ساینیج تعاملی و اپلیکیشن کیوسک لمسی

خدمتی از سامانه Elphy Live ( پنل ابری مدیریت متمرکز محتوا، مانیتورینگ و گزارش‌گیری نمایشگر‌های ساینیج و کیوسک‌های لمسی)

کیوسک‌هایتان را به صورت متمرکز مدیریت، مانیتور و گزارشگیری کنید

سامانه Elphy Live این امکان را فراهم می‌سازد که هر تعداد نمایشگر ساینیج، کیوسک‌های لمسی و یا سیستم های مشابه را از یک نقطه به صورت متمرکز مدیریت، مانیتورینگ و گزارشگیری نمود.

شما می‌توانید محتوا و یا اپلیکیشن دلخواه را توسط سامانه طراحی کرده و آن را بر روی هر سیستم دلخواهی از راه دور ارسال کرده و نمایش دهید. همچنین از طریق همین سامانه، وضعیت پخش سیستم‌های خود را به لحظه مانیتور کرده و از تمام بازدیدها و اطلاعات ثبت شده گزارش و آمار دریافت نمایید.

ساینیج تعاملی Elphy

برنامه کیوسک‌هایتان را خودتان طراحی کنید!

به کمک امکانات پنل طراحی چیدمان سامانه می‌توان به سادگی و بدون داشتن دانش فنی خاصی اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های دلخواه را برای کیوسک‌های لمسی و یا سیستم‌های مشابه طراحی کرد.

انواع ماژول‌ها، امکانات منوبندی، صفحه بندی، ترنزیشن‌ها، انیمیشن‌ها و بسیاری از قابلیت‌های دیگر به شما این اجازه را می‌دهد که به سلیقه‌ی خودتان آنچه را که در ذهن دارید مانند فروشگاه، صندوق پرداخت، اپلیکیشن نوبت‌دهی، نظرسنجی، میز خدمت الکترونیک و … را طراحی نمایید.

ماژول‌های متنوع برای ساخت اپلیکیشن دلخواه

ماژول‌های متنوعی برای طراحی اپلیکیشن در سامانه پیش‌بینی گردیده است.

انواع ماژول‌های مالتی مدیا، مانند گالری تصاویر، ویدیو، موسیقی، پخش زنده، PDF و… انواع ماژول‌های اطلاع رسانی مانند اخبار، RSS، تقویم، آب و هوا، اوقات شرعی، روزنامه‌های روز و … ماژول‌های دریافت اطلاعات مانند نظرسنجی و فرم. ماژول ساخت فروشگاه و خدمات پرداخت. ماژول نوبت‌دهی و رزور آنلاین نوبت و …

مانیتورینگ لحظه‌ای کیوسک‌ها و Remote Control

وضعیت صحت عملکرد تمام سیستم‌های شما اعم از نمایشگرهای ساینیج، کیوسک‌های لمسی، سامانه‌های نوبت‌دهی، سامانه‌های پرداخت و یا هر سیستم دیگری که به سامانه متصل است، به لحظه از سامانه مانیتورینگ قابل مشاهده است. نمایش اسکرین‌شات از وضعیت سیستم، گزارش تاریخچه وضعیت سیستم، گزارش ترافیک سیستم، امکان ارسال فرامین کنترلی مانند ری‌استارت، خاموش شدن و … از دیگر قابلیت‌های مانیتورینگ سامانه می‌باشد.

همچنین امکان اتصال زنده به کیوسک و یا نمایشگر ساینیج برای کنترل از راه دور سیستم بدون نیاز به هیچ برنامه ثالثی مانند AnyDesk در پنل مانیتورینگ سامانه فراهم شده است.

ارسال پیامک و ایمیل اخطار و اعلام وضعیت

در صورت تشخیص هرگونه خطا و یا مشکلی در عملکرد کیوسک‌های لمسی و یا نمایشگرهای ساینیج، سامانه می‌تواند از طریق پیامک و ایمیل شما را به لحظه از خطای رخ داده مطلع سازد.

زمانبندی و برنامه پخش

علامه بر امکان بروزرسانی و تغییر به لحظه اپلیکیشن‌های کیوسک‌ها، برنامه پخش هر کیوسک به صورتی تکی و یا گروهی می‌تواند در سامانه مدیریت گردد که در چه ساعات و یا چه روزهایی چه اپلیکیشنی بر روی کیوسک‌ها نمایش داده شود.

برای مثال این قابلیت برای شرکت‌های تبلیغاتی برای مدیریت زمانی پخش محتوای مشتریانشان کاربرد دارد.

کتابخانه اپلیکیشن‌های پیش‌ساخته

سامانه Elphy Live کتابخانه‌ی کاملی از اپلیکیشن‌های پیش‌ساخته را در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک این کتابخانه هر چه سریعتر اپلیکیشن دلخواه خود را بتوانید با ایده گرفتن از این اپلیکیشن‌ها و یا با ویرایش آن‌ها طراحی و اجرایی نمایید.

این اپلیکیشن‌ها در حوزه‌های متنوع خدمات الکترونیک، نوبت‌دهی، فروشگاهی، پرداخت، نظرسنجی و … در کتابخانه سامانه موجود هستند.

سطوح دسترسی متنوع

سامانه به شما اجازه می‌دهد تا هر تعداد کاربر با سطوح دسترسی دلخواه تعریف نمایید. این دسترسی‌ها برای هر بخشی ار پنل، مانند مدیریت و ویرایش چیدمان، مانیتورینگ، برنامه پخش و … قابل تعریف هستند.

گزینه‌های متنوع پخش برای تمام پلتفرم‌ها

فارغ از اینکه کیوسک شما از چه سخت‌افزار، سیستم‌عامل و یا پلتفرمی استفاده می‌کند گزینه‌های متنوعی در سامانه پیش‌بینی گردیده است.

از نمونه گزینه‌های پخش ساینیج ELPHY LIVE می‌توان به برنامه پخش‌کننده ELPHY AGENT برای ویندوز، اندروید و لینوکس، اپلیکیشن‌ PWA، مرورگر‌های وب رایج برای کلاینت‌ها، مرورگر‌های توکار نمایشگر‌های هوشمند اشاره کرد.

دریافت انواع گزارش‌ها و آمارها

سامانه الفی لایو این امکان را فراهم ساخته است که آمار و گزارش‌های تمام اطلاعات ثبت شده بر روی کیوسک‌های خود و یا میزان و نحوه بازدید آن‌‌ها را به صورت متمرکز مشاهده و دریافت کنید.

این آمارها و گزارش‌ها به تفکیک کیوسک‌ها و یا گروه‌های آن‌ها در دسترس هستند.

تنها سامانه مدیریت محتوا دارای گواهینامه امنیتی افتا

سامانه Elphy Live تنها نرم‌افزار مدیریت محتوا در کشور می باشد که دارای گواهی‌نامه امنیت فضای تبادل اطلاعات (افتا) به شماره اعتباری CBP-C938-0001 می‌باشد. داشتن این گواهی‌نامه برای نرم‌افزارهای مورد استفاده در سازمان‌های دولتی الزامی است.

اِلفی لایو تنها ساینیج تعاملی نیست!

اِلفی لایو سامانه مدیریت متمرکز محتوا، مانیتورینگ و گزارش‌گیری نمایشگر‌های ساینیج و کیوسک‌های لمسی می‌باشد که خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد.
مدیریت نمایشگرهای ساینیج

دیجیتال ساینیج

مدیریت نمایشگرهای ساینیج

مدیریت محتوا

ساینیج تعاملی

مدیریت محتوا، مانیتورینگ و گزارش‌گیری کیوسک‌های لمسی

مدیریت رزرواسیون

نوبت‌دهی و رزرو

مدیریت نوبت‌دهی و رزرواسیون شعب به صورت متمرکز

مدیریت فروشگاه‌ها

فروشگاه

مدیریت متمرکز فروشگاه‌ها برروی کیوسک‌ها لمسی

ایجاد انواع نظر‌سنجی‌

نظرسنجی

ایجاد انواع نظر‌سنجی‌ برای کیوسک‌های لمسی و یا آنلاین

صندوق فروشگاهی‌‌

Self-Checkout

صندوق فروشگاهی‌‌ با قابلیت مدیریت، مانیتورینگ و گز‌‌ار‌ش‌گیری متمر‌‌کز

مدیریت نمایشگرهای ساینیج

دیجیتال ساینیج

مدیریت نمایشگرهای ساینیج

مدیریت محتوا

ساینیج تعاملی

مدیریت محتوا، مانیتورینگ و گزارش‌گیری کیوسک‌های لمسی

مدیریت رزرواسیون

نوبت‌دهی و رزرو

مدیریت نوبت‌دهی و رزرواسیون شعب به صورت متمرکز

مدیریت فروشگاه‌ها

فروشگاه

مدیریت متمرکز فروشگاه‌ها برروی کیوسک‌ها لمسی

ایجاد انواع نظر‌سنجی‌

نظرسنجی

ایجاد انواع نظر‌سنجی‌ برای کیوسک‌های لمسی و یا آنلاین

صندوق فروشگاهی‌‌

Self-Checkout

صندوق فروشگاهی‌‌ با قابلیت مدیریت، مانیتورینگ و گز‌‌ار‌ش‌گیری متمر‌‌کز