روش‌های اتصال نمایشگر به سامانه دیجیتال ساینیج

موارد امنیتی، محدودیت کلاینت‌های ساینیج، بُعد فاصله و گستردگی نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در اغلب موارد مشکلات متنوعی برای اتصال نمایشگرها به سامانه دیجیتال ساینیج ایجاد می‌نمایند. در ادامه به معرفی تمامی روش‌های اتصال نمایشگر به سامانه دیجیتال ساینیج الفی لایو می‌پردازیم. لازم به ذکر است کاربران می توانند با توجه به نیاز خود هر کدام از این روش ها را استفاده نمایند.

موارد امنیتی، محدودیت کلاینت‌های دیجیتال ساینیج(تابلو اعلانات هوشمند)، بُعد فاصله و گستردگی نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در اغلب موارد مشکلات متنوعی برای اتصال نمایشگرها به سامانه دیجیتال ساینیج ایجاد می‌نمایند. در ادامه به معرفی تمامی روش‌های اتصال نمایشگر به سامانه دیجیتال ساینیج الفی لایو می‌پردازیم. لازم به ذکر است کاربران می توانند با توجه به نیاز خود هر کدام از این روش ها را استفاده نمایند.

روش اول: اتصال نمایشگر از طریق API KEY

در سامانه دیجیتال ساینیج الفی لایو برای هر نمایشگر به صورت خودکار یک api key تولید می‌گردد. که با ثبت نمودن api key بر روی پخش کننده، ساینیج آن نمایشگر به سامانه متصل می ‌گردد. و محتویات مورد نظر کاربر را به صورت خودکار نمایش خواهد داد.

روش‌های اتصال نمایشگر به سامانه دیجیتال ساینیج

روش دوم: اتصال نمایشگر از طریق دریافت کد

بعد از نصب و باز کردن پخش کننده بر روی نمایشگر،‌کدی ۵ رقمی به کاربر نمایش داده خواهد شد. با ثبت نمایشگر( دیجیتال ساینیج) در سامانه با این کد دریافت شده، ارتباط بین سامانه و پخش کننده به صورت خودکار برقرار خواهد گردید. و محتویات مورد نظر کاربر بر روی نمایشگر، نمایش داده خواهد شد.

ضمناً کاربرانی که امکان نصب پخش کننده را بر روی کلاینت خود ندارند می توانند با باز کردن صفحه (https://panel.elphy.ir/pwa) بر روی نمایشگر خود کد ذکر شده را دریافت و نمایشگر خود را ثبت نمایند.

دیجیتال ساینیج

روش سوم: اسکن QR-Code

بعد از نصب و باز کردن پخش کننده بر روی نمایشگر یک QR-Code به کاربر نمایش داده خواهد شد. با اسکن نمودن این QR-Code عملیات ثبت نمایشگر به صورت خودکار انجام شده و محتویات مورد نظر کاربر بر روی نمایشگر نمایش داده خواهد شد.

تابلو اعلانات هوشمند

روش چهارم: اتصال از طریق وارد کردن نام نمایشگر

در صورتی که پخش کننده همرا با لایسنس بر روی نمایشگر نصب شده باشد، کاربر قادر خواهد بود که بدون نیاز به داشتن api key با وارد نمودن نام نمایشگر در پخش کننده نمایشگر خود را ثبت کند. و محتویات دیجیتال ساینیج خود را بر روی نمایشگر مشاهده نماید. لایسنس ذکر شده از سامانه قابل دریافت است.

دیجیتال ساینیج

روش پنجم: انتخاب نمایشگر از بین نمایشگرهای ثبت شده ( ویژه سازمان‌ها)

در صورتی که پخش کننده همرا با لایسنس بر روی نمایشگر نصب شده باشد کاربر قادر خواهد بود که بدون نیاز به داشتن api key با انتخاب نمایشگر مورد نظر از بین نمایشگرهای از قبل ثبت شده، محتویات دیجیتال ساینیج خود را بر روی نمایشگر مشاهده نماید.

روش ششم: اتصال نمایشگر از طریق IP نمایشگر ( ویژه سازمان‌‌ها)

در صورتیکه کاربر IP های تابلو اعلانات هوشمند خود را در پنل ثبت نماید این امکان وجود دارد که تنها با نصب پخش کننده بر روی نمایشگر ساینیج، به صورت خودکار سامانه با اعتبار سنجی IP نمایشگر محتویات دیجیتال ساینیج نمایشگر را به کاربر نمایش دهد.

تابلو اعلانات هوشمند

با استفاده از روش‌های اتصال نمایشگر به سامانه دیجیتال ساینیج الفی لایو کاربران به راحتی می‌توانند ساینیج خود را در کوتاهترین زمان ممکن و به آسانی مشاهده نمایند.


جهت مشاوره در خصوص سامانه الفی لایو می توانید با شماره 02188561939 تماس حاصل نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)