کاربرد استند لمسی در فروشگاهها

در سال های گذشته کسب و کارها برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان از محتوای متنی روی کاغذ و همچنین چاپ بروشور استفاده می کردند تا از این طریق بتوانند اطلاعات ضروری در مورد محصولات را به مشتریان منتقل کنند. البته این مدل تبلیغات مستلزم هزینه و زمان زیادی بود. اما با وجود پیشرفت های تکنولوژی و روی کار آمدن دستگاه های پیشرفته همچون استند لمسی این مشکل نیز حل شده است. کاربرد استند لمسی در فروشگاهها این امکان را فراهم کرده است که بر روی نمایشگر دیجیتال لمسی هر گونه محتوای متنی را به مشتریان منتقل کند.

انواع متنوعی از استند لمسی در بازار وجود دارد که هر کدام با توجه به نوعی که دارند کاربردهای متفاوتی خواهند داشت. استند لمسی یکی از دستگاه های پیشرفته الکترونیکی است که دارای یک صفحه نمایش کامپیوتری می باشد. انتقال اطلاعات از طریق این سیستم در کمترین زمان انجام می شود و البته نیاز به پرداخت هزینه بابت چاپ بروشور و … نیست.

استند لمسی با توجه به کارآیی بالایی که دارد اغلب در فروشگاه ها، دانشگاه ها، نمایشگاه ها، هتل ها و همایش ها مورد استفاده قرار می گیرد. ما در این مقاله قصد داریم در رابطه با استند لمسی فروشگاه اطلاعاتی را ارائه بدهیم پس با ما تا انتهای مقاله همراه شوید.

مزیت های استفاده استند لمسی در فروشگاه ها

استند لمسی در فروشگاه ها بازدهی کسب و کار را افزایش می دهد و البته انجام کارها نیز با سرعت بالایی انجام می شود. از مزیت های اصلی استند لمسی در فروشگاهها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • فروش بیشتر
    استفاده از استند لمسی موجب فروش بیشتر محصولات فروشگاه می شود. به همین دلیل در بسیاری از فروشگاه ها استند لمسی به کار می رود.
  • کاهش یافتن هزینه های نیروی انسانی
    استفاده از استند لمسی در فروشگاه ها جایگزین مناسبی در قسمت راهنما و صندوق فروشگاه ها، موسسات، کمپانی ها و رستوران است.
  • کسب رضایت مشتریان
    بسیاری از مشتریان استفاده از استند لمسی را نسبت به دیگر فرآیندهای قدیمی و سنتی ترجیح می دهند. به همین دلیل فروشگاه هایی که دارای استند لمسی هستند بیشترین مشتریان را می توانند جذب کنند و از این طریق بازدهی کار بالاتر خواهد رفت.

با وجود استند لمسی در فروشگاه ها تعداد زیادی از مشتریان جذب فروشگاه خواهند شد و از این طریق محصولات بیشتری به فروش خواهد رسید.
با وجود استند لمسی، تبلیغات دیجیتالی چندین برابر تبلیغات چاپی خواهد بود و بدین شکل صاحبان کسب و کار می توانند نهایت استفاده از تبلیغات دیجتالی را برای جذب مشتریان و سوددهی بالا داشته باشند.

مزیت استند فروشگاهی
مزیت استند فروشگاهی

استند لمسی در فروشگاه ها چه کاربردی دارد؟

باتوجه به حوزه فعالیت کسب و کارها، استند لمسی می تواند خدمات مناسبی را در آن حوزه برای مشتریان ارائه دهد. از کاربردهای استند لمسی فروشگاهها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استندهای لمسی بهترین راهنما برای مشتریان
    یکی از مهمترین کاربردهای استند لمسی این است که به عنوان راهنما خدمات مهمی را برای مشتریان ارائه می دهد. باتوجه به قابلیت هایی که استند لمسی دارد از این سیستم برای نمایش دادن اطلاعات در رابطه با مشخصات فنی و قیمت دستگاه استفاده می شود. بنابراین مشتریان می توانند به عنوان راهنما از استند لمسی استفاده کنند و در مورد مشخصات و کالاهای موجود در انبار نیز مطلع شوند. به طور مثال می توان بیان کرد که در فروشگاه های عرضه لوازم خانگی به دلیل حجم بالای کالاها امکان به نمایش گذاشتن تمام مدل های کالاها در فروشگاه نیست و به همین علت در انبار نگهداری می شوند.
    بنابراین فروشگاه ها با به کارگیری یک استند لمسی همه محصولات و کالاهای موجود در انبار را به مشتریان معرفی می کنند و اطلاعات لازم را رابطه با محصولات را در اختیار مشتریان قرار می دهند.
  • نقشه و مسیریابی فروشگاه
    به طور معمول بسیاری از فروشگاه ها مساحت زیادی دارند و به همین منظور استفاده از استند لمسی در فروشگاه یک امری ضروری به حساب می آید. در این سیستم امکان نصب سایر نرم افزارها از جمله میز خدمات الکترونیک نیز وجود دارد و از این طریق اطلاعات مشخصی را در رابطه با مسیرها و طبقات فروشگاه در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
  • سفارش محصول در کمترین زمان
    یکی از اهداف فروشگاه ها برای استفاده از استند لمسی جذب رضایت مشتریان است. بنابراین سفارش محصول در کمترین زمان یکی از مهمترین کاربرد استند لمسی در فروشگاهها است. با وجود استند لمسی در فروشگاه، مشتریان راحت تر می توانند محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهند و در کمترین زمان نیز فاکتور برای آنها صادر می شود.
کاربرد استند لمسی در فروشگاه
کاربرد استند لمسی
  • نظر سنجی از مشتریان و مراجعان
    از کاربرد دیگر استند لمسی در فروشگاهها می توان به امکان نظر سنجی از مراجعان و مشتریان اشاره کرد. در واقع استند لمسی به عنوان یک پل ارتباطی بین مشتریان و صاحبان کسب و کار است. صاحبان کسب و کار با نصب نرم افزار نظر سنجی بر روی دستگاه می توانند انتقادات و پیشنهادات مشتریان را دریافت کنند.
  • کاتالوگ دیجیتالی خدمات و محصولات
    یکی از کاربرد دیگر استند لمسی در فروشگاه ها این است که از این سیستم به عنوان کاتالوگ دیجیتالی خدمات و محصولات استفاده می شود. خریداران قبل از خرید می توانند از اطلاعات لازم در رابطه با محصولات را به صورت کاتالوگ بر روی صفحه نمایش مشاهده کنند.
    این روزها در بسیاری از فروشگاه ها استند لمسی به کار می رود به این دلیل که انعطاف پذیر بوده و علاوه بر این نیز قابلیت های بالایی در ارائه خدمات به مشتریان دارد. استند لمسی در فروشگاه ها موجب افزایش فروش می شود که علاوه بر این هزینه های مربوط به نیروی انسانی را هم کاهش می دهد. بنابراین استند لمسی این قابلیت را دارد که بتوان بر روی آن نرم افزارها و امکانات متنوعی را نصب کرد.

سخن پایانی

کاربرد استند لمسی در فروشگاهها متنوع است که البته استفاده از آن با مزیت های زیادی نیز همراه است. از مهمترین مزیت استفاده از استند لمسی در فروشگاه ها می توان به کاهش هزینه های مربوط به چاپ تبلیغات و همچنین نیروی انسانی اشاره کرد. یکی از مهمترین کاربردهای استند لمسی این است که به عنوان راهنما خدمات مهمی را برای مشتریان ارائه می دهد.

باتوجه به قابلیت هایی که استند لمسی، از این سیستم برای نمایش دادن اطلاعات در رابطه با مشخصات فنی و قیمت دستگاه استفاده می شود. استند لمسی یکی از دستگاه های پیشرفته الکترونیکی است که دارای یک صفحه نمایش کامپیوتری می باشد. انتقال اطلاعات از طریق این سیستم در کمترین زمان انجام می شود و البته نیاز به پرداخت هزینه بابت چاپ بروشور و … نیست. استند لمسی با توجه به کارآیی بالایی که دارد اغلب در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سوالات متداول کاربرد استند لمسی در فروشگاهها

  1. استند لمسی چه تاثیراتی بر روی فروشگاه ها و مراکز خرید دارد؟
    استند لمسی در فروشگاه ها کاربردهای متنوعی دارد که در کنار آن مزیت های زیادی را در فروشگاه به همراه دارد. از مهمترین مزیت استند لمسی کاهش هزینه های مربوط به نیروی انسانی و هزینه های مربوط به چاپ تبلیغات است.
  2. عوامل موثر بر قیمت استند لمسی چیست؟
    قیمت استند لمسی تابع عوامل زیادی از جمله اندازه، مدل، قطعات بکار رفته، امکانات، ویژگی ها و نوع نمایشگر است. همه این عوامل بر قیمت نهایی استند لمسی تاثیر بسزایی دارند که البته قیمت استند لمسی با توجه به این موارد مشخص می شود.
  3. انواع استندهای لمسی کدامند؟
    انواع متنوعی از استندهای لمسی در بازار موجود است که شامل استند لمسی ایستاده، استند لمسی فروشگاهی، استند لمسی رستورانی، استند لمسی دیواری، استند لمسی نمایشگاهی و استند لمسی تبلیغاتی می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)