‌ای نظرسنجی و یا اسکن بارکدهای دو بعدی (QR Code) نیز در سامانه پیش‌بینی گردیده است.

گزینه‌های متنوع پخش برای تمام پلتفرم‌ ها

برای پخش ساینیج برروی نمایشگرهایتان فارغ از اینکه از چه سخت‌افزار، سیستم‌عامل و یا پلتفرمی استفاده می‌کنید گزینه‌های متنوعی در سامانه پیش‌بینی گردیده است. از نمونه گزینه‌های پخش ساینیج ELPHY LIVE می‌توان به برنامه پخش‌کننده، مانیتورینگ و ریموت کنترل ELPHY AGENT، اپلیکیشن‌های PWA برای پلتفرم‌های مختلف، مرورگر‌های وب رایج برای کلاینت‌ها، مرورگر‌های توکار نمایشگر‌های ساینیج و یا برنامه کندو برای کیوسک‌های الفی اشاره کرد.

گزینه‌های متنوع پخش برای همه پلتفرم‌ها

برای پخش ساینیج برروی نمایشگرهایتان فارغ از اینکه از چه سخت‌افزار، سیستم‌عامل و یا پلتفرمی استفاده می‌کنید گزینه‌های متنوعی در سامانه پیش‌بینی گردیده است. از نمونه گزینه‌های پخش ساینیج ELPHY LIVE می‌توان به برنامه پخش‌کننده، مانیتورینگ و ریموت کنترل ELPHY AGENT، اپلیکیشن‌های PWA برای پلتفرم‌های مختلف، مرورگر‌های وب رایج برای کلاینت‌ها، مرورگر‌های توکار نمایشگر‌های ساینیج و یا برنامه کندو برای کیوسک‌های الفی اشاره کرد.

راهکارهای ویژه!

سامانه ELPHY LIVE این امکان را به مشتریان ما می‌دهد که کنترل یکپارچه‌ای برروی تمام پایانه‌های تعاملی و غیرتعاملی اطلاع‌رسانی و ارائه خدمت خود داشته باشند. این پایانه‌های می‌توانند نمایشگر‌های عادی، کیوسک‌های لمسی، باجه‌های نوبت‌دهی و نظرسنجی، پایانه‌های پرداخت و … باشند.

مجموع امکانات کنترل محتوا، گزارش‌گیری، مانیتورینگ و ریموت کنترل همراه با قابلیت تعریف ماژول‌های اختصاصی می‌تواند به راحتی محیطی یکپارچه برای کنترل انواع خدمات ارائه شده توسط شما را فراهم سازد.

سایر ویژگی‌ های دیجیتال ساینیج

زمانبندی چیدمان‌ ها و برنامه‌ ها

می‌توان به راحتی تعیین کرد که کدام نمایشگر یا گرو‌ه‌ نمایشگر در چه بازه‌های زمانی باید چه چیدمانی‌هایی را نمایش دهد. همچنین برنامه‌های کیوسک‌ها را نیز می‌توانید به میل خود زمان‌بندی کنید. در‌ این صورت، کیوسک‌ها به صورت خودکار در زمان‌های مورد نظر شما بین برنامه‌های مختلف شما سوییچ خواهند کرد.

زمانبندی بروزرسانی‌ ها

در صورت داشتن محدودیت پهنای باند برای سرور و یا نمایشگرها، می‌توان برای این نمایشگرها و یا گروه‌های نمایشگر زمان‌های بروزرسانی را محدود نمود. در این صورت این نمایشگرها تنها در زمان‌هایی که شما مجاز دانسته‌اید قابلیت اتصال به سرور و بروزرسانی را دارند.

کاربران و سطوح دسترسی

علاوه بر اینکه می‌توان برای تمام بخش‌های سامانه کاربران با سطوح دسترسی و اختیارات دل‌خواه تعیین نمود، همچنین می‌توان بخشی از چیدمان یک نمایشگر و یا صفحه‌ یا صفحاتی از یک چیدمان را به کاربر یا کاربران مورد نظر اختصاص داد.

تعریف پارامتر

می‌توان به تعداد دلخواه برای هر نمایشگر پارامتر تعریف کرد و از این پارامترها در متن‌ها و یا لینک‌ها استفاده نمود. سامانه به صورت خودکار هنگام نمایش ساینیج در یک نمایشگر، پارامترها را در متن‌ها و یا لینک‌ها با مقدار پارامتر برای آن نمایشگر جایگزین خواهد کرد.

ساینیج فارسی و انگلیسی

پشتیبانی از ساینیج فارسی و انگلیسی و طراحی برنامه‌های چند زبانه برای کیوسک‌ها

امکان پخش استریم زنده

امکان پخش‌ استریم‌های زنده‌ ویدیویی و تلویزیونی برای ساینیج و کیوسک و همچنین امکان راه‌اندازی استودیو پخش زنده

گزارش‌ ها

امکان مشاهده و دریافت تمام گزارش‌های نظرسنجی‌ها، فرم‌ها، فروشگاه‌ها، نوبت‌دهی و … برروی پنل

راه‌ اندازی آنلاین و لوکال

علاوه بر امکان عضویت و استفاده از پنل آنلاین ساینیج ELPHY LIVE، امکان راه‌اندازی سرورهای اختصاصی آنلاین و لوکال نیز فراهم گردیده است.

Zero Client

استفاده از بستر شبکه و عدم نیاز به نصب کلاینت اختصاصی و قابلیت استفاده از مرورگرهای توکار سیستم‌ها برای نمایش ساینیج علاوه بر پخش‌کننده‌های اختصاصی سامانه

Cross Platform Apps

گزینه‌های متنوع پخش ساینیج برای محیط ویندوز، لینوکس، اندروید و آی‌او‌اس و …