5 کاربرد کیوسک لمسی در فروشگاه

کیوسک لمسی در فروشگاه ها بسیار پراهمیت است و به همین دلیل، امروزه صاحبان بسیاری از کسب و کارها از این تکنولوژی استفاده می کنند. انتخاب کیوسک لمسی در فروشگاه ها، انتخاب ایده آلی به شمار می رود. زیرا خدمت رسانی به مشتریان با سرعت بالایی صورت می گیرد و مشتریان میتوانند در کوتاهترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهند‌.

در حال حاضر مدل های مختلفی از کیوسک لمسی تولید می شود که هر یک، ویژگی و کاربردهای مختص به خود را دارند. در این مقاله قصد داریم شما همراهان گرامی را با کاربرد کیوسک لمسی در فروشگاه ها آشنا نماییم‌. پس همراه ما باشید.

خرید کیوسک لمسی برای فروشگاه ها

کیوسک لمسی در فروشگاه ها، از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا مشتریان میتوانند با استفاده از آن، خرید راحت و انتخاب مناسبی انجام دهند. اگر شما دارای فروشگاه بزرگ با تعداد مشتریان زیادی هستید، توصیه میکنیم که از کیوسک لمسی استفاده کنید. زیرا سبب افزایش سرعت کار شما و رضایت مشتریان می شود.

خرید کیوسک لمسی برای فروشگاه ها
خرید کیوسک لمسی برای فروشگاه ها

همچنین این محصول در مقابل اطلاعاتی که به مشتریان ارائه می دهد، اطلاعاتی را از آنها دریافت می‌نماید. بدین معنی که دستگاهی با عملکرد همزمان ورودی و خروجی می باشد که سبب خودکارسازی فرایند خرید و فروش می شود. در نتیجه این امر، سرعت خدمت رسانی به مشتریان افزایش پیدا کرده و سبب کاهش وظایف تکراری می شود.

مزایای استفاده از کیوسک لمسی در فروشگاه‌ها

همانطور که بیان کردیم، کیوسک لمسی در فروشگاه ها با مزایای بسیاری همراه است. از جمله: صرفه جویی در زمان، افزایش فروش، جلب توجه مخاطبین و افزایش فروش آنی، استفاده از تبلیغات با استاندارد یکسان در شعب، تکرارپذیری و امکان بروزرسانی مکرر، کاهش هزینه های تبلیغات، ایجاد درآمدهای جانبی با استفاده از ارائه محتوای تبلیغاتی شرکت ها و محصولاتشان و…

کاربرد کیوسک لمسی برای فروشگاه ها

به کارگیری کیوسک لمسی در هر مکانی بر اساس کسب و کار افراد، سبب ارائه خدمات مختلفی می شود. چنانچه شما قصد دارید از این محصول در فروشگاه خود استفاده کنید، توصیه میکنیم که مطالعه این قسمت از مقاله را از دست ندهید. در ادامه به چند مورد از کاربرد کیوسک لمسی در فروشگاه ها اشاره میکنیم:

  • اشتراگ گذاری رویدادها
    از کاربرد کیوسک لمسی در فروشگاه ها میتوان اشتراک گذاری رویدادها را نام برد. در فروشگاه ها برای به اشتراک گذاری محصولات جدید، قیمت و کیفیت آنها کیوسک لمسی به کار می رود. با استفاده از این محصول، شما میتوانید به مشتریان خود کمک کنید تا اشتباه کمتری در انتخاب خود انجام دهند.
  • نقشه و مکان یابی
    در برخی از فروشگاه های بزرگ، پیدا کردن محصول و مکان مدنظر کمی دشوار است. کاربرد کیوسک لمسی در فروشگاه ها راهنمای مناسبی در این زمینه به شمار می رود. نرم افزارهای مختلفی در کیوسک ها به کار می رود که یکی از آنها، نرم افزار میز خدمات الکترونیک است. شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید ارائه خدماتی مانند معرفی فروشگاه ها، راهنمای طبقات، مسیرها، محصولات و … را انجام دهید.
کاربرد کیوسک لمسی برای فروشگاه ها
کاربرد کیوسک لمسی برای فروشگاه ها
  • سفارش محصول
    گاهی اوقات، کاربرد کیوسک لمسی در فروشگاه ها شامل سفارش محصول و پرداخت فاکتور نیز می شود. این ویژگی اهمیت بسیاری دارد. چرا که شما با استفاده از آن میتوانید مانع صف های طولانی در فروشگاه شوید و در مقابل، رضایت مشتری و خریدار نیز دو چندان خواهد شد.
  • تکریم ارباب رجوع
    کاربرد کیوسک لمسی در فروشگاه ها شامل صندوق انتقادات و پیشنهادات هم می شود. شما میتوانید با استفاده از نرم افزارهای نظرسنجی، از این کاربرد استند لمسی در فروشگاه خود استفاده کنید. در نتیجه این امر، ارتباط متقابل با مراجعه کنندگان و مشتریان به وجود می آید.
  • نمایش کاتالوگ الکترونیکی
    برخی از فروشگاه های لوازم خانگی با استفاده از استند یا کیوسک لمسی، محصولات خود را معرفی می کنند. شما هم میتوانید با به کارگیری کیوسک لمسی در فروشگاه خود، در راستای تکنولوژی حرکت کرده و یک راهنمای کامل برای کمک به خرید مشتریان خود داشته باشید. بنابراین قابلیت نمایش کاتالوگ و گالری تصاویر هر محصول به مشتری یکی دیگر از کاربردهای کیوسک لمسی در فروشگاه ها به شمار می رود.

نتیجه گیری

همانطور که بیان کردیم، کیوسک لمسی اهمیت بالایی برای کسب و کارها و بازدیدکنندگان دارد و نقش بسیار مهمی در فروشگاه ها ایفا می کند.‌ استفاده از کیوسک لمسی روشی کاربرپسند محسوب می شود که قادر به رفع نیاز خریداران می باشد. این تکنولوژی بیشترین استفاده را در فضاهایی دارد که میخواهند امور مد نظر خود را به بهترین شکل انجام دهند.

حال که شما با کاربرد کیوسک لمسی در فروشگاه ها آشنا شدید، پیشنهاد میکنیم که نمونه مناسبی از آن را برای محل کسب و کار خود سفارش دهید. در نتیجه در کوتاهترین زمان ممکن شاهد مزایا و کارایی های مفید آن خواهید بود.

سوالات متداول در مورد کاربرد کیوسک لمسی

  1. کیوسک لمسی در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟
    از کیوسک لمسی تنها در فروشگاه ها استفاده نمی شود. بلکه در مکان هایی مانند نمایشگاه های فرش، نمایشگاه های ماشین، گالری ها، نمایشگاه بین المللی، سالن های زیبایی، آتلیه ها، جواهرفروشی ها و … به کار می رود. در واقع مزایا و کارایی های مفید کیوسک لمسی سبب استفاده گسترده آن در مکان های مختلف شده است.
  2. قیمت کیوسک لمسی به چه عواملی بستگی دارد؟
    قیمت خرید کیوسک لمسی روند ثابتی ندارد و عوامل بسیاری سبب تغییر آن می شوند. از جمله عوامل موثر در این زمینه میتوان به نوع کیوسک لمسی، ابعاد، برند، کیفیت، حجم سفارش، خارجی یا داخلی بودن محصول، نرخ دلار و ارز، میزان تورم و … اشاره کرد.
  3. اجزای اصلی کیوسک لمسی چیست؟
    کیوسک لمسی یک کامیپوتر یکپارچه است که بر اساس نیاز کسب و کار، رابط کاری آن اختصاصی می شود‌. سپس برای انجام دادن عملیات های مد نظر، بهینه می گردد. با اینکه کیوسک لمسی از تجهیزات و لوازم جانبی بسیاری تشکیل می یابد ولی اجزای اصلی آن شامل نمایشگر و تاچ ال سی دی و نرم افزار می شود.
5/5 - (1 امتیاز)