چیدمان‌های تعاملی در ساینیج دیجیتال

چیدمان های تعاملی در ساینیج دیجیتال سامانه مدیریت یکپارچه‌ی نمایش اطلاعات برای مشتریان و کاربران می‌باشد. نکته‌ی قابل تامل در این نوع ساینیج و تفاوت کلیدی آن با ساینیج‌های متداول قابلیت تعامل با کاربر می‌باشد که تبدیل به ابزاری بی‌نظیر در تمامی سازمان‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز خدماتی و اطلاعاتی می‌شود

چیدمان های تعاملی در ساینیج سامانه مدیریت یکپارچه‌ی نمایش اطلاعات برای مشتریان و کاربران می‌باشد. نکته‌ی قابل تامل در این نوع ساینیج و تفاوت کلیدی آن با ساینیج‌های متداول، قابلیت تعامل با کاربر بوده که تبدیل به ابزاری بی‌نظیر در تمامی سازمان‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز خدماتی و اطلاعاتی می‌شود.

وقتی صحبت از چیدمان یا layout می شود، منظور نحوه قرارگیری آیتم‌ها در صفحه نمایشگر بر اساس نظر و سلیقه شماست. چیدمان تعاملی ساینیج، علاوه بر زیبایی‌شناسی و اثرات روانشناختی که در جذب مخاطب برای سازمان‌ها دارد،می تواند یکی از ابزارهای مورد نیاز جهت سهولت دسترسی کاربران به خدمات شما باشد.

از این رو شرکت سایا با توسعه‌ی محصول دیجیتال ساینیج تعاملی الفی‌لایو قدم نوینی در ارايه‌ی خدماتی در سطح جهانی به کاربران خود برداشته است.چیدمان های تعاملی در ساینیج الفی لایو (Elphy Live ) قابلیت جدیدی برای کاربران در دریافت اطلاعات از مشتریان و ارباب رجوع فراهم می‌کند. شیوه‌ی متداول ساینیج‌ دیجیتال سنتی تنظیم محتوی برای کاربر و نمایش آن بروی نمایشگر یا تلویزیون بوده است. این شیوه‌ی نمایش به صورت مدیریت تحت شبکه و مدیریت لوکال عرضه می‌شده اما مهم‌ترین محدودیت این سیستم نداشتن بازخورد و فیدبک از سمت کاربر و مشتری می‌باشد.

به همین منظور قصد داریم به روشی ساده با کمک چیدمان یک ساینیج تعاملی طراحی کنیم.

ابتدا به بخش مدیریت چیدمان‌ها رفته و با ایجاد چیدمان جدید، صفحه طراحی برای استفاده آماده می باشد.

مدیریت چیدمان

در پنل الفی لایو برای هر اینفوآیتم دلخواه می توان تعامل ایجاد نموده و باعث جذاب تر شدن و جذب مخاطب بیشتر گردید بدین ترتیب که با اضافه کردن اینفوآیتم به صفحه چیدمان وارد قسمت تنظیمات آن شده و برای ایجاد انیمیشن‌های دلخواه از طریق تنظیمات اینفوآیتم‌های مورد نظر در قسمت (تب) ترنزیشن می‌توان برای اینفوآیتم مربوطه، افکت دلخواه ایجاد نمایید.

حالت‌هایی مثل افکت شروع و پایان، مشخص نمودن زمان پخش، داشتن ویا نداشتن تکرار از جمله قابلیت‌های افکت گذاری در پنل الفی لایو می باشد .

تنظیمات ترنزیشن

در قسمت سایر تنظیمات به راحتی میتوانید نوع نمایش را به “تعاملی” تغییر داده و به کاربر اجازه استفاده از خدمات را دهید.

نمایش تعاملی

امکانات چیدمان های تعاملی در ساینیج الفی لایو‌

  • قابلیت مدیریت کیوسک لمسی تحت شبکه
  • قابلیت تعریف منوها و آیتم‌های مخصوص شبکه از طریق پنل مدیریت
  • امکان بروزرسانی محتوی از راه دور
  • دریافت اطلاعات ار کاربر در قابل آیتم‌های ایجاد فرم
  • امکان ایجاد نظرسنجی‌های سریع و فرمی
  • دریافت گزارشات به صورت موردی و کلی با فیلتر تاریخ و کیوسک در قالب فایل اکسل
  • مدیریت صفحه‌ی خانه‌ی کیوسک با تلفیق آیتم‌ها و ایجاد منو‌های متفاوت
  • تعریف چیدمان‌های متفاوت برای زمان‌های متفاوت
  • مدیریت و مانیتورینگ کیوسک در پنل مدیریت محتوی ساینیج الفی لایو‌
  • قابلیت ایجاد منوهای تو در تو برای طبقه‌بندی خدمات
  • قابلیت امکان مدیریت گروهی نمایشگرها و کیوسک‌ها در یک پنل مدیریت واحد


جهت مشاوره در خصوص سامانه الفی لایو می توانید با شماره 02188561939 تماس حاصل نمایید.

Rate this post