کیوسک لمسی سازمانی و میز لمسی خدمت الفی

کیوسک لمسی سازمانی و میز لمسی خدمت الفی

کیوسک‌ لمسی سازمانی و میز‌ خدمت الکترونیک به میز یا استند‌های تعاملی و غیرتعاملی‌ اطلاق می‌شود که در سازمان‌ها و نهادها به منظور مرتفع کردن نیاز ارباب رجوع به اطلاعات سازمانی و مراحل اداری موجود در سازمان نصب می‌گردند. هر سازمان بسته به نیاز، امکانات، خدمات و تسهیلات ارایه شده به مراجعین احتیاج به سخت‌افزار و نرم‌افزار متفاوتی برای ارایه خدمات به مراجعه‌کنند‌گان دارد. بر اساس ابلاغیه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌ی انسانی در خصوص تشکیل میز خدمت، از ویژگی‌های بارز میز خدمت می‌توان موارد زیر را مطرح نمود.

میز یا استند خدمت عهده دار وظایف مشروح زیر می باشد:

  • ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوط
  • دریافت مدارک و درخواست‌های مراجعین
  • انجام امور و درخواست‌های متقاضیان در صورت امکان، در غیر این صورت اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمت نهایی به مراجعین
  • دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعین
  • هدایت مراجعین به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری، پس از انجام هماهنگی با واحد اقدام کننده ذیربط
  • ضوابط، مقررات، گردش کار و زمان انجام هر یک از وظایف مرتبط با ارباب رجوع باید به نحو مقتضی در معرض دید و در اختیار مراجعین قرار گیرد.
کیوسک لمسی سازمانی و میز خدمت الکترونیک
کیوسک لمسی سازمانی و میز خدمت الکترونیک

در این راستا شرکت سایا اقدام به معرفی نسل جدید کیوسک‌ لمسی سازمانی و میز‌ خدمت الکترونیک به نام کیوسک‌های سازمانی اِلفی نموده است که علاوه بر داشتن امکانات بالقوه‌ی سازمانی (در حوزه‌ی سخت‌افزار و نرم‌افزار) در جهت پوشاندن تمامی موارد مطرح شده در وظایف میز خدمت، از امکانات و راه‌حل‌های نوینی در امر ارایه‌ی خدمات به مراجعین و ارباب رجوع برخوردار است. کیوسک‌ لمسی سازمانی و میز‌ خدمت الکترونیک اِلفی در دو طرح کلی میز و استند با قابلیت‌افزودن ماژول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز، ابزار اطلاع‌رسانی قدرتمندی است که توانایی مجتمع‌سازی و ارایه‌ی تمامی خدمات سازمان را به مناسب‌ترین شیوه به ارباب رجوع و کارمندان دارا می‌باشند.

کیوسک لمسی سازمانی و میز خدمت الکترونیک
کیوسک لمسی سازمانی و میز خدمت الکترونیک

در نرم‌افزار طراحی شده که ویژه‌ی کیوسک‌ لمسی سازمانی و میز‌ خدمت الکترونیک می‌باشد، تلاش گردیده است که نیازهای سازمان‌های دولتی و ادارات در ارائه خدمات اتوماسیون به مراجعه‌کنندگان و همچنین راهنمایی و هدایت آن‌ها در سازمان‌ها به صورت کامل پاسخ داده شود. طراحی برنامه به‌گونه‌ای است که پس از روشن شدن خودکار کیوسک در زمان‌های‌ تعیین شده، کیوسک وارد محیط برنامه شده و به هیچ عنوان امکان خروج از برنامه و یا خاموش شدن کیوسک از طریق کاربر وجود ندارد. همچنین محیط برنامه برای مخاطب ساده و جذاب بوده و کاربر به راحتی می‌تواند خدمات مورد نیاز خود را از طریق کیوسک دریافت نماید.

بخشی از آیتم‌های برنامه سازمانی:

•    معرفی سازمان، تاریخچه، حوزه ریاست و کارمندان
•    نمایش محتوی چندرسانه‌ای سازمان در قالب‌های عکس، ویدیو و پاناروما
•    نماش ویدیو در صفحه‌ اول با قابلیت آسان بروزرسانی و تغییر محتوی نمایش ویدیویی
•    تقویم درون سازمانی، به همراه نمایش جلسات و نشست‌ها
•    جدول زمان‌بندی و ساعات برنامه‌ها
•    گالری تصویری و ویدیویی سالن‌های همایش و جلسات
•    نمایش مجلات درون سازمانی با قابلیت دریافت از طریق فلش درایو و یا ایمیل
•    قابلیت نمایش و دریافت سالنامه‌ها، بولتن‌ها و پمفلت‌های سازمانی
•    نمایش مراحل اداری و روندهای درون سازمانی به صورت تعاملی
•    قابلیت ارسال مراحل و دستورالعمل‌ها به مخاطب به صورت پیام‌کوتاه و ایمیل
•    دریافت فایل‌ از طریق پورت USB و یا لینک‌های مربوطه توسطه کدهای QR
•    تغییر نوع موسیقی پس‌زمینه بر اساس ایام مناسبتی
•    قابلیت تعریف صفحات اختصاصی برای واحد‌های مختلف
•    قابلیت ایجاد منو‌ها و صفحات اختصاصی از صفحات‌ وب و وب‌سرویس‌ها
•    قابلیت پخش اعلانات صوتی و مجهز به برنامه زمان‌بندی پخش
•    قابلیت پخش موسیقی و اذان
•    قابلیت طراحی چندزبانه بدون محدودیت در تعداد زبان
•    معرفی و دریافت اپ‌های اندرویدی و آی‌اواس سازمان از طریق کیوسک
•    طرح نظرسنجی برای ارزیابی خدمات ارایه شده، دریافت پیشنهادات، انتقادات و ارتباط مستقیم با مدیران
•    قابلیت تکمیل فرم‌های سازمانی و ارسال درخواست ‌ها مستقیما از روی کیوسک
•    نمایش صفحات اول روزنامه‌های روز ایران و جهان

مشاهده‌ی فیلم نمونه‌ برنامه‌ی کیوسک لمسی سازمانی و میز خدمت الکترونیک از قسمت نمونه کارها

 

 

 

 

Rate this post