سطوح کاربری در ساینیج دیجیتال

ایجاد سطوح دسترسی در سوپر ساینیج دیجیتال به جهت جلوگیری از دسترسی سایر افراد به بخش های مختلف برنامه و همچنین حفظ امنیت اطلاعات سیستم می باشد.

سطوح کاربر در ساینیج دیجیتال به جهت جلوگیری از دسترسی سایر افراد به بخش‌های مختلف برنامه و همچنین حفظ امنیت اطلاعات سیستم، محدودیت‌هایی توسط مدیریت سیستم برای دسترسی کاربران در سامانه ایجاد می‌شود تا هر کاربر با توجه به نقشی که در مجموعه دارد بتواند به اطلاعات بخش مربوطه درسترسی داشته باشد. همچنین برای اینکه مشخص باشد هر یک از کاربران چه عملیات‌هایی را در سیستم انجام داده‌اند و جهت اینکه مسئولیت هر فرد نسبت به کاری که انجام داده مشخص باشد، افراد مجاز دارای نام کاربری و رمز عبوری خواهند بود که فقط از طریق آن امکان دسترسی به سامانه را خواهند داشت. به عنوان مثال: در یک مجموعه یک کاربر با سطح دسترسی ادمین و یا یک کاربر به عنوان ویراستار و… وجود دارند.

بخش مدیریت کاربران الفی لایو این امکان را فراهم نموده که کاربران بتوانند نقش‌هایی با سطوح دسترسی متفاوت ایجاد نموده، و برای هر کاربر یک نقش در نظر بگیرند.

برای تعریف سطوح کاربری در ساینیج دیجیتال می‌توانید از منوی کاربران در نحوه ایجاد سطوح دسترسی در ساینیج دیجیتال سامانه الفی لایو استفاده نمایید. همچنین زمان دسترسی هر کاربر را محدود نمایید.

مدیریت کاربران

با توجه به این موضوع که تعیین سطح دسترسی به کاربران در سامانه‌ها از مهمترین اقدامات ضروری می‌باشد سامانه الفی لایو این امکان را فراهم آورده است تا به راحتی بتوانید به هر یک از کاربران دسترسی خاصی به بخش‌های مختلف سامانه دهید.

دیجیتال ساینیج الفی لایو
دیجیتال ساینیج الفی لایو

انواع مختلف سطوح کاربر در ساینیج دیجیتال الفی

مدیر نمایشگر 

امکان دسترسی / ایجاد و حذف نمایشگر را دارد .

کاربر نمایشگر

امکان ویرایش نمایشگر را دارد .

مدیر اینفوآیتم

امکان ایجاد، ویرایش و حذف اینفوآیتم‌ها را دارد.

ویراستار اینفوآیتم

امکان ویرایش اینفوآیتم‌ها را دارد.

مدیر چیدمان

امکان ایجاد، ویرایش و حذف چیدمان را دارد.

ویراستار چیدمان

امکان ویرایش چیدمان را دارد.

مدیر زمانبندی

امکان ایجاد، حذف و ویرایش زمانبندی را دارد.

مدیر مانیتورینگ

امکان کنترل تمام نمایشگرها را دارد.

کاربر مانیتورینگ

امکان کنترل نمایشگر (های) انتخابی را دارد.


جهت مشاوره در خصوص سامانه الفی لایو می توانید با شماره 02188561939 تماس حاصل نمایید.

Rate this post