کیوسک‌ لمسی نمایشگاهی اِلفی در نمایشگاه کتاب تهران

کیوسک‌ لمسی نمایشگاهی اِلفی در نمایشگاه کتاب تهران

امسال هم مثل سال‌های قبل، کیوسک‌ لمسی نمایشگاهی الفی به مراجعه کننده‌های نمایشگاه کتاب سال ۹۷ کمک می‌کنه که کتاب‌هاشون رو راحت تر پیدا کنن و بتونن نظر یا پیشنهادشون رو از طریق کیوسک‌ لمسی نمایشگاهی اِلفی به صاحبان انتشاراتی‌ها بگن. از همه مهمتر اینکه می‌تونن از تو وب‌سایت ناشرها خرید کنن و از طریق پوز متصل به کیوسک‌ لمسی نمایشگاهی پرداخت‌هاشون رو انجام بدن و رسید خرید رو به انبار برای دریافت کتاب‌هاشون تحویل بدن.

کیوسک لمسی نمایشگاهی
کیوسک لمسی نمایشگاهی

 

از طرف دیگه، ناشرای کتاب هم می‌تونن از طریق برنامه‌های ویژه‌ی نمایشگاهی کیوسک‌‌های لمسی کاراری جدیدشون رو به مخاطبانشون معرفی کنن و میزان رضایت مخاطبانشون رو با توجه به امکانات مختلفی که تو بسته‌های نمایشگاهی کیوسک‌های لمسی اِلفی دیده شده، مورد سنجش قرار بدن. برای نمونه میشه به امکان دریافت کاتالوگ انتشارات، دریافت بسته‌های ویژه‌ی مراجعه کننده‌ها از طریق ایمیل یا پیامک، باشگاه مشتریان، ورق زدن نشر جدید، ارتباط مستقیم با مدیریت، خرید آنلاین و تحویل تو فروشگاه و خیلی امکانات دیگه اشاره کرد.

بخشی از امکانات برنامه‌ی ویژه‌ی نمایشگاهی کیوسک‌های لمسی در اسکرین‌شات‌هایی که از برنامه گرفته شده مشخص هستن.

کیوسک‌ لمسی نمایشگاهی
کیوسک‌ لمسی نمایشگاهی

شرکت سایا  افتخار می‌کنه که با شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و کوچک بسیاری تو نمایشگاها شرکت کرده و تونسته تمامی خدمات مشتریان خودش رو در کیوسک لمسی نمایشگاهی الفی به زیباترین شکل به نمایش بذاره. برای دیدن نمونه کارای نمایشگاهی ما به اینجا سر بزنید.

 

Rate this post