نحوه استفاده از سوپر ساینج الفی لایو بر روی پلتفرم‌های مختلف

زمانی که انتخاب یک پلتفرم دیجیتال ساینیج مطرح می‌شود و نحوه استفاده از سوپر ساینج الفی لایو بر روی پلتفرم‌های مختلف به میان می‌آید، هر سازمان بنابر نیازمندی‌ها یا تجهیزات موجود خود تمایل دارد که از یک پلتفرم خاص برای ساینیج خود استفاده کند.برای مثال ممکن است کلاینت‌های پخش ویندوزی، لینوکسی و …. و یا مجهز به تلویزیون‌های هوشمند باشند که از طریق پشتیبانی دیجیتال ساینیج الفی از سیستم عامل های مختلف امکان‌پذیر است

پشتیبانی دیجیتال ساینیج الفی از سیستم عامل


در هر حال فارغ از کلاینت‌های موجود برای پخش ساینیج مشتریان تمایل دارند با کمترین هزینه بتوانند محتوای دیجیتال خود را نمایش دهند.

 سامانه سوپر ساینیج الفی لایو از تمام پلتفرم‌های رایج که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم پشتیبانی میکند.

ویندوز

سیستم عامل ویندوز بر روی تمامی رایانه‌ها و سیستم‌های خانگی و اداری می تواند نصب می‌شود.سامانه سوپر ساینیج الفی لایو پخش‌کننده اختصاصی برای این پلتفرم ارائه می‌کند به نام الفی ایجینت که کاربران به راحتی با نصب آن برروی کلاینت‌های خود با طی مراحل اندکی می‌توانند محتوای ساینیج خود را نمایش دهند.

لینوکس

سیستم عامل لینوکس از قدرتمندترین سیستم عامل‌های موجود در بازار است که بصورت‌ متن باز ارائه می گردد. با توجه به منابع اندک پردازشی(RAM_CPU) که برای اجرای سیستم عامل‌های لینوکسی مورد نیاز است این سیستم‌عامل‌ها نیز برای پخش دیجیتال ساینیج طرفدارهای خود را دارند. نسخه‌های اختصاصی کاربران سوپر ساینیج الفی لایو می‌توانند از نسخه لینوکسی برای پخش ساینیج خود استفاده کنند.همچنین برای سایر سیستم عامل‌های لینوکسی نیز این امکانات برای مشتریان سفارشی سازی شده است.

الفی ایجنت لینوکسی برای Ubuntu را می‌توانید روی سیستم‌های لینوکسی خود نصب نمایید.

دیجیتال ساینیج

اندروید

اندروید یک سیستم عامل موبایل است که سال 2003، توسط شرکت گوگل توسعه یافته و از آن زمان تاکنون در انواع گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های مختلف، به کار رفته است. با این که شرکت گوگل مالک این سیستم عامل است، آن را به عنوان یک فناوری Open Source (منبع باز) در اختیار عموم قرار داده و حتی استفاده تجاری از آن نیز رایگان است برای راه‌اندازی دیجیتال ساینیج هوشمند اندرویدی می‌توانید با نصب و انجام تنظیمات اپلیکیشن اندرویدی از دیجیتال ساینیج استفاده نمایید و بدین ترتیب یکی دیگر از پشتیبانی دیجیتال ساینیج الفی می‌باشد.

تلویزیون هوشمند

تلویزیون‌های هوشمند دارای سیستم عامل داخلی‌اند که به شما اجازه بسیاری از کارها مانند گشت‌وگذار در اینترنت، اتصال به موبایل، تماس ویدیویی با شخص دیگر، تماشای آنلاین فیلم، ویدیوها و….. را می‌دهند.

یکی دیگر از چگونگی نحوه استفاده از سوپر ساینج الفی لایو بر روی پلتفرم‌های مختلف پشتیبانی دیجیتال ساینیج الفی از سیستم عامل تویزیون‌های هوشمند که دارای web view هستند میتوانید از طریق وارد کردن کد وب ویو در پنل الفی لایو به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن PWA

PWA مخفف Progressive Web Application می‌باشد. این فناوری از اوایل سال 2015 توسط شرکت گوگل معرفی شد که یکی دیگر از پشتیبانی دیجیتال ساینیج الفی می‌باشد. یک PWA به عبارتی سایتی است که از بروزترین فناوری‌ها و تازه‌ترین امکانات وب استفاده می‌کند. ولی ظاهر و نحوه‌ کار آن شبیه یک اپلیکیشن ساده می‌باشد.

به بیان ساده تر، PWA یک وب سایت است که با استفاده از مرورگرهایی مثل کروم و فایرفاکس وارد آن شده و سپس با یک اپلیکیشن سروکار داریم. می‌توان صفحه ساینیج را از طریق اپلیکیشن‌ PWA سامانه ساینیج Elphy Live نیز نمایش داد. اپلیکیشن‌های PWA (Prgressive Web Application) قابلیت نصب برروی سیستم‌های اندرویدی، لینوکس، ویندوز و … را دارند.استفاده از اپلیکیشن PWA سامانه دیجیتال ساینیج برای محیط‌های اندرویدی توصیه می‌گردد و برای ویندوز نصب Elphy Agent گزینه مناسب‌تری است.

ویندوز و لینوکس

پشتیبانی دیجیتال ساینیج الفی از سیستم عامل‌های ویندوز و لینوکس:برای نصب برروی ویندوز یا لینوکس، از طریق مرورگر کروم وارد سایت سامانه دیجیتال ساینیج شوید. و از منو اصلی کروم برروی install elphy.live کلیک کنید. بعد از نصب و بازشدن اپلیکیشن، یک‌بار آنرا بسته و دوباره باز کنید، سپس می‌توانید api key  نمایشگر خود را وارد نمایید.

اندروید

بعد از ورود به سامانه دیجیتال ساینیج از طریق مرورگر کروم، در منو اصلی کروم برروی Add to Home Screen تَپ کنید. اپلیکیشن برروی سیستم شما نصب خواهد گردید. بعد از نصب و بازکردن اپلیکیشن، api key  نمایشگر خود را وارد نمایید. بنابراین سامانه الفی لایو این امکان را به کاربران خود می‌دهد که پشتیبانی دیجیتال ساینیج الفی را براساس هر نوع سیستم عامل انجام دهند .


جهت مشاوره در خصوص سامانه الفی لایو می توانید با شماره 02188561939 تماس حاصل نمایید.

Rate this post