چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ۱۴۰۲

شرکت سایا، در چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ۱۴۰۲، که از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ تیرماه سال ۱۴۰۲ در محل شبستان مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می گردد،

نمایشگاه شهر هوشمند

شرکت سایا، در چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ۱۴۰۲، که از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ تیرماه سال ۱۴۰۲ در محل شبستان مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می گردد، حضور خواهد داشت و مجموعه‌ای از خدمات تحت شبکه را با عنوان راهکارهای نوین به منظور بهبود خدمات مراجعین در بانک‌ها، بیمه‌ها و سایر سازمان‌های بزرگ به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند. تمرکز شرکت سایا در نمایشگاه شهر هوشمند بر محصولات مدیریت محتوی و خدمات مبتنی بر وب خواهد بود.

در این نمایشگاه به معرفی نرم افزار جامع ابری مدیریت متمرکز نمایشگرها می‌پردازیم .

دیجیتال ساینیج تعاملی الفی‌لایو (Elphy Live) یک راهکار مبتنی بر شبکه برای مدیریت محتوای نمایشگر‌ها و کیوسک‌های لمسی می‌باشد. این سامانه به کاربر امکانات متنوعی را مانند مجتمع‌سازی خدمات مراجعین، مانیتورینگ نمایشگرها و اعلان وضعیت و … را در یک پنل کاربری واحد ارائه می‌نماید. پیاده‌سازی دیجیتال ساینیج الفی‌لایو هم به صورت آنلاین و هم برروی شبکه‌های داخلی امکان‌پذیر بوده و همچنین قابلیت تست سامانه نیز برای بازدیدکنندگان به صورت آنلاین فراهم گردیده است.

با افتخار میزبان حضور گرم شما بازدیدکنندگان گرانقدر در چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ۱۴۰۲، شبستان، غرفه ۲۱۱ هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)