راهنمای ایجنت سوپر ساینیج دیجیتال

راهنمای ایجنت سوپر ساینیج دیجیتال الفی لایو سامانه ساینیج دیجیتال ELPHY LIVE قابلیت کنترل محتوای نمایشگر‌های ساینیج و همچنین کیوسک‌های لمسی را به صورت متمرکز فراهم نموده‌است. این سامانه علاوه بر امکاناتی از قبیل داشتن‌ آیتم‌های متنوع تصویری، ویدیویی، اطلاعاتی، قابلیت چیدمان آیتم‌ها، زمان‌بندی نمایش و مانیتورینگ نمایشگر‌ها، دارای ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی نیز می‌باشد.

راهنمای ایجنت سوپر ساینیج دیجیتال الفی لایو (ELPHY LIVE) قابلیت کنترل محتوای نمایشگر‌های ساینیج و همچنین کیوسک‌های لمسی را به صورت متمرکز فراهم نموده‌است.

این سامانه علاوه بر امکاناتی از قبیل داشتن‌ آیتم‌های متنوع تصویری، ویدیویی، اطلاعاتی قابلیت چیدمان آیتم‌ها، زمان‌بندی نمایش و مانیتورینگ نمایشگر‌ها، دارای ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی نیز می‌باشد.

با استفاده از راهنمای ایجنت سوپر ساینیج دیجیتال الفی لایو ELPHY LIVE شما به راحتی نمایشگر‌ها و گروه‌های نمایشگر خود را تعریف کرده و برای هر نمایشگر یک لینک API دریافت می‌کنید. سپس این لینک را برروی پخش‌کننده ELPHY AGENT سِت می‌کنید.

از این به بعد هر تغییری در محتوا، چیدمان و یا زمان‌بندی پخش هریک از نمایشگر‌ها برروی سامانه بدهید. این تغییرات به‌صورت خودکار برروی نمایشگر شما اعمال می‌گردد.

فرآیند نصب برنامه الفی ایجنت، یک فرآیند ساده و آسان است که شما می توانید در طی چند دقیقه اقدام به دانلود و نصب آن نمایید.برای شروع ابتدا می بایست وارد پنل سامانه الفی لایو شده و در قسمت خانه و یا مانیتورینگ، برنامه الفی ایجنت را دانلود نمایید .

دانلود برنامه الفی ایجینت
دانلود برنامه الفی ایجنت

پس از دانلود و نصب الفی ایجنت برروی سیستم، با وارد کردن api key  نمایشگر می توانید آن را در برنامه الفی ایجنت ثبت نمایید.

برنامه الفی ایجینت
راهنمای ایجنت سوپر ساینیج دیجیتال

api key  نمایشگر مورد نظر خود را به راحتی می توان از قسمت نمایشگرها، کپی و در الفی ایجینت جاگذاری نمود.

لینک برنامه الفی ایجنت
لینک برنامه الفی ایجنت

دراین قسمت از تنظیمات برنامه، می توانید مواردی مانند:

(شروع خودکارساینیج، ارسال اسکرین شات، قفل شدن پخش کننده، کنترل از راه دور ) فعال و یا غیر فعال نمود.

تنظیمات برنامه الفی ایجنت
راهنمای ایجنت سوپر ساینیج دیجیتال

نحوه باز کردن ایجنت سوپر ساینیج دیجیتال

از طریق بخش عملیات‌ها درراهنمای ایجنت سوپر ساینیج دیجیتال، با زدن دکمه “بازکردن صفحه ساینیج”می توانید نمایشگر خود را باز نموده و چیدمان خود را مشاهده نمایید ضمنا اگر در صفحه تنظیمات قفل شدن پخش کننده فعال باشدبا بستن برنامه الفی ایجنت ،نمایشگر به صورت اتوماتیک صفحه چیدمان شما را نشان میدهد.

نحوه بازکردن صفحه ساینیج
راهنمای ایجنت سوپر ساینیج دیجیتال

برای بازگشت به حالت تنظیمات می توانید از دکمه esc در صفحه کیبورد خود و یا کلیک بر روی آیکون شکل زیر به حالت تنظیمات بازگردید.

نوار وضعیت ساینیج دیجیتال
نوار وضعیت ساینیج دیجیتال

نصب برنامه الفی ایجنت همراه با لایسنس

در این روش نیز مطابق روش اول در کمترین زمان می توانید از راهنمای ایجنت سوپر ساینیج دیجیتال استفاده نمایید.

از جمله مزیت این روش نسبت به روش قبلی،وصل شدن الفی ایجینت به سامانه با نام نمایشگر و بدون نیاز به api key می‌باشد.برای این کار پس از دانلود برنامه الفی ایجینت کافیست قبل از نصب آن، لایسنس مربوطه را کنار فایل  setup قرار داده و بعد اقدام به نصب آن نمایید .لایسنس هر کلاینت منحصر به فرد می باشد که از طریق پروفایل در پنل الفی لایو می توان آن را دانلود و یا باطل نمود.

دریافت لایسنس برنامه
راهنمای ایجنت سوپر ساینیج دیجیتال


جهت مشاوره در خصوص سامانه الفی لایو می توانید با شماره 02188561939 تماس حاصل نمایید.

Rate this post