راهکارهای نوین تبلیغاتی

راهکارهای نوین تبلیغاتی ساینیج دیجیتال نوعی بازاریابی است که توسط شرکت‌ها، برای تبلیغ برند، محصول یا خدمات خود از طریق کانال‌های دیجیتال استفاده می شود.

راهکارهای نوین تبلیغاتی ساینیج دیجیتال نوعی بازاریابی است که توسط شرکت‌ها، برای تبلیغ برند، محصول یا خدمات خود از طریق کانال‌های دیجیتال استفاده می شود.با تحول دیجیتال، گزینه‌های بیشتری برای ارتباط سازمان‌ها با بازار و البته مخاطبان آن پیش آمده است.بنابراین هر کاری که با استفاده از پلتفرم‌ها و منابع دیجیتال انجام می شود را می‌توان تبلیغات دیجیتال دانست.

تاریخچه‌ای از نمایشگرهای دیجیتال تعاملی

پیدایش دیجیتال ساینج‌های تعاملی امروزی را می توان به اولین ظهورفناوری صفحه نمایش لمسی در اوایل دهه 1980 حساب نمود. کیوسک‌های تعاملی به شکل دستگاه باجه خودپرداز (ATM) جز اولین ساینیج‌های تعاملی به وجود آمده بودند که بسیار برای مخاطبان خود جالب و کاربردی بوده در حالی که پیشرفت‌های اولیه در ساینیج دیجیتال بر بهبود سخت‌افزار متمرکز بود – با جهش‌های بزرگ در صنعت ، اهمیت این پیشرفت‌ها در فناوری نمایشگر در نهایت بر محتوا تأثیر گذاشت. از آنجایی که فناوری نمایشگر تعاملی مقرون به صرفه تر و به راحتی در دسترس قرار گرفت، بازار پر از دیجیتال ساینیج‌هایی شد که همگی برای جلب توجه مصرف کنندگان رقابت می‌کنند.

محتوای دیجیتال

شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج مجموعه‌ای از علائم دیجیتالی است که محتوای تبلیغاتی تصویری، ویدئویی و متحرک گرافیکی را به یک مخاطب خاص نمایش می‌دهد. این علائم دیجیتال معمولاً در لابی‌ها، اتاق‌های انتظار و سایر فضاهای عمومی مانند کتابخانه‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس یافت می شوند. مکان ایده آل برای تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال مکانی است که در آن افراد زیاد وجود داشته باشند.هنگامی که مردم در مسیر خود مکث کوتاهی دارند، این فرصت را دارند که تابلوی تبلیغات دیجیتال را مشاهده نمایند.

مزایای تبلیغات دیجیتال ساینیج چیست؟

یکی از راهکار‌های نوین تبلیغاتی ساینیج دیجیتال، استفاده از تابلو تبلیغاتی ساینیج دیجیتال که فوری ترین و تاثیرگذارترین راه‌ برای اعلام محصولات و خدمات جدید می‌باشد. مزیت اصلی تبلیغات دیجیتال ساینیج این است که شما می توانید محتوای چشم نواز و پویا را به کاربران خود ارائه دهید. همچنین با توجه به اندازه و قابل حمل بودن دیجیتال ساینیج، می توان محتوا را در مکان‌های مختلف ارائه داد. از دیگر مزایای آن می توان به امکان تغییر سریع محتوا و گسترش آسان اشاره کرد. مزیت دیگر این است که می توانید برنامه‌های نرم افزاری سفارشی را به تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال خود از طریق API متصل کنید.

تبلیغات تعاملی سامانه الفی لایو

سامانه الفی لایو سامانه‌ی مدیریت محتوای تبلیغاتی بر روی کیوسک‌های لمسی می‌باشد. این سامانه که با نگاه ویژه به نیاز‌های شرکت‌های تبلیغاتی طراحی گردیده‌ است این امکان را به دارندگان کیوسک‌های الفی می‌دهد که هم‌زمان برنامه‌های چندین مشتری را برروی یک کیوسک نصب نمایند و مدت و زمان‌بندی اجرا هر برنامه و نمایش آن را برروی هر کیوسک به راحتی مدیریت نمایند. از دیگر امکانات منحصربه‌فرد این سامانه امکان مدیریت و تغییر محتوا از راه دور می‌باشد، به صورتی که شرکت تبلیغاتی قادر است بدون نیاز به دسترسی مستقیم به کیوسک‌های خود محتوای مشتریان خود را تغییر داده و یا یک مشتری را حذف و برنامه مشتری جدیدی را اضافه نماید. تولید گزارشات کامل بازدید صفحات توسط این سامانه شرکت‌های تبلیغاتی را قادر می‌سازد که به راحتی وضعیت و علاقه‌مندی کاربران به محصولات مشتریان خود را ارزیابی و تحلیل کرده و در صورت نیاز استراتژی‌ تبلیغاتی جدیدی اتخاذ نمایند.

ارائه خدمات در کنار تبلیغات

کیوسک چندمنظوره الفی لایو علاوه بر انجام نیازهای مجموعه، تبلیغات را هم به طور همزمان فراهم آورده است  تا کاربران در حین کار با کیوسک، تبلیغات را هم مشاهده نمایند.شما می توانید هم تبلیغات سازمان خود و هم تبلیغات دیگر سازمان ها را در کیوسک خود نمایش دهید.

مدیریت شبکه‌ای تبلیغات

با استفاده از مدیریت شبکه‌ای الفی لایو به راحتی در یک سیستم یکپارچه می توانید تبلیغات خود را مطابق منطقه و جغرافیای مد نظر تغییر دهید.

دیجیتال ساینیج

قابلیت‌های سامانه مدیریت محتوای تبلیغاتی الفی

راهکارهای نوین تبلیغاتی ساینیج دیجیتال الفی لایو

  • قابلیت نصب چندین برنامه تبلیغاتی به صورت هم‌زمان برروی یک کیوسک
  • دریافت گزارش‌های تحلیلی میزان بازید صفحات و برنامه‌ها
  • قابلیت زمان‌بندی و مدیریت مدت اجرای تبلیغات
  • مانیتورینگ، مدیریت و تغییر برنامه‌ها، ویدیوها و تیزرهای تبلیغاتی از راه دور بدون نیاز به دسترسی مستقیم به کیوسک
  • قفل شدن برنامه در حالت کیوسک به صورتی که بازدید‌کننده به هیچ وجه نمی‌تواند از برنامه تبلیغاتی شما خارج شود
  • مجهز به کیبورد لمسی نرم‌افزاری برای تکمیل فرم‌ها و وارد کردن اطلاعات توسط بازدید کننده
  • امکان بارگذاری تبلیغات مختلف بر اساس منطقه‌های جغرافیایی
  • قابلیت امکان مدیریت گروهی نمایشگرها و کیوسک‌ها در یک پنل مدیریت واحد
  • طراحی کاملا سفارشی با قابلیت درج لوگو، نمایش ویدیو و …
  • پشتیبانی از زبان های فارسی و انگلیسی

به زبان ساده، تبلیغات ساینیج دیجیتال تعاملی، تبلیغات سنتی را به یک فعالیت مشارکتی با کاربران تبدیل می‌کند: مخاطبان را به تعامل فیزیکی با محتوای نمایشی دعوت می‌کند و بینندگان را به کاربران مجموعه تبدیل می کند.


جهت مشاوره در خصوص سامانه الفی لایو می توانید با شماره 02188561939 تماس حاصل نمایید.

Rate this post