اجاره یا خرید کیوسک لمسی

پیشرفت تکنولوژی روی همه جوانب زندگی ما تاثیر گذاشته است. استفاده از تکنولوژی های نوین باعث می شود در هر کسب و کاری که باشید از رقبایتان پیشی بگیرید. کیوسک لمسی یکی از دستگاه هایی می باشد که با پیشرفت تکنوژی روی کار آمده است. این دستگاه به شیوه ای کاملا جذاب محصولات و خدمات شما را به مشتری معرفی کرده و او را برای استفاده از آن ها ترغیب میکند. سوالی که بیشتر افراد می پرسند این است که اجاره یا خرید کیوسک لمسی کدام بهتر است؟ انتخاب هر یک از این گزینه ها نیازمند کسب اطلاعات جامع در مورد آن ها است.

کیوسک لمسی چیست؟

کیوسک لمسی یک دستگاه هوشمند است که شما می توانید محصولات و خدمات خود را از طریق آن به مشتریان ارائه دهید. این دستگاه متشکل از یک صفحه نمایش لمسی در بخش جلویی خود است. این کیوسک مجهز به یک سیستم کامپیوتری یا اندروید باکس نیز می باشد که درون آن قرار گرفته است.
جالب است بدانید که از این دستگاه میتوان در جهت ارائه محتواهای سرگرم کننده نیز استفاده کرد. بیشتر این کیوسک ها دارای وای فای هستند و امکان مدیریت از راه دور را نیز برای شما فراهم میسازند.

کیوسک لمسی چست
کیوسک لمسی

کاربردهای کیوسک لمسی

پیش از آنکه اقدام به اجاره یا خرید کیوسک لمسی نمایید بهتر است با کاربردهای آن آشنا شوید.

  • به اشتراک گذاشتن رویدادها
    در جهت اشتراک گذاری محصولات جدید و ارائه ویژگی های آن ها می توانید از این دستگاه استفاده کنید. با این کار باعث می شوید که مشتری با دیدی باز و کاملا هوشمندانه خرید خود را انجام دهد.
  • نقشه و مکان یابی
    جالب است بدانید در فروشگاه های بزرگ از این دستگاه میتوان در جهت پیدا کردن مکان یا محصول مورد نظر کمک گرفت. این کیوسک ها دارای نرم افزارهای مختلفی هستند که یکی از کاربردی ترین آن ها نرم افزار میز خدمات الکترونیک است. این نرم افزار دارای امکاناتی از قبیل معرفی مکان مورد نظر، راهنمای مسیرها و طبقات، ارائه خدمات و محصولات می باشد.
  • سفارش دادن محصول
    یکی از مهم ترین کاربردهای کیوسک لمسی سفارش محصول است. استفاده از این دستگاه باعث می شود که صف های طولانی برای سفارش در فروشگاه ها ایجاد نشود. مشتری با استفاده از این دستگاه می تواند به سادگی سفارش خود را ثبت کند و مبلغ آن را نیز همان موقع پرداخت نماید.
  • امکان ارائه کاتالوگ به صورت الکترونیکی
    برخی از فروشگاه ها مثل فروشگاه های لوازم خانگی برای فروش بهتر کالاهای خود باید اقدام به ارائه کاتالوگ کنند. این دستگاه ها شرایطی را فراهم کرده اند که به سادگی میتوان این کاتالوگ ها را به صورت الکترونیکی ارائه کرد.
کاربرد های کیوسک لمسی
کاربرد کیوسک لمسی

مزایای استفاده از کیوسک لمسی

استفاده از کیوسک لمسی دارای مزایای بسیاری است که در ادامه مهم ترین آن ها را بیان میکنیم.

  • افزایش فروش
    زمانی که یک فروشنده یکسره روی خرید مشتریان نظارت کند باعث معذب شدن آن ها می شود. استفاده از کیوسک های لمسی این شرایط را فراهم میسازد که مشتری به تنهایی و بدون اینکه احساس معذب بودن داشته باشد خرید خود را انجام دهد. با این کار رضایت مشتری از شما بیشتر می شود و فروش شما افزایش پیدا میکند.
  • کاهش هزینه های نیروی انسانی
    زمانی که شما از این دستگاه ها استفاده می کنید دیگر نیازی به استفاده از نیروهای انسانی متعدد را ندارید. این موضوع باعث می شود که در هزینه های شما تا حد زیادی صرفه جویی گردد.
  • امکان بازاریابی محصولات و خدمات
    شما می توانید از صفحه نمایش این دستگاه ها در جهت بازاریابی محصولات و خدمات خود نیز استفاده کنید. در این صفحه نمایش می توانید تمام ویژگی ها و تصاویر محصولات را به مشتریان نشان دهید. از آن گذشته به بهترین شکل می توانید برند خود را به آن ها معرفی کنید.

خرید کیوسک لمسی بهتر است یا اجاره آن؟

در پاسخ به این سوال که اجاره یا خرید کیوسک لمسی کدام بهتر است؟ باید بگوییم که انتخاب هر یک از این روش ها مزایا و معایب خود را دارد. در ادامه به شرح این موارد می پردازیم.

  • مزایا و معایب خرید کیوسک لمسی

زمانی که شما اقدام به خرید این دستگاه می کنید مالکیت آن متعلق به خودتان است و اگر نیاز باشد می توانید بر اساس شرایط کاری خود تغییراتی را در آن اعمال کنید. ممکن است خرید این دستگاه در ابتدا از نظر هزینه برتر از اجاره آن باشد اما به مرور زمان باعث کاهش هزینه های شما خواهد شد.
یکی از معایب خرید این دستگاه ممکن است همین هزینه ابتدایی آن باشد اما باید این نکته را مد نظر قرار دهید که برای هر بار اجاره آن نیز باید مبلغی را پرداخت کنید.

  • مزایا و معایب اجاره کیوسک لمسی

اولین مزیت اجاره کیوسک لمسی این است که در ابتدا هزینه کمتری برای شما خواهد داشت. اگر بودجه کمی در اختیار دارید و امکان خرید این کیوسک ها را در آغاز فعالیت خود ندارید می توانید اقدام به اجاره آن ها نمایید. ممکن است اجاره کیوسک انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد. به عنوان مثال شما می توانید بر اساس شرایط و نیاز خود یک کیوسک مناسب را اجاره کنید.
از معایب اجاره این دستگاه این است که به شما امکان کنترل اطلاعات و عملکرد آن را نمی دهد. شما نمی توانید دستگاه را آنطور که میخواهید تنظیم کنید یا در آن تغییرات مورد نیازتان را اعمال نمایید.

خرید کیوسک لمسی یا اجاره
خرید کیوسک لمسی بهتر است یا اجاره آن؟

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم به بررسی مسائل پیرامون کیوسک های لمسی بپردازیم. اینکه شما اجاره یا خرید کیوسک لمسی را انتخاب کنید کاملا بستگی به شرایطتان دارد. اگر بودجه کافی در اختیار دارید خرید این دستگاه گزینه بهتری است. شما می توانید روی دستگاه خود کنترل داشته باشید و تغییراتی که دوست دارید را روی آن اعمال کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کیوسک های لمسی می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. آیا میتوانیم از کیفیت کیوسک های لمسی اجاره ای مطمئن باشیم؟
    خیر، یکی از معایب اجاره کیوسک های لمسی همین مورد است. شما هیچ وقت نمی توانید از کیفیت این دستگاه ها به طور قطعی مطمئن باشید مگر آنکه از طریق مراکز معتبر اقدام به اجاره آن ها نمایید.
  2. قیمت خرید کیوسک لمسی چقدر است؟
    برای قیمت کیوسک های لمسی نمیتوان عدد ثابتی را در نظر گرفت به دلیل اینکه به عوامل مختلفی بستگی دارد. از میان این عوامل میتوان به مواردی مانند برند سازنده دستگاه، مدل، ابعاد صفحه نمایش و میزان حافظه داخلی اشاره کرد.
  3. امکان اتصال چه تجهیزاتی به این کیوسک ها وجود دارد؟
    شما امکان اتصال موارد مختلفی مانند فلش مموری، دستگاه کارتخوان، بارکد خوان و پرینتر را به این دستگاه ها دارید.
5/5 - (1 امتیاز)