بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تلکام ۱۴۰۰

دعوت نامه تلکام ۱۴۰۰
دعوت نامه تلکام ۱۴۰۰

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تلکام ۱۴۰۰ در تاریخ ۲ تا ۵ دی در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود و امسال هم همچون سال‌های گذشته شرکت سایا میزبان شما در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۰ می‌باشد.

تمرکز شرکت سایا در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تلکام ۱۴۰۰بر محصولات مدیریت محتوی و خدمات میتنی بر وب می‌باشد. ما مجموعه‌ای از خدمات تحت شبکه را با عنوان راهکارهای نوین سازمانی به بازدید کنندگان معرفی می کنیم که توانایی بهینه کردن خدمات ارايه شده را به شما می‌دهد.

ساینیج دیجیتال تعاملی الفی‌لایو Elphy Live یک راهکار مبتنی بر شبکه برای مدیریت محتوای کیوسک‌های لمسی و نمایشگر‌های غیرتعاملی می‌باشد. این سامانه به کاربر امکانات پرکاربردی را همچون مانیتورینگ، سیستم هشدار هوشمند، پایش محتوی و … را در یک پنل کاربری به صورت مجتمع ارائه می‌کند.

پیاده‌سازی ساینیج دیجیتال الفی‌لایو به صورت آنلاین و شبکه‌های داخلی امکان‌پذیر بوده و کاربر می‌تواند تمامی امکانات را در پنل آنلاین به صورت رایگان تست نماید.

کیوسک دیواری الفی
کیوسک دیواری الفی

سامانه‌های خرید خودکار و پرداخت قبض از دیگر سامانه‌های ارايه‌شده در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تلکام ۱۴۰۰ می‌باشد که قابلیت اتصال به سیستم‌های فروشگاهی و دریافت وجه از کاربر رو دارند. تمامی این سامانه‌های قابل اتصال و مدیریت از طریق پنل ساینیج دیجیتال هستند.

همچنین ترمینال‌های نظرسنجی الفی پَد از دیگر محصولات سخت‌افزاری ارائه شده هست که قابلیت دریافت نظرات رو به صورت شبکه‌ای و بسیار ارزان فراهم می‌کند.

سامانه‌ی پرداخت
سامانه‌ی پرداخت

سامانه فروشگاهی و پرداخت اِلفی پی این امکان را برای مشتریان ما فراهم ساخته است که محصولات و خدمات خود را مستقیما از طریق کیوسک به مخاطبان خود عرضه نمایند. این سامانه که برروی تمامی کیوسک‌های الفی و نرم‌افزارهای این شرکت قابلیت پیاده‌سازی را دارد، این امکان را به دارندگان کیوسک‌های الفی می‌دهد که در کنار سایر خدماتی که به کاربران خود عرضه می‌کنند به راحتی از کیوسک‌های خود درآمدزایی نمایند. انعطاف‌پذیری این سامانه در کنار پیاده‌سازی منحصربه‌فرد آن، این امکان را برای همگان فراهم می‌سازد که دکه‌های فروشگاهی مجازی خود را با کمترین هزینه و به سادگی ایجاد و مدیریت نمایند. گرافیک و طراحی جذاب، سادگی عملکرد، امنیت و اطمینان درتراکنش‌ها سه اصلی است که در این سامانه همیشه مد نظر داشته‌ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت www.elphy.ir مراجعه کنید و صفحه‌ی محصولات ما رو ببینید.

Rate this post