سامانه‌ی نوبت‌دهی و رزرواسیون بیمارستانی الفی لایو

سامانه‌ی نوبت‌دهی و رزرواسیون بیمارستانی الفی لایو
بیماران هنگام مراجعه به بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها اغلب اضطراب، استرس و اکثرا درد دارند. در نتیجه بیمارستان‌ها باید محیطی دلپذیر برای مراجعه‌کنندگان ایجاد نمایند.

مراکز مراقبت‌های بهداشتی تحت فشار فوق العاده‌ای برای ارائه درمان بهتر به بیماران بیشتر در حالی که با منابع محدود کار می‌کنند، هستند. مخصوصاً برای بیمارستان‌ها، این امر اغلب منجر به یک محیط استرس زا برای بیماران و کارکنان می شود.تجربه‌های وقت گیر و بی نظم در نوبت‌دهی در مراکز درمانی یکی از مشکلات اساسی مراجعه کنندگان به مراکز درمانی می‌باشد. امروزه سیستم‌های نوبت دهی با فراهم کردن زیر ساخت‌های مناسب، پاسخ‌دهی به درخواست بیماران و پزشکان را به فرآیندی راحت تبدیل کرده است. با استفاده از این سامانه بیماران می توانند از طرق مختلف اقدام به دریافت نوبت از مراکز درمانی خود نمایند.

چرا سیستم‌ نوبت‌دهی آنلاین؟

یکی از معضلاتی که بیمارستانها با آن مواجه هستند، ازدحام وعدم توانایی پاسخگویی بخش نوبت‌دهی و پذیرش به همه بیماران است.امروزه سامانه نوبت‌دهی آنلاین در بعضی از بیمارستانهای کشور راه‌اندازی شده است. مراکز درمانی برای افزایش رضایتمندی بیماران و کاهش هزینه‌های خود، بر روی کاهش زمان انتظار مراجعه کنندگان از طریق سیستم نوبت‌دهی آنلاین تمرکز کرده اند از این رو نوبت‌دهی اینترنتی در مراکز درمانی مانند: بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مطب‌های پزشکی با هدف اختصاص و ثبت نوبت به بیماران از راه دور با استفاده از اینترنت جهت دسترسی سریع و راحت پیاده‌سازی گردیده است.

مزایای استفاده از سیستم نوبت‌دهی آنلاین

  • رضایت از خدمات درمانی بیمارستان‌ها

در بیمارستان‌ها، مدیریت بیمارستان، پزشکان و پرسنل بیمارستان و از سوی دیگر بیماران مایل هستند که به ساده‌ترین و بی‌دردسرترین شکل ممکن خدمات را ارائه یا خدمات را دریافت نمایند. علاوه بر این پزشک و بیمار باید بتوانند بدون مانع، یکدیگر را ملاقات کنند

اینکه بیمار هر ساعتی از شبانه‌روز بتواند خدمات مدنظر از جمله گرفتن نوبت را با سرعت و سهولت انجام دهد، گامی است بلند درجهت افزایش رضایت و در طرف دیگر مزیت این سیستم برای مدیریت بیمارستان یا پزشک اینجاست که در تمام ایام هفته و هر ساعتی از شبانه‌روز، حتی زمانی که مطب تعطیل است، نوبت‌دهی انجام می‌گیرد و لازم نیست که نگران حضور پرسنل یا منشی در بیمارستان یا مطب باشند.

  • کاهش هزینه‌ها

یکی دیگر از مزایای سامانه‌ی نوبت‌دهی و رزرواسیون بیمارستانی الفی لایو کاهش هزینه می‌تواند انگیزه‌ی زیادی در مدیریت بیمارستان‌ها، پزشکان و حتی بیماران برای استفاده از سیستم‌ نوبت‌دهی الفی لایو فراهم کند. مدیریت بیمارستان یا پزشک با تعداد پرسنل کمتر، نوبت‌ بیماران را ارائه می‌دهد و مطب را اداره می‌کند. بیمار نیز بدون نیاز به تماس تلفنی یا مراجعه حضوری، نوبت را از پزشک مدنظر خود دریافت می‌کند.

  • ارائه و دریافت نوبت در زمان دلخواه

در سیستم‌ نوبت‌دهی الفی لایو، بیمار به دلخواه خود می‌تواند در بین روز و ساعات خالی، یک روز و ساعت مشخص را انتخاب نماید. مسئله‌ای که به دلایلی از جمله خطای انسانی یا ناهماهنگی پرسنل مطب یا بیمارستان به ندرت اتفاق می‌افتد و منجر به نارضایتی بیماران می شود.

سامانه‌ی نوبت‌دهی و رزرواسیون الفی لایو

سامانه‌ی نوبت‌دهی و رزرواسیون بیمارستانی الفی لایو سعی بر این دارد که خدمات سطح بالا بیمارستان‌ها را به طور گسترده در اختیار همگان قرار دهد. در این سامانه، نوبت‌گیری و دریافت نوبت‌ چاپی یا پیامکی توسط مراجعین از طریق کیوسک‌های لمسی انجام شده و سایر عملکردهای سیستم از قبیل، فرآخوان نوبت توسط باجه‌‌، اعلان، اعلام نوبت و مدیریت سیستم تماما از طریق بستر شبکه محلی و با کلاینت‌های موجودِ متصل به این شبکه مانند، کام‍‍پیوتر‌های شخصی، تین کلاینت‌ها، تلویزیون‌های هوشمند و یا تلفن‌های همراه صورت می‌گیرد و درنتیجه، هیچ‌گونه محدودیتی در نحوه قرارگیری مکانی باجه‌ها و یا تعداد باجه‌های قابل تعریف وجود ندارد.

در سامانه نوبت‌دهی الفی لایو می توانید از امکاناتی نظیر: نمایش نوبت، دریافت نظرات و رزرو نوبت استفاده نمایید:

نمایش نوبت

در سامانه‌ی نوبت‌دهی و رزرواسیون بیمارستانی الفی لایو به راحتی می توان از طریق نمایشگرهای داخل بیمارستان، نوبت مراجعین برای هر بخش را نمایش داد. همچنین امکان فراخوان صوتی نوبت به صورت اعلان از طریق نام صف، باجه، مسئول باجه و… نام نوبت گیرنده وجود دارد.

 سامانه‌ی نوبت‌دهی و رزرواسیون بیمارستانی الفی لایو

نظرسنجی

بعد از مراجعه و اتمام کار، بیماران می‌توانند نظر خود را در رابطه با بخش‌های مختلف در سامانه‌ی نوبت‌دهی و رزرواسیون بیمارستانی الفی لایو ثبت نمایند.همچنین در سامانه، امکان گزارش‌گیری کامل از این نظرات جهت بهبود ارائه خدمات وجود دارد.

سامانه‌ی نوبت‌دهی و رزرواسیون بیمارستانی

رزرو نوبت

بیماران بدون نیاز به مراجعه حضوری به راحتی می‌توانند به صورت اینترنتی نوبت خود را با پزشک مربوطه رزرو نمایند. در سامانه‌ی نوبت‌دهی و رزرواسیون بیمارستانی الفی لایو، کاربر می‌تواند روز های هفته را برای حضور پزشک مشخص نموده و بیماران بر اساس این بازه‌های زمانی انتخاب زمان و تاریخ نمایند.

رزرو نوبت

نوبت دهی درمانگاه

امکان نوبت‌دهی برای بخش‌های دیگر

علاوه بر بخش‌های داخلی بیمارستان‌ها سایر بخش‌ها مانند: سامانه کارکنان، داروخانه ساختمان پزشکان و ….هم می‌توانند از امکانات مدیریت یکپارچه نوبت‌دهی و رزرواسیون الفی لایو استفاده نمایند.

سامانه‌ی نوبت‌دهی و رزرواسیون بیمارستانی

مزایای سامانه نوبت‌دهی و رزرواسیون الفی لایو

قابلیت نوبت دهی توسط کیوسک‌های لمسی و غیر‌لمسی

امکان رزرو اینترنتی نوبت

قابلیت نظرسنجی عملکرد باجه‌ها توسط مراجعین

قابلیت ارسال پیامک هنگام دریافت، نزدیک‌ شدن، فراخوان و یا کنسل شدن نوبت

عدم محدودیت در تعداد باجه‌ها با امکان فعال و یا غیرفعال نمودن

مدیریت، گزارش‌گیری و مانیتورینگ متمرکز و از راه دور سیستم نوبت‌دهی

امکان گزارش‌گیری و مشاهده آمار نوبت های صادر شده و سرعت پاسخگویی باجه‌ها

امکان ایجاد زمان‌بندی رزرواسیون نوبت بر اساس ساعت‌کاری، روزکاری و ظرفیت پاسخ‌گویی

اعلام صوتی هوشمند با قابلیت خواندن نام باجه، نام نوبت‌گیرنده، نام مسئول باجه و …

قابلیت چاپ بارکد و توضیحات اختصاصی هر باجه برروی برگه‌ی نوبت

امکان مدیریت سامانه و صدور، فراخوان و اعلام نوبت از طریق مرورگرهای وب

امکان دریافت اطلاعات مورد نیاز جهت نوبت‌دهی مانند: کد ملی‌، شماره همراه و …

قابلیت انتقال نوبت به صف های دیگر (پاس دادن نوبت)

امکان به تاخیر انداختن نوبت در صورت عدم مراجعه کاربر

ایجاد لینک فراخوانی برای هر باجه به صورت مجزا

قابلیت درج زمان تقریبی انتظار و تعداد افراد در صف در برگه یا پیامک نوبت‌دهی

عدم محدودیت در موقعیت مکانی باجه‌ها با سیستم‌های اعلان و اعلام نوبت

امکان راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی با استفاده از تجهیزات، کلاینت‌ها و بستر شبکه موجود

دریافت نظرات از طریق QR Code، دستگاه‌های دکمه‌ای، کیوسک‌های لمسی و …

امکان طرح و درج سوالات مختلف با پاسخ های دلخواه به صورت گزینه‌ای و ایموجی(شکلک)

امکان ارسال کد تایید از طریق پیامک برای ثبت نظر آنلاین

قابلیت دریافت گزارش‌های و آمارهای تجمیعی از دستگاه‌های نظرسنجی مختلف

امکان دریافت اطلاعات نظردهنده  به منظور پیگیری (Follow Up Survey)

طراحی کاملا سفارشی با قابلیت درج لوگو، نمایش ویدیو و … پشتیبانی کامل از زبان فارسی و انگلیسی


جهت مشاوره در خصوص سامانه الفی لایو می توانید با شماره 02188561939 تماس حاصل نمایید.

Rate this post