کیوسک لمسی نوبت‌دهی کی‌وی

کیوسک لمسی نوبت‌دهی راهکاری نوین در سیستم‌های نوین سازمانی و خدمت به ارباب رجوع می‌باشد که با ارائه‌ی خدمات جدید به بازتعریف سامانه‌های موجود نوبت‌دهی می‌پردازد.

کیوسک لمسی نوبت‌دهی راهکاری نوین در سیستم‌های نوین سازمانی و خدمت به ارباب رجوع می‌باشد که با ارائه‌ی خدمات جدید به بازتعریف سامانه‌های موجود نوبت‌دهی می‌پردازد. شرکت فناوری مهندسی سها سایا برای اولین بار در کشور و با افتخار اقدام به ارائه‌ی سیستم نوین نوبت‌دهی از طریق کیوسک لمسی نوبت‌دهی الفی و با معرفی سامانه‌ی مدرن نوبت‌دهی کی‌وی پرداخته است.

کیوسک لمسی نوبت‌دهی و نظرسنجی کی‌وی کیوسک‌های لمسی الفی، امکان طراحی و پیاده‌سازی یک سامانه سفارشی و اختصاصی ارائه‌دهنده خدمات نوبت‌دهی و نظرسنجی جامع را برای فروشگاه‌ها، بانک‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ فراهم می‌سازد. در این سامانه، نوبت‌گیری و دریافت نوبت‌چاپی یا پیامکی توسط مراجعین از طریق کیوسک‌های لمسی انجام شده و سایر عملکردهای سیستم از قبیل، فراخوان نوبت توسط باجه‌‌، اعلان و اعلام نوبت و مدیریت سیستم تماماً از طریق بستر شبکه محلی و با کلاینت‌های موجودِ متصل به این شبکه مانند، کام‍‍پیوتر‌های شخصی، تین کلاینت‌ها، تلویزیون‌های هوشمند و یا تلفن‌های همراه صورت می‌گیرد و درنتیجه، هیچ‌گونه محدودیتی در نحوه قرارگیری مکانی باجه‌ها و یا تعداد باجه‌های قابل تعریف وجود ندارد. 

کیوسک لمسی نوبت‌دهی کی‌وی
تصویر کیوسک لمسی نوبت‌دهی کی‌وی

این سامانه از طریق ایجاد لینک‌ها و APIهای اختصاصی درون شبکه‌ای برای هر کدام از عملکردهای ذکر شده (فراخوان نوبت توسط باجه‌، اعلان و اعلام نوبت و مدیریت سیستم) این قابلیت را فراهم ساخته است که تمامی این عملیات‌ها بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار و از طریق مرورگر‌های وِب توکار کلاینت‌ها صورت پذیرد.

کیوسک لمسی نوبت‌دهی کی‌وی
تصویر کیوسک لمسی نوبت‌دهی کی‌وی

قابلیت‌های سامانه نوبت‌دهی و نظرسنجی کی‌وی

  1. نوبت‌گیری از باجه‌ها و نظرسنجی باجه‌ها توسط سیستم لمسی کیوسک به صورت نرم‌افزاری و عدم احتیاج به پنل دکمه‌ای‌ برای دریافت نوبت
  2. طراحی گرافیکی اختصاصی و جذاب سیستم نوبت‌گیری
  3. قابلیت نوبت‌گیری به صورت چاپی و یا از طریق پیامک
  4. قابلیت ارسال پیامک به نوبت‌گیرنده در هنگام دریافت نوبت، نزدیک شدن نوبت، فرآخوانی نوبت و لغو نوبت (نوبت‌گیرنده می‌تواند محل را ترک کرده و از طریق پیامک از وضعیت نوبت خود مطلع گردد).
  5. قابلیت تعریف باجه‌ها به تعداد نامحدود همراه با قابلیت تعریف نام باجه، نوع باجه (باجه، اتاق، کانتر، طبقه، اداره و …)، نام مسئول باجه و …
  6. قابلیت چاپ توضیحات اختصاصی هر باجه برروی برگه‌ی نوبت (مانند لیست مدارک مورد نیاز باجه)
  7. امکان نوبت‌دهی مستقل برای هر باجه و یا تعریف دسته باجه‌های مجازی برای نوبت‌دهی مشترک برای باجه‌ها
  8. مدیریت و مانیتورینگ متمرکز و از راه دور سیستم نوبت‌دهی و نظرسنجی، بدون نیاز به دسترسی مستقیم به کیوسک
  9. قابلیت دریافت نظرات مراجعین توسط کیوسک نوبت‌دهی و یا تعریف کیوسکی جداگانه برای دریافت نظرات
  10. قابلیت دریافت اطلاعات تکمیلی مراجعین هنگام دریافت نوبت (نام، تلفن همراه، کدملی، علت مراجعه و …)
تصویر کیوسک لمسی نوبت‌دهی کی‌وی
کیوسک لمسی نوبت‌دهی کی‌وی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده ی نمونه کارها به صفحه‌ی اختصاصی کیوسک لمسی نوبت‌دهی کی‌وی مراجعه نمایید.

Rate this post