خدمات قابل ارائه کیوسک‌های لمسی الفی

خدمات قابل ارائه کیوسک‌های لمسی الفی با استفاده از تجهیزات دیجیتالی و لمسی در زمینه‌های مختلف جهت برقراری ارتباط موثرتر با مشتری می‌باشد.

کیوسک لمسی چیست؟

خدمات قابل ارائه کیوسک‌های لمسی الفی با استفاده از تجهیزات دیجیتالی و لمسی در زمینه‌های مختلف جهت برقراری ارتباط موثرتر با مشتری می‌باشد. کیوسک لمسی (استند لمسی) در واقع دستگاهی است که دارای یک صفحه نمایش لمسی و یک سیستم کامپیوتری یا اندروید باکس در داخل آن است. امکان را به کاربر می دهد تا بتواند هر گونه محتوای خود را از طریق صفحه نمایش تعاملی و لمسی به مخاطب خود ارائه و نمایش دهد.

معرفی خدمات قابل ارائه کیوسک‌های لمسی الفی

با توجه به محیط و کارایی متفاوت کیوسک‌های لمسی در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها، اپلیکیشن‌های کیوسک‌ها نیز باید با در نظر گرفتن الزامات این محیط کاربری طراحی شوند. در همین راستا شرکت سایا اقدام به توسعه برنامه‌های اختصاصی کیوسک در حوزه‌های مختلف مانند، میزخدمت، اطلاع‌رسانی، گردشگری و هتلی، فروشگاهی، وب‌کیوسک، نوبت‌دهی، نظرسنجی و … نموده است که به توضیح مختصر هر یک از آنان می ‌پردازیم:

خدماتی

کیوسک لمسی سازمانی الفی و میز خدمت الکترونیک امکان ارايه خدمات الکترونیک و سرویس‌های اینترنتی را به صورت یکپارچه مهیا می‌کنند. در همین راستا، کیوسک‌های لمسی سازمانی الفی بر اساس بخشنامه‌ی دولت جهت اجرای میز خدمت الکترونیک و ارايه‌ی خدمات الکترونیک سازمان‌ها سفارشی سازی شده‌اند تا پاسخ‌گوی نیاز‌های سازمان‌ها در طرح تکریم ارباب رجوع باشند.

نوبت‌دهی

سیستم‌های نوبت‌دهی امروزه به امری گریزناپذیر در زندگی شهری مدرن بدل گشته‌اند. و به دلیل سهولت استفاده در تمامی مراکز دولتی و خصوصی به وفور دیده می‌شوند.

سامانه‌ی نوبت‌دهی مدرن به همراه کیوسک‌های لمسی الفی، امکان طراحی و پیاده‌سازی یک سامانه سفارشی و اختصاصی ارائه‌دهنده خدمات نوبت‌دهی جامع را برای فروشگاه‌ها، بانک‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ فراهم می‌سازد.  که از خدمات قابل ارائه کیوسک‌های لمسی الفی می‌باشد.

در این سامانه، نوبت‌گیری و دریافت نوبت‌چاپی یا پیامکی توسط مراجعین از طریق کیوسک‌های لمسی انجام شده. و سایر عملکردهای سیستم از قبیل، فراخوان نوبت توسط باجه‌‌، اعلان و اعلام نوبت و مدیریت سیستم تماما از طریق بستر شبکه محلی و با کلاینت‌های موجودِ متصل به این شبکه مانند، کام‍‍پیوتر‌های شخصی، تین کلاینت‌ها، تلویزیون‌های هوشمند و یا تلفن‌های همراه صورت می‌گیرد. و درنتیجه، هیچ‌گونه محدودیتی در نحوه قرارگیری مکانی باجه‌ها و یا تعداد باجه‌های قابل تعریف وجود ندارد.

این سامانه از طریق ایجاد لینک‌ها و APIهای اختصاصی درون شبکه‌ای برای هر کدام از عملکردهای ذکر شده (فراخوان نوبت توسط باجه‌، اعلان و اعلام نوبت و مدیریت سیستم) این قابلیت را فراهم ساخته است که تمامی این عملیات‌ها بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار و از طریق مرورگر‌های وِب توکار کلاینت‌ها صورت پذیرد.

اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی

این کیوسک‌ها، ویژه‌ی سازمان‌ها، فرودگاه‌ها، ترمینال‌ها، بانک‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز تجاری و سایر مکان‌های عمومی طراحی شده‌اند. و تلاش گردیده است که جایگزین باجه‌های اطلاعات موجود در این اماکن گردند.

این کیوسک‌ها علاوه بر ارائه دادن اطلاعات مورد نیاز به کاربران به صورت تعاملی، با داشتن امکاناتی مانند نمایش ویدیو،تصاویر، پخش زنده تلویزیون، اطلاع‌رسانی اخبار، روزنامه‌ها و … می‌توانند نقش موثری در سرگرم کردن مراجعه‌کنندگانی که در حالت انتظار به سر می‌برند داشته باشند.

تبلیغات تعاملی

خدمات قابل ارائه کیوسک‌های لمسی الفی سامانه الفی لایو سامانه‌ی مدیریت محتوای تبلیغاتی بر‌ روی کیوسک‌های لمسی می‌باشد .

این سامانه که با نگاه ویژه به نیاز‌های شرکت‌های تبلیغاتی طراحی گردیده‌ است. این امکان را به دارندگان کیوسک‌های الفی می‌دهد که هم‌زمان برنامه‌های چندین مشتری را برروی یک کیوسک نصب نمایند. و مدت و زمان‌بندی اجرا هر برنامه و نمایش آن را برروی هر کیوسک به راحتی مدیریت نمایند.

از دیگر امکانات منحصر به‌ فرد این سامانه و خدمات قابل ارائه کیوسک‌های لمسی الفی امکان مدیریت و تغییر محتوا از راه دور می‌باشد. به صورتی که شرکت تبلیغاتی قادر است بدون نیاز به دسترسی مستقیم به کیوسک‌های خود، محتوای مشتریان خود را تغییر داده و یا یک مشتری را حذف و برنامه مشتری جدیدی را اضافه نماید.

تولید گزارشات کامل بازدید صفحات توسط این سامانه شرکت‌های تبلیغاتی را قادر می‌سازد. که به راحتی وضعیت و علاقه‌مندی کاربران به محصولات مشتریان خود را ارزیابی و تحلیل کرده و در صورت نیاز استراتژی‌ تبلیغاتی جدیدی اتخاذ نمایند.

نظرسنجی

در سامانه ELPHY LIVE امکان ایجاد انواع نظرسنجی‌ها و استفاده از آن‌ها برروی ساینیج تعاملی و یا کیوسک‌های لمسی و دریافت گزارش‌های آن‌ها برروی پنل ساینیج فراهم گردیده است.

فروشگاهی

از دیگر خدمات قابل ارائه کیوسک‌های لمسی الفی نرم‌افزار فروشگاهی کیوسک‌‌های لمسی (استند لمسی) الفی لایو با امکان مشاهده منو، ثبت سفارش، دریافت اطلاعات کاربران و پرداخت به صورت نقدی و یا از طریق دستگاه پوز(کارت ‌خوان) و…. را شامل می‌شود.

سامانه‌ی متمرکز مدیریت و پایش مرکزی کیوسک‌ها

توسط پنل مانیتورینگ سامانه ساینیج ELPHY LIVE می‌توانید بر وضعیت تمام نمایشگر‌های ساینیج و کیوسک‌های خود نظارت داشته باشید. و از صحت نمایش ساینیج برروی نمایشگر‌هایتان مطمئن گردید.

همچنین با نصب نرم‌افزار ELPHY AGENT برروی کلاینت‌های خود می‌توانید از طریق همان پنل ساینیج علاوه بر مانیتورینگ، امکان کنترل از راه دور کلاینت‌های خود را نیز داشته باشید. بدین معنی که، از طریق موس و کیبورد سیستم خود را کنترل کنید و فرامین مختلف مانند ری‌اِ‌ستارت و خاموش کردن سیستم، باز کردن صفحه‌ی ساینیج و یا برنامه کیوسک و … را از طریق پنل خود اجرا کنید. که از خدمات قابل ارائه کیوسک‌های لمسی الفی محسوب می‌شود.

سامانه ELPHY LIVE در راستای ایجاد یک سامانه واحد اطلاع‌رسانی، خدمت‌رسانی و راهنمای مراجعین، امکان مدیریت کامل محتوای کیوسک‌های لمسی را فرآهم ساخته است.

شما از طریق پنل کاربری خود قادر خواهید بود که منو‌های خبری، نظرسنجی، فرم‌های سفارشی، فروشگاهی، نوبت‌دهی و … را برای کیوسک‌های خود تعریف کرده و به دلخواه خود برای کیوسک‌هایتان منو و زیر-منو ایجاد نمایید.

علاوه بر این گزارش‌ها و نتایج فرم‌ها، نظرسنجی‌ها، نوبت‌دهی، فروش و … را از طریق پنل دریافت نمایید و از تمام امکانات دیگر ساینیج مانند زمان‌بندی، مانیتورینگ و … نیز برروی کیوسک‌هایتان بهره‌مند گردید.

یکی دیگر از خدمات قابل ارائه کیوسک‌های لمسی الفی امکان طراحی اپلیکیشن دلخواه مشتریان است این امکان در سامانه سوپر ساینیج الفی لایو فراهم گردیده است. که مشتریان به راحتی اپلیکیشن‌های دلخواه خود را طراحی کنند و آن‌ها را برروی هر تعداد کیوسک از راه دور مدیریت، مانیتور و گزارشگیری نمایند. از انتخاب طرح و رنگ کیوسک تا مشخصات فنی و تجهیزات جانبی آن، کیوسک‌های اِلفی این قابلیت را دارند که با توجه به نیاز شما سفارشی‌سازی شوند

امکان اجرای کیوسک‌های توکار و طراحی و اجرای کیوسک با توجه به فضای داخلی و دکوراسیون شما نیز از دیگر قابلیت‌های کیوسک‌های سفارشی الفی است.


جهت مشاوره در خصوص سامانه الفی لایو می توانید با شماره 02188561939 تماس حاصل نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)