امکانات ارسال پیامک در سامانه الفی لایو

امروزه با توجه به گسترش دسترسی و سهولت استفاده از تلفن‌های همراه، ارسال پیامک یکی از بهترین گزینه های ارتباط و دسترسی به مشتریان می‌باشد.

امکانات ارسال پیامک در سامانه الفی لایو

امروزه با توجه به گسترش دسترسی و سهولت استفاده از تلفن‌های همراه، ارسال پیامک یکی از بهترین گزینه‌های ارتباط و دسترسی به مشتریان می‌باشد. بنابراین پیام‌های متنی، یک خط ارتباط مستقیم از مشتریان به شما می‌دهند. این امر باعث شده است که ارسال پیامک، یکی از مؤثرترین اشکال برقراری ارتباط با مشتریان شود.

به همین خاطر تمام کسب‌ و کارها  تمایل دارند از طریق بسترهایی مانند ایمیل پیامک با مشتریان خود در ارتباط باشند.همچنین مشتریان نیز با این روش احساس بهتری نسبت به خدمات دهندگان دارند.

امکانات ارسال پیامک در سامانه الفی لایو

به همین دلیل در بخش‌های مختلف کیوسک‌های لمسی و ساینیج الفی لایو این امکان فراهم شده که کارها از طریق پیامک برای کاربران ارسال شود که در زیر به چند مورد آن می‌پردازیم

فرم

فرم در تعریف ساده سندی است که به منظور ثبت اطلاعات تهیه شده است و آیتم‌هایی برای درج کردن و یا انتخاب اطلاعات دارد. از این ماژول در سامانه الفی لایو می‌توانید برای ایجاد فرم‌های سفارشی دلخواه خود استفاده نمایید.

بعد از تکمیل فرم توسط مشتریان می توانید اطلاعاتی مانند شماره موبایل و …را از آنان گرفته و در صورت تایید کاربر فرم برای شما ارسال شود. با این روش شما به اطلاعات کاربران به راحتی دسترسی دارید.

ایجاد فرم

نوبت‌دهی و رزرواسیون

سامانه‌های نوبت‌دهی مدرن الفی لایو به کسب‌وکارها اجازه می دهد، بدون در نظر گرفتن محصول یا خدمتی که ارائه می‌دهند نوبت مراجعه بعدی را به صورت اینترنتی یا حضوری در اختیار کاربران خود قرار دهند.با استفاده از نوبت‌دهی تحت شبکه می توان به راحتی خدمات دریافت نوبت، پرداخت هزینه و تنظیم زمان مورد نیاز را تعیین نمود همچنین سامانه الفی لایودر تمام مراحل، نتیجه آن (دریافت، نزدیک‌ شدن، فراخوان و یا کنسل شدن نوبت) را به کاربران از طریق پیامک ارسال می نماید.

امکانات ارسال پیامک در سامانه الفی لایو

نظرسنجی


از دیگر امکانات ارسال پیامک در سامانه الفی لایو از طریق ماژول نظرسنجی در کیوسک های لمسی و دیچیتال ساینیج الفی می باشد.

سامانه نظرسنجی الفی لایو مدل‌های مختلف نظرسنجی را بسته به نوع نیاز مشتریان در سامانه خود اختصاصی داده است بعد از اتمام نظرسنجی کد تایید سنجی از طریق پیامک به کاربران ارسال می‌گردد.این کار موجب افزایش بهره‌وری نظرسنجی و ذخیره اطلاعات کاربران در سامانه می گردد.

فروشگاه

این ماژول در سامانه الفی لایو امکان ایجاد سبد خرید، پرداخت، دریافت رسید و …  را برای کاربر محیا می سازد. همچنین خروجی این ماژول برروی نمایشگرهای ساینیج لیستی از محصولات فروشگاه به همراه عکس، توضیحات و قیمت نمایش خواهد داد.پس از تاییدیه پرداخت از طریق کیوسک های لمسی الفی، برای کاربر پیامک ارسال می گردد.

shopping

مزایای ارسال پیامک در دیجیتال ساینیج و کیوسک‌های لمسی الفی

  • سهولت ارتباط با مشتری به دلیل دسترسی اکثر کاربران به پیامک
  • ارسال اعلانات و هشدارها به صورت خودکار در صورت بروز حادثه مانند قطعی برق و …
  • جمع آوری اطلاعات مشتریان در پایگاه داده سامانه الفی لایو
  • امکان ارسال متن پیامک دلخواه در سامانه الفی به مشتریان خود
  • حذف پرینتر و جایگزینی ارسال پیامک به جای چاپ کاغذی ( سنتی)
  • ارسال پیشنهادات، انتقادات و ارتباط مستقیم با مدیران از طریق پیامک
  • امکان ارسال لینک به کاربران از طریق پیامک در صورت وجود (‌مانند لینک دریافت اپلیکیشن و ….)

بنابراین با توجه به افزایش و رقابت گسترده بین سازمان‌ها برای جلب رضایت مشتریان و سعی بیشتر در ارتباط سریع تر و بهتر با کاربران، ارسال پیامک یکی از روش هایی است که باعث افزایش تعامل با کاربران می‌شود.


جهت مشاوره در خصوص سامانه الفی لایو می توانید با شماره 02188561939 تماس حاصل نمایید.

Rate this post