نظرسنجی در سامانه دیجیتال ساینیج الفی لایو

سامانه نظرسنجی الفی لایو،سامانه‌ های متنوع نظرسنجی مدل های مختلف نظرسنجی آنلاین و آفلاین را بسته به نوع نیاز مشتریان در سامانه اختصاصی خود داده است.

به طور کلی نظرسنجی ابزار ارزشمندی برای ارزیابی وضعیت افکار عمومی در هر موضوعی به شمار می‌آید. در سامانه دیجیتال ساینیج الفی لایو انواع روش‌های نظرسنجی بسته به نوع نیاز مشتری فراهم گردیده است

انواع نظرسنجی

حضوری

نظرسنجی به صورت فیزیکی را نظرسنجی چهره به چهره (Face-to-Face) می‌نامند. وقتی که جمعیت هدف خاص مورد بررسی باشد و برای کشف پاسخ نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر و عمیقتر داشته باشیم از این نوع نظرسنجی استفاده می‌کنیم.

آنلاین

نظرسنجی الکترونیکی (آنلاین)، امروزه در حوزه‌های تحقیقات بازار، منابع انسانی، فروش و بازاریابی، واحدهای آموزشی و … پرکاربرد و محبوب است. یکی از برتری‌های این نوع نظرسنجی امکان دسترسی راحتتر به کاربران و روشی ساده‌تر برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و حذف مراحل زمان بر مانند بدست آوردن اطلاعات و داده‌ها است.

کاربردهای نظرسنجی آنلاین :

منابع انسانی: مدیریت عملکرد، ارزیابی عملکرد و …

تحقیقات بازار: نیازسنجی، تحلیل رقبا، تحقیقات میدانی و…

مدیریت محصول: نیازسنجی محصول، ارزیابی تجربه کاربری، ارزیابی محصول و …

مدیریت ارتبط با مشتریان: بررسی میزان رضایت‌مندی از خدمات و محصولات

صنایع رستورانی، گردشگری و درمانی: رضایت سنجی، ارزیابی عملکرد و …

روش‌های متنوع و مختلف نظرسنجی در سامانه الفی لایو

از طریق سامانه نظرسنجی الفی لایو به راحتی می‌توانید نظرسنجی دلخواه خود را ایجاد و گزارشات آنان را در پنل اختصاصی خود دریافت نمایید.  

نظرسنجی از طریق پنل الفی لایو

این روش رایج ترین نوع نظرسنجی بوده که بر روی سیستم‌های لمسی (عمدتا کیوسک‌ها) وجود دارد. این سامانه قابلیت تعامل با کاربر را داشته و کاربران از طریق کیوسک‌های مستقر در سازمان، ادارات، بیمارستان‌ها ، فروشگاه‌ها و ….. می توانند در نظر سنجی شرکت نمایند همچنین مدیران قابلیت دریافت گزارشات آماری از نحوه‌ی مشارکت و نظرات کاربران را دارا می‌باشند.

دستگاه‌های نظرسنجی دکمه‌ای

روش بعدی برای نظرسنجی استفاده از دستگاه‌های نظرسنجی دکمه‌ای می باشد که با استفاده از تعریف نمایشگر در پنل سامانه الفی لایو مدیران به راحتی میتوانند خروجی گزارشات نظرسنجی دریافتی را مشاهده نمایند.

سامانه نظرسنجی الفی لایو

نظرسنجی آنلاین

روش سوم قرار دادن فرم نظرسنجی در وب‌سایت می‌باشد به این ترتیب همه کاربرانی که وارد وب سایت شده‌اند می‌توانند این فرم را تکمیل کنند. این روش بسیار عالی برای جمع‌آوری داده‌های بسیار زیاد از کاربران واقعی سایت است.

برای دسترسی به این امکان بعد از ورود به پنل سامانه الفی لایو و ثبت سوالات و پاسخ‌های دلخواه می توانید لینک ایجاد شده نظرسنجی را کپی نموده و در وب سایت خود قرار دهید. بدین ترتیب کلیه کاربران در وب سایت شما می‌توانند در نظرسنجی شرکت نموده و برای تهیه گزارشات کافیست وارد پنل خود شده و در قسمت گزارشات نظرسنجی به آنها دسترسی داشته باشید .

اسکن QR کد

واژه QR مخفف عبارت Quick Response به معنای “پاسخ سریع” است. بنابراین کد QR کدی است که پاسخگویی آن بسیار سریع خواهد بود. کدهای QR در واقع عکس‌های دو بعدی هستند که عملکرد کلی آن‌ها شبیه به بارکد است اما نسبت به بارکد پیشرفته‌تر هستند. کدهای QR علاوه بر پاسخگویی سریع‌تر نسبت به بارکد، می‌توانند اطلاعات بیشتری را هم در خود ذخیره کنند. این دو موضوع سبب شده که استفاده از کدهای QR به شدت افزایش پیدا کند و این لیبل‌ها را به وفور مشاهده شود.

QR کد

برای امکان استفاده از این قابلیت بعد از ورود به پنل کاربری خود در سامانه الفی لایو در قسمت مدیریت اینفوآیتم نظر سنجی، اسکن کد QR را زده و لینک تولید شده به راحتی میتوانید چاپ و استفاده نمایید.

مزایای نظرسنجی های الفی لایو

از قابلیت های ویژه نظرسنجی الفی لایو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

گزارش دقیق و متناسب با استاندارهای روز همراه با دانلود اطلاعات پاسخنامه‌ها به صورت اکسل

تعریف انواع سوالات و فرم‌های نظرسنجی

انتشار نظرسنجی بر روی وب، کیوسک

امکان اتصال به سایر نرم‌افزارهای سازمانی

امکان اضافه نمودن تعداد دلخواه سوالات برای هرنظرسنجی

قابلیت احراز هویت کاربران و اعتبارسنجی              

ذخیره سازی خودکار پاسخ‌ها     

استفاده از فرم‌های سفارشی با رنگ بندی و سفارشی سازی فرم نظرسنجی آنلاین                              

امکان تنظیمات زبان                                     

امکان افزودن لوگو

انتشار لینک اختصاصی


جهت مشاوره در خصوص سامانه الفی لایو می توانید با شماره 02188561939 تماس حاصل نمایید.

Rate this post