دریافت نوبت
ماژول نوبتدهی و نظرسنجی کیوی، اختصاصی کیوسکهای لمسی
ماژول نوبتدهی کیوسکهای لمسی الفی، امکان طراحی و پیادهسازی یک سامانه سفارشی و اختصاصی ارائهدهنده خدمات نوبتدهی جامع را برای فروشگاهها، بانکها، شرکتها و سازمانهای بزرگ فراهم میسازد. در این سامانه، نوبتگیری و دریافت نوبتچاپی یا پیامکی توسط مراجعین از طریق کیوسکهای لمسی انجام شده و سایر عملکردهای سیستم از قبیل، فرآخوان نوبت توسط باجه، اعلان و اعلام نوبت و مدیریت سیستم تماما از طریق بستر شبکه محلی و با کلاینتهای موجودِ متصل به این شبکه مانند، کامپیوترهای شخصی، تین کلاینتها، تلویزیونهای هوشمند و یا تلفنهای همراه صورت میگیرد و درنتیجه، هیچگونه محدودیتی در نحوه قرارگیری مکانی باجهها و یا تعداد باجههای قابل تعریف وجود ندارد.
این سامانه از طریق ایجاد لینکها و APIهای اختصاصی درون شبکهای برای هر کدام از عملکردهای ذکر شده (فراخوان نوبت توسط باجه، اعلان و اعلام نوبت و مدیریت سیستم) این قابلیت را فراهم ساخته است که تمامی این عملیاتها بدون نیاز به نصب هرگونه نرمافزار و از طریق مرورگرهای وِب توکار کلاینتها صورت پذیرد.
نوبتگیری توسط سیستم لمسی کیوسک به صورت نرمافزاری و عدم احتیاج به پنل دکمهای یا اینترفیس فیزیکی
قابلیت نوبتگیری به صورت چاپی و یا از طریق پیامک
قابلیت چاپ توضیحات اختصاصی هر باجه برروی برگهی نوبت (مانند لیست مدارک مورد نیاز باجه)، بارکد و QR Code بر روی برگه نوبت
قابلیت دریافت آمار نوبتدهی و سرعت پاسخگویی به مراجعین توسط باجهها
عدم محدودیت در قرارگیری مکانی باجهها یا سیستمهای اعلان و اعلام نوبت (برای مثال باجهها میتوانند در طبقات مختلف سازمان تعریف گردند و سالن انتظار و اعلام نوبت در طبقه همکف)
قابلیت نظرسنجی عملکرد باجهها توسط مراجعین
طراحی گرافیکی متفاوت و جذاب سیستم نوبتگیری
قابلیت تعریف باجهها به تعداد نامحدود با نامهای اختصاصی
مدیریت و مانیتورینگ متمرکز و از راه دور سیستم نوبتدهی، بدون نیاز به دسترسی مستقیم به کیوسک
استفاده از کلاینتها و بستر شبکه موجود و عدم نیاز به سختافزارها و یا بستر ارتباطی اختصاصی
کنترل، فرخوانی و اعلان نوبت توسط مرورگرهای وِب توکار کلاینتها (عدم وابستگی به نوع کلاینت یا سیستمعامل آنها)
قابلیت ارسال پیامک هنگام دریافت نوبت، نزدیکشدن نوبت و هنگام فرآخوانی نوبت. بدین صورت نیازی به دادن نوبت چاپی نمیباشد و مراجعه کننده میتواند محل را تا نزدیک شدن نوبت خود ترک کند.
اعلان صوتی، با قابلیت اعلان نوبت، نام مراجعه کننده، شماره و همچنین عنوان باجه و نام مسئولی که مراجعه کننده باید به ایشان مراجعه کند