دیجیتال ساینیج الفی لایوElphy Live چیست؟

دیجیتال ساینیج الفی لایوElphy Live سامانه‌ای برای انتقال اطلاعات به مراجعین و مشتریان از طریق نمایشگرها است. در عمل دیجیتال ساینیج الفی لایو فراتر از این تعریف می‌تواند بستر مناسبی برای ارائه خدمات متنوعی برای سازمان‌ها، اماکن عمومي، صاحبان کسب و کار و غیره را فراهم آورد.


دیجیتال ساینیج الفی لایوElphy Live سامانه‌ای برای انتقال اطلاعات به مراجعین و مشتریان از طریق نمایشگرها است. در عمل دیجیتال ساینیج الفی لایو فراتر از این تعریف می‌تواند بستر مناسبی برای ارائه خدمات متنوعی برای سازمان‌ها، اماکن عمومي، صاحبان کسب و کار و غیره را فراهم آورد.

انواع دیجیتال ساینیج:

کاربردهای دیجیتال ساینیج الفی لایو Elphy Live
کاربردهای دیجیتال ساینیج الفی لایو Elphy Live

دیجیتال ساینیج غیر تعاملی:

رایج‌ترین نوع ساینیج‌های دیجیتالی که به صورت غیرتعاملی است برای نمایش محتواهای دیجیتالی نظیر عکس، ویدئو، متن، اخبار و غیره به کار می‌رود.

دیجیتال ساینیج تعاملی:

در این نوع ساینج، مراجعین تنها نظاره‌گر محتوای نمایش داده شده نیستند و از طریق تعامل با سیستم می‌توانند اطلاعات مورد نیاز را وارد یا از آن دریافت کنند. برای پیاده‌سازی این نوع ساینج نیاز به سخت‌افزارهایی نظیر کیوسک‌های لمسی الفی که امکان تعامل کاربر با سامانه را برقرار می‌کند.

بردهای منوی دیجیتالی:

نمایش لیست محصولات همراه با قیمت و توضیحات از جمله نیازهای اساسی صاحبان کسب و کارهایی نظیر رستوران‌ها، قنادی‌های، صرافی‌ها و غیره است. با استفاده از ساینج دیجیتالی الفی لایو علاوه بر تهیه منوهای متنوع امکان بروزرسانی محتوی و قیمت در هر لحظه وجود دارد.

چه کسب و کارهایی به دیجیتال ساینیج نیاز دارند:

اکثر سازمان‌ها، مراکز دولتی، بیمارستان‌ها و همچنین کسب و کارهای خصوصی بزرگ و کوچک می‌توانند از مزایای استفاده از دیجیتال ساینج الفی لایو Elphy Live بهره ببرند.

راه‌اندازی دیجیتال ساینیج الفی لایو Elphy Live
راه‌اندازی دیجیتال ساینیج الفی لایو Elphy Live

مزایای استفاده از دیجیتال ساینیج :

مزیت استفاده از ساینج دیجیتالی به مقدار زیادی به نحوه استفاده و مکان مورد استفاده بستگی دارد که می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

۱) کاهش تاثیر ناخوشایند زمان انتظار:

ارائه محتواهای مفید و سرگرم‌کننده توسط ساینج دیجیتال موجب می‌شود که زمان انتظار برای مراجعین کوتاه‌تر بنظر برسد.

۲) ارتباط موثرتر با مراجعین:

تاثیر محتواهای دیداری بمراتب بیشتر از محتواهای نوشتاری و گفتاری است. استفاده از ساینج‌های دیجیتالی از این منظر، می‌تواند موجب عمیق‌تر و طولانی‌تر شدن تاثیر پیام‌ها روی مراجعین شود.

۳) افزایش درآمد:

نمایش تخفیفات، پیشنهادهای ویژه، محولات متمایز و استفاده از ظرفیت دیجیتال ساینج برای تبلیغات می‌توانند موجب افزایش درآمد شما شوند.

۴) امکان سهولت در تغییر و بروزرسانی محتوا:

برای کسب و کارهایی که مرتباً نیاز به تغییرات و بروزرسانی‌ محتوا دارد استفاده از دیجیتال ساینج علاوه بر سهولت در این امر باعث کاهش هزینه‌های جانبی نیز می‌شود.

۵) افزایش جلوه‌کاری و مدرن بودن:

کسب و کارها برای موفقیت بیشتر نیاز دارند که با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید، جلوه بیشتری در چشم مشتریان خود پیدا کنند. دیجیتال ساینج می‌تواند سهمی بسزا در این امر داشته باشد.

ملزومات مورد نیاز برای راه‌اندازی دیجیتال ساینج:

۱) سخت‌افزار: حداقل سخت‌افزار مورد نیاز برای راه‌اندازی دیجیتال ساینج، یک نمایشگر و سخت افزاری (نظیر: دانگل‌های و بردهای اندرویدی و ویندوزی و مینی کامپیتورها) برای نمایش محتوای وب است. در صورتی که نمایشگر شما توانایی پشتیبانی از محتوای وب را داشته باشد، به سخت افزار جانبی نیازی ندارید. همچنین برای بروزرسانی و ایجاد محتوا روی نمایشگر خود می‌توانید از تمامی پلتفرم‌های که در اختیار دارید، نظیر گوشی‌های هوشمند، کامپیوترهای شخصی، لپ تاب و غیره، استفاده کنید.

۲) محتوای مناسب: محتوای نمایش داده شده روی نمایشگر به دو صورت تامین می‌شوند

الف) محتواهایی که توسط خودتان با استفاده از قالب‌های از پیش آماده شده ایجاد می‌شوند (نظیر منوی غذا، گالری عکس‌ها و غیره)

ب) محتواهای که توسط ما برای شما فراهم آمده است (نظیر پخش شبکه‌های تلویزیونی، نمایش ساعت، مناسبت‌های ملی و مذهبی، وضعیت آب و هوا، RSSهای خبری، صفحه اول روزنامه‌های روز و … )

۳) مراجعه به سایت www.elphy.live و ثبت نام به عنوان کاربر جدید

راهنمای راه‌اندازی دیجیتال ساینیج الفی لایو Elphy Live

نمونه برنامه‌ی دیجیتال ساینیج الفی لایو جهت مدیریت محتوی کیوسک لمسی

Rate this post