مانیتورینگ نمایشگرها در سوپر ساینیج دیجیتال

مانیتورینگ نمایشگر /کیوسک درسامانه سوپر ساینیج دیجیتال الفی لایو عبارتست از پایش یا نظارت مستمر بر سیستم و گزارش دهی لحظه ای خطا و رویدادهای سیستم در صورت بروز به کاربران. هر شرکت یا سازمانی که به کسب‌وکار یا کاربران و مشتریانش اهمیت می‌دهد، باید پیوسته بر عملکرد سیستم خود نظارت داشته باشد.

مانیتورینگ نمایشگر در سوپر ساینیج دیجیتال الفی لایو عبارتست از پایش یا نظارت مستمر بر سیستم و گزارش‌دهی لحظه‌ای خطا و رویدادهای سیستم در صورت بروز به کاربران. هر شرکت یا سازمانی که به کسب‌وکار یا کاربران و مشتریانش اهمیت می‌دهد، باید پیوسته بر عملکرد سیستم خود نظارت داشته باشد.

نظارت یک فعالیت گسترده و پیچیده است اما این قابلیت در پنل الفی لایو به راحتی قابل دسترس می‌باشد برای مانیتورینگ سیستم‌ها به پنل الفی لایو خود رفته و با وارد شدن در  بخش مانیتورینگ می توانید به تمام اطلاعات زیر دسترسی داشته باشید:

قابلیت‌های مانیتورینگ نمایشگر در سوپر ساینیج دیجیتال:

ارتباط زنده

در بخش ارتباط زنده مانیتورینگ نمایشگر در سوپر ساینیج دیجیتال الفی لایو کلیه امکانات ریموت کنترل برای کاربر فعال می باشد برخی از  امکانات پنل ریموت کنترل از قرار زیر هستند:

نمایش زنده به همراه امکان کنترل سیستم با موس و کیبورد

نمایش کامل مشخصات سیستم

امکان خاموش کردن و راه‌اندازی مجدد سیستم

باز و بستن برنامه کیوسک

باز و بستن صفحه ساینیج و…

مشاهده اسکرین شات زنده نمایشگر

توسط این قابلیت در صفحه مانیتورینگ نمایشگرها در سوپر ساینیج دیجیتال اسکرین‌ شات‌های به روز از هر نمایشگر/کیوسک قابل مشاهده می‌باشد.

ریموت کنترل

آمار وضعیت و ترافیک نمایشگر

در این قسمت از مانیتورینگ نمایشگر در سوپر ساینیج دیجیتال می توان گزارش ساعتی و روزانه از وضعیت و ترافیک نمایشگرها را مشاهده نموده و یا فایل اکسل آن‌ها را دریافت نمایید.

همچنین این سامانه قادر است خطاهای سیستم شما را به صورت اعلان‌هایی به صورت پیامک به کاربران ارسال نماید.

سایر ویژگی‌های ساینیج ELPHY LIVE

زمانبندی چیدمان‌ها و برنامه‌ها

با استفاده از این قابلیت مانیتورینگ می‌توان به راحتی تعیین کرد که کدام نمایشگر یا گرو‌ه‌ نمایشگر در چه بازه‌های زمانی باید چه چیدمانی‌هایی را نمایش دهد. همچنین برنامه‌های کیوسک‌ها را نیز می‌توانید به میل خود زمان‌بندی کنید. در‌ این صورت، کیوسک‌ها به صورت خودکار در زمان‌های مورد نظر شما بین برنامه‌های مختلف شما سوییچ خواهند کرد.

زمانبندی بروزرسانی‌ها

در صورت داشتن محدودیت پهنای باند برای سرور و یا نمایشگرها، می‌توان برای این نمایشگرها و یا گروه‌های نمایشگر زمان‌های بروزرسانی را محدود نمود. در این صورت این نمایشگرها تنها در زمان‌هایی که شما مجاز دانسته‌اید قابلیت اتصال به سرور و بروزرسانی را دارند.

کاربران و سطوح دسترسی

از دیگر کاربردهای مانیتورینگ نمایشگر در سوپر ساینیج دیجیتال ایسنت که علاوه بر اینکه می‌توان برای تمام بخش‌های سامانه کاربران با سطوح دسترسی و اختیارات دل‌خواه تعیین نمود، همچنین می‌توان بخشی از چیدمان یک نمایشگر و یا صفحه‌ یا صفحاتی از یک چیدمان را به کاربر یا کاربران مورد نظر اختصاص داد.

تعریف پارامتر

می‌توان به تعداد دلخواه برای هر نمایشگر پارامتر تعریف کرد و از این پارامترها در متن‌ها و یا لینک‌ها استفاده نمود. سامانه به صورت خودکار هنگام نمایش ساینیج در یک نمایشگر، پارامترها را در متن‌ها و یا لینک‌ها با مقدار پارامتر برای آن نمایشگر جایگزین خواهد کرد.


جهت مشاوره در خصوص سامانه الفی لایو می توانید با شماره 02188561939 تماس حاصل نمایید.

Rate this post