بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۱۴۰۲

شرکت سایا مجموعه‌ای از خدمات تحت شبکه را با عنوان راهکارهای نوین به منظور بهبود خدمات مراجعین در بانک‌ها، بیمه و سایر سازمان‌های بزرگ به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند. تمرکز شرکت سایا در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۱۴۰۲ بر محصولات مدیریت محتوی و خدمات مبتنی بر وب خواهد بود

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ

شرکت سایا مجموعه‌ای از خدمات تحت شبکه را با عنوان راهکارهای نوین به منظور بهبود خدمات مراجعین در بانک‌ها، بیمه‌ها و سایر سازمان‌های بزرگ به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند. تمرکز شرکت سایا در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۱۴۰۲ بر محصولات مدیریت محتوی و خدمات مبتنی بر وب خواهد بود.

در این نمایشگاه به معرفی نرم افزار جامع ابری مدیریت متمرکز نمایشگرها می‌پردازیم .

دیجیتال ساینیج تعاملی الفی‌لایو (Elphy Live) یک راهکار مبتنی بر شبکه برای مدیریت محتوای نمایشگر‌ها و کیوسک‌های لمسی می‌باشد. این سامانه به کاربر امکانات متنوعی را مانند مجتمع‌سازی خدمات مراجعین، مانیتورینگ نمایشگرها و اعلان وضعیت و … را در یک پنل کاربری واحد ارائه می‌نماید. پیاده‌سازی دیجیتال ساینیج الفی‌لایو هم به صورت آنلاین و هم برروی شبکه‌های داخلی امکان‌پذیر بوده و همچنین قابلیت تست سامانه نیز برای بازدیدکنندگان به صورت آنلاین فراهم گردیده است.

با افتخار میزبان حضور گرم شما بازدیدکنندگان گرانقدر در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۱۴۰۲ هستیم.

آدرس غرفه: نمایشگاه بین‌المللی- سالن خلیج فارس-غرفه 1064

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ
5/5 - (1 امتیاز)