کاربرد دیجیتال ساینیج و کیوسک‌های لمسی در بیمه‌ها

کاربرد دیجیتال ساینیج و کیوسک‌های لمسی در بیمه‌ها با توجه به افزایش تعداد متقاضیان بیمه‌ای در حال افزایش است. از این رو برای جلب رضایت مراجعه کنندگان، استفاده از دیجیتال ساینیج در شرکت‌های بیمه‌ای یکی از مسائل مهم به شمار می‌رود.

کاربرد دیجیتال ساینیج و کیوسک‌های لمسی در بیمه‌ها با توجه به افزایش تعداد متقاضیان بیمه‌ای در حال افزایش است. از این رو برای جلب رضایت مراجعه‌کنندگان، استفاده از دیجیتال ساینیج در شرکت‌های بیمه‌ای یکی از مسائل مهم به شمار می‌رود.

شرکت دانش‌بنیان سها سایا صنعت با برند تجاری اِلفی (elphy) که از سال ۹۳ در زمینه تولید انواع کیوسک‌های لمسی و نرم‌افزارهای مرتبط با کیوسک فعالیت می‌کند با استفاده از بهترین امکانات و بروزترین قابلیت‌ها، افتخار همکاری با بیمه‌های مطرح کشور را داشته و در صدد فراهم کردن رضایت حداکثری مشتریان خود می‌باشد.

در این راستا شرکت سایا اقدام به معرفی نسل جدید کیوسک‌ لمسی سازمانی به نام کیوسک‌های سازمانی اِلفی نموده است که علاوه بر داشتن امکانات بالقوه‌ی سازمانی (در حوزه‌ی سخت‌افزار و نرم‌افزار) از امکانات و راه‌حل‌های نوینی در امر ارائه‌ی خدمات به مراجعین و ارباب رجوع برخوردار است.

کیوسک‌ لمسی سازمانی با قابلیت‌ افزودن ماژول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز، ابزار اطلاع‌رسانی قدرتمندی است که توانایی مجتمع‌سازی و ارائه‌ی تمامی خدمات سازمان را به مناسب‌ترین شیوه به ارباب رجوع و کارمندان دارا می‌باشد.

بخشی از خدمات قابل ارائه توسط نرم‌افزار تخصصی کیوسک‌های لمسی سازمانی الفی جهت یکپارچه‌سازی خدمات داخل بیمه‌ها به قرار زیر است :

ویژگی‌های نرم‌افزار کیوسک لمسی الفی برای بیمه‌‌‌ها

از کاربرد دیجیتال ساینیج و کیوسک‌های لمسی در بیمه‌ها و ویژگی نرم‌افزاری الفی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • معرفی سازمان، تاریخچه، حوزه ریاست و کارمندان
  • نمایش محتوی چندرسانه‌ای سازمان در قالب‌های عکس و ویدیو
  • نماش ویدیو در صفحه‌ اول به نسبت دلخواه در کنار سایر منوها
  • نقشه‌ی تعاملی برای نمایش دفاتر نمایندگی و مراکز خدمات
  • نمایش مجلات درون سازمانی با قابلیت دریافت از طریق فلش درایو و یا ایمیل
  • قابلیت نمایش و دریافت سالنامه‌ها، بولتن‌ها و پمفلت‌های سازمانی
  • نقشه‌ی تعاملی طبقات به همراه نمایش فلوچارت‌های اداری
  • گزارش‌گیری کلیه‌ی فعالیت‌ها و سیستم گزارش خودکار سیستم
  • دریافت فایل‌ از طریق پورت USB و یا لینک‌های مربوطه توسطه کدهای QR
  • معرفی و دریافت اپ‌های اندرویدی و آی‌اواس سازمان از طریق کیوسک
  • طرح نظرسنجی برای ارزیابی خدمات ارائه شده، دریافت پیشنهادات، انتقادات
  • اطلاع رسانی از کمپین‌ها، جشنواره و طرح‌های درون سازمانی
  • نمایش صفحات اول روزنامه‌های روز ایران و جهان

باتوجه به قابلیت‌های دیجیتال ساینیج و کیوسک‌های لمسی الفی در همین راستا این شرکت تاکنون با معتبرترین بیمه‌ها همکاری نموده است:

بیمه ایران

شرکت سایا افتخار همکاری با اولین شرکت بیمه‌ای کشور در خصوص نصب و راه‌اندازی کیوسک‌های لمسی الفی در ساختمان مرکزی بیمه ایران در راستای بهبود خدمات ارائه‌ شده به مراجعین را دارد.

این سیستم به گونه‌ای طراحی شده که میزان درخواست مراجعین، به اطلاعات را کاهش داده و نیاز آنان را تا حد امکان پاسخ می‌دهد.

کیوسک‌های لمسی سازمانی الفی امکان ارائه‌ی خدمات الکترونیک و سرویس‌های اینترنتی را به صورت یکپارچه مهیا می‌کنند. شرکت بیمه ایران نیز در همین راستا اقدام به تهیه‌ی کیوسک لمسی الفی نموده تا کلیه‌ی خدمات خود را بصورت یکپارچه به مراجعین عرضه نماید.از مهمترین کاربرد دیجیتال ساینیج و کیوسک‌های لمسی در بیمه‌ ایران ارائه خدمات الکترونیک، معرفی محصولات، راهنمای طبقات، اطلاع‌رسانی از جشنواره‌ها، دریافت نظرات و پیشنهادات و … می باشد.

بیمه رازی

شرکت بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه، یکی دیگر از مشتریان شرکت سایا می‌باشد.

کیوسک‌های لمسی سازمانی به همراه نرم‌افزارهای تخصصی به گونه‌ای برای شرکت بیمه رازی طراحی شده است که در زمینه‌ی خدمات و اطلاع‌رسانی، حداکثر نیاز‌ها و دغدغه‌های موجود کاربران را برطرف نماید.

طراحی برنامه به‌ گونه‌ای است که پس از روشن شدن خودکار کیوسک در زمان‌های‌ تعیین شده، کیوسک وارد محیط برنامه شده و به هیچ عنوان امکان خروج از برنامه و یا خاموش شدن کیوسک از طریق کاربر وجود ندارد.

همچنین محیط برنامه برای مخاطب ساده و جذاب بوده و کاربر به راحتی می‌تواند خدمات مورد نیاز خود را از طریق کیوسک دریافت نماید.معرفی شعب، ارائه‌ی خدمات الکترونیک، اطلاع‌رسانی از جشنواره‌ها، دریافت نظرات و ویشنهادات و …. از جمله خدمات بیمه رازی می‌باشد.

بیمه دی

شرکت بیمه دی با بیش از 18 سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه کشور از طریق اتخاذ راهبردی مدرن و برنامه ریزی دقیق یکی دیگر از مشتریان شرکت سایا می باشند. کیوسک لمسی سفارشی الفی با قابلیت‌های متعدد خود به ابزار نوینی در جهت معرفی محصولات و خدمات‌ در بیمه دی تبدیل شده است .

یکی دیگر از کاربرد دیجیتال ساینیج و کیوسک‌های لمسی در بیمه‌ها این کیوسک به منظور اطلاع‌رسانی مراجعان از خدمات بیمه‌ای، دریافت اپلیکیشن‌، معرفی امکانات بیمه، مراجع درمانی، امکان فروش آنلاین محصولات و قابلیت‌های متنوع دیگر همراه با گرافیکی زیبا طراحی شده است.

کیوسک الفی در بیمه دی

بیمه تجارت نو 

شرکت بیمه تجارت‌نو به عنوان یک شرکت بیمه هوشمند و استفاده از فناوری‌‌های به روز، استفاده از کیوسک لمسی الفی را در جهت تمرکز بر خلق ارزش و خدمات متمایز به ارائه مفهومی نوین از بیمه‌گری انتخاب نموده است.در نرم‌افزار طراحی شده که ویژه‌ی کیوسک‌ لمسی بیمه تجارت نو می‌باشد، تلاش گردیده است که نیازهای این بیمه در ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان و همچنین راهنمایی و هدایت آن‌ها به صورت کامل پاسخ داده شود.

طراحی برنامه به‌گونه‌ای است که پس از روشن شدن خودکار کیوسک در زمان‌های‌ تعیین شده، کیوسک وارد محیط برنامه شده و با گرافیک زیبا امکاناتی نظیر:ارائه خدمات الکترونیک، اطلاع‌رسانی از کمپین‌ها ،مراکز درمانی تحت پوشش، دریافت نوبت، نظرسنجی و …….را به کاربران ارائه می‌دهد.

بیمه مرکزی

کیوسک‌های لمسی و سوپر ساینیج الفی در ساختمان مرکزی بیمه مرکزی در راستای بهبود خدمات ارائه‌شده به ارباب رجوعان انجام گرفته است. در این پروژه خدمات ارايه شده توسط کیوسک‌های لمسی الفی، در قالب سخت‌افزار و نرم‌افزار ارائه شده است.

در حوزه‌ی سخت‌افزار کیوسک سفارشی مورد نظر و در قالب نرم‌افزار امکاناتی همچون راهنمای طبقات،امکان ثبت شکایات و نظرات مراجعه کنندگان، فرم نظرسنجی و … می‌باشد.


جهت مشاوره در خصوص سامانه الفی لایو می توانید با شماره 02188561939 تماس حاصل نمایید.

Rate this post