مزایای استفاده از استند لمسی در فروشگاه‌ ها

آیا میدانید مزایای استفاده از استند لمسی در فروشگاه ها چیست؟ یک ابزار ارتباطی که رابطه بین بیزینسمن و مراجعه کننده را شکل می‌دهد استند لمسی است. استند لمسی یا همان استند تاچ، به طور تقریبی ابعاد آن به اندازه ۲۶ تا ۶۵ اینچ هستند. این میزهای لمسی همه کاره در مراکز تجاری و فروشگاه‌ها بیشتر دیده می‌شود.

استند لمسی میز کار هوشمندی است که بر اساس تکنولوژی روز ساخته شده است و می‌تواند هرگونه اطلاعاتی را به صورت دیجیتالی در اختیار بیزینس من یا مراجعه کننده قرار دهد. این سازه محبوب انسان را از شر ساخت بروشور و کاغذ بازی رها کرده است همچنین تعامل فعال و سریع را بین کسب و کار فیزیکی و افراد به وجود می‌آورد.

کارکرد استند لمسی چگونه است؟

به احتمال خیلی زیاد برای شما هم پیش آمده است که این سازه هوشمند چگونه در عرض چند ثانیه یا در عرض چند صدم ثانیه می‌تواند کلی اطلاعات را جابجا و بهترین نسخه را تحویل ما دهد. سیستم عامل‌های مختلفی از جمله ویندوز و اندرویدها را می تواند این صفحه جادویی پشتیبانی کند.

کارکرد استند لمسی
کارکرد استند لمسی چگونه است؟

 

همچنین به راحتی اپلیکیشن‌های اختصاصی از جمله محتواهای تصویری، محتواهای ویدیویی، سازمان‌های تجاری و غیره را به نمایش میگذارد. استند لمسی مستقیماً به اینترنت متصل می‌شود و علاوه بر ایجاد سرگرمی و کامل تر کردن فضای دکوراسیون، می تواند موجب کسب و کار شود.

تنوع در نمایشگرهای لمسی

ممکن است هر گاه نام نمایشگرهای لمسی را می شنوید، ندانید که دقیقا منظور شخص کدام یک از نمایشگر های لمسی است. اما اگر به طور کلی به این موضوع نگاه کنیم نمایشگرهای لمسی به سه دسته میز، استند و کیوسک تقسیم می‌شوند. به طور مثال میز لمسی به گونه‌ای طراحی شده است که دارای چهار پایه و طرح میزی است که اصلا شیب ندارد. یا استند لمسی به گونه‌ای است که دارای حس گرهای قوی می‌باشد و البته به صورت عمودی شکل طراحی شده است. اما سومین مدل یعنی کیوسک لمسی میزی به شکل افقی و به حالت اریب طراحی و ساخته شده است.

مزایای استفاده از استند لمسی در فروشگاه ها

وقتی دقت و سرعت در کسب و کار بالا می رود، آن کسب و کار بازدهی بهتری دارد. استند های لمسی در فروشگاه ها دقیقا همین کار را انجام می دهند. برخی از مزایای استفاده از استند لمسی در فروشگاه ها شامل بیشتر شدن فروش، جلب توجه و جلب رضایت مشتری، موقعیت بازاریابی و کاهش نیروی انسانی است.

استند لمسی در فروشگاه ها
مزایای استفاده از استند لمسی در فروشگاه ها

استند لمسی و میز لمسی چه تفاوتی باهم دیگر دارند؟

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که استند لمسی، میز لمسی و کیوسک لمسی را با هم اشتباه بگیرید و فکر کنید که همه‌ی آنها شبیه بهم یا یکی هستند. اما لازم است به شما یادآوری کنیم که میز لمسی و استند لمسی با یکدیگر تفاوت دارند. این تفاوت در مکان قرار گیری و نحوه استفاده از آن می‌باشد. به طور مثال استند لمسی به صورت ایستاده در مراکز تجاری و مراکزی که عموم مردم در آن بیشتر رفت و آمد دارند، قرار دارد.

همچنین اطلاعات را به صورت عمودی نشان میدهد و به ظاهر شبیه به تلفن همراه البته در ابعاد بزرگ هستند. اما میز لمسی و کیوسک لمسی زمانی قابل مشاهده هستند که فرد در کنار آنها قرار گرفته باشد. ساز هوشمند اطلاعات را به صورت افقی به نمایش می‌گذارد. همچنین در مکان‌های دیگری همچون هتل، سالن‌های زیبایی، سینما، بانک ها، فرودگاه‌ها، گالری ها و مجتمع تجاری قرار دارند.

بهترین نمایشگرهای حسی

هر یک از نمایشگرهای حسی به طور کلی کارکردهای یکسانی دارند. هر فرد بر اساس سازمان و نوع فعالیتی که در آن سازمان انجام می‌ دهد می ‌تواند نمایشگر لمسی را انتخاب کنند. به طور مثال در سازمان‌هایی که همایش و سخنرانی بیشتری انجام می‌شود باید از حسگرهای لمسی ایستاده استفاده شود.

بهترین نمایشگر
بهترین نمایشگرهای حسی

اما در مراکز تجاری یا هتل‌ها یا مکان‌هایی که نیاز به راهنمایی مسیر دارند باید از حسگرهایی لمسی و کیوسک های لمسی استفاده شود. البته لازم به ذکر است که بدانید قبل از خرید حسگرهای لمسی باید برخی از نکات را مورد توجه خود و دوستان قرار دهید. نکاتی از جمله:

  1. مقدار بودجه‌ای که برای خرید حسگرها در اختیار دارید.
  2. ویژگی و نوع مشتری‌هایی که قرار است در مکان شما رفت و آمد و خرید کنند.
  3. محتوا و اطلاعاتی که برای مشتری‌ها به نمایش می‌گذارید.
  4. مهمترین نکته فضا و مکانی است که قصد دارید حسگرهای لمسی را در آن قرار دهید.

عواملی تاثیرگذار بر قیمت استند لمسی

عواملی همچون کاربرد، اندازه و کاربری استند در قیمت آن تاثیرگذار هستند. اما یکی از مهمترین عواملی که به طور مستقیم در قیمت استند لمسی تاثیرگذار است مشخصات فنی استند است. هر چقدر ابعاد و اندازه استند بزرگتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است به طور مثال یک استند لمسی در فروشگاه ۱۵ اینچ قیمت بالاتری نسبت به استندی دارد که به اندازه ۱۰ اینچ است. یکی دیگر از عواملی که در قیمت استند تاثیرگذار است کیفیت بدنه آن می‌باشد، البته خریداران توجه زیادی به این موضوع نمیکنند. موارد دیگری همچون کیفیت تصویر و کامپیوتر نیز در کاهش و افزایش قیمت استند تاثیر گذار است.

سخن پایانی

با خرید استندهای لمسی به آینده سفر کنید! در گذشته‌های نه چندان دور ارتباط بین کسب و کارهای فیزیکی و مشتریان به سختی برقرار می‌شد. علاوه بر هزینه های نقدی که بابت بروشورها، محتوای متنی و غیره پرداخت میشد باید زمان زیادی را نیز صرف انتقال اطلاعات مهم و ضروری میکردند. اما امروزه با پیشرفت علم و فناوری استندهای لمسی در بازار عرضه می‌شود که می‌تواند در کسری از ثانیه و به راحت ترین شکل ممکن محتوای دلخواه را از طریق حسگرهای لمسی در بین عموم مردم به نمایش بگذارند.

سوالات متداول در مورد مزایای استفاده از استند لمسی در فروشگاه‌ ها

  1. هزینه کیوسک لمسی چقدر است؟
    هزینه کیوسک لمسی متغیر است. این متغیر بودن بر اساس مدل، ویژگی، امکانات و غیره است.
  2. استند لمسی چه ویژگی هایی دارد؟
    از دو عامل ویندوز و اندروید پشتیبانی می‌کند. صدایی واضح شفاف و رسا از طریق اسپیکر و بلندگو پخش می شود. سیستم نرم‌افزاری را به راحتی می‌توانید به روز رسانی کنید. وب گردی و اینترنت یکی از ویژگی‌های مهم استند تاچ است.
  3. کیوسک لمسی و استند لمسی در فروشگاه ها چه مزایایی دارد؟
    کیوسک و استند لمسی در فروشگاه ها عملیات کسب و کار را به دقت انجام می‌دهد. افزایش فروش، فرصت بازاریابی، رضایت بیشتر مشتری همچنین کاهش نیروی انسانی را دارد.
5/5 - (1 امتیاز)