بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌ هلث۱۴۰۲

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث ۱۴۰۲ در تاریخ ۶ تا ۹ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود و مفتخریم شما را به بازدید از غرفه شرکت سایا در سالن B ۴۱ غرفه ۲۸ دعوت نماییم.

شرکت سایا مجموعه‌ای از خدمات تحت شبکه را با عنوان راهکارهای نوین به منظور بهبود خدمات مراجعین در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به بازدید کنندگان معرفی می‌کند. تمرکز شرکت سایا در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌ هلث۱۴۰۲ بر محصولات مدیریت محتوی و خدمات مبتنی بر وب نظیر دیجیتال ساینیج، نوبت‌دهی، نظرسنجی و… خواهد بود.

در این نمایشگاه به معرفی نسل جدید سیستم‌های نوبت‌دهی تحت شبکه می‌پردازیم که برای ارتباط بین اجزای مختلف دستگاه از بستر شبکه استفاده می‌کنند. از مزایای این‌گونه سیستم‌ها می‌توان به سهولت در مدیریت باجه‌ها، گزارش‌گیری از عملکرد باجه‌ها، راه‌اندازی سریع‌تر و هزینه‌ی نگهداری پایین اشاره نمود.

دیجیتال ساینیج تعاملی الفی‌لایو (Elphy Live) نیز یک راهکار مبتنی بر شبکه برای مدیریت محتوای نمایشگر‌ها و کیوسک‌های لمسی می‌باشد. این سامانه به کاربر امکانات متنوعی را مانند مجتمع‌سازی خدمات مراجعین، مانیتورینگ نمایشگرها و اعلان وضعیت و … را در یک پنل کاربری واحد ارائه می‌نماید. پیاده‌سازی دیجیتال ساینیج الفی‌لایو هم به صورت آنلاین و هم برروی شبکه‌های داخلی امکان‌پذیر بوده و همچنین قابلیت تست سامانه نیز برای بازدیدکنندگان به صورت آنلاین فراهم گردیده است.

آدرس غرفه شرکت سها سایا صنعت در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌ هلث۱۴۰۲ جهت سهولت دسترسی بازدیدکنندگان گرامی

5/5 - (1 امتیاز)