دیجیتال ساینیج و کیوسک الفی در بانک ملی

سازمان‌های بزرگ همیشه در حال رشد و توسعه بوده و ساختار پیچیده ای دارند و به دلیل ارتباطات گسترده و مراجعین بالا با چالش های فراوانی روبرو می‌شوند. از این رو دیجیتال ساینیج، تنها راه حلیست که با بیشترین امکانات و کمترین هزینه می تواند مدیریت محتوا در سازمان‌ها را انجام دهد.شرکت سایا افتخار همکاری با اولین بانک کشور در خصوص نصب و راه‌اندازی دیجیتال ساینیج و کیوسک الفی در ساختمان مرکزی بانک ملی در راستای بهبود خدمات ارائه‌ شده به مراجعین را دارد.

سامانه دیجیتال ساینیج الفی لایو، قابلیت کنترل محتوای نمایشگر‌های ساینیج و کیوسک‌های لمسی را به صورت متمرکز ارائه می‌دهد. این سامانه، علاوه بر امکانات گسترده مانند داشتن آیتم‌های متنوع تصویری، ویدیویی و اطلاع‌رسانی، دارای ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی نیز می‌باشد. از این ویژگی‌ها می‌توان به cross platform بودن، قابلیت ساخت اپلیکیشن‌های کیوسک‌های لمسی و همچنین امکانات نوبت‌دهی، نظرسنجی و فروشگاهی اشاره کرد.

سامانه الفی لایو علاوه بر خدمات اطلاع‌رسانی به مراجعین و دیجیتال ساینیج، سایر خدمات عمومی مراجعین را اعم از ساینیج تعاملی، رزرواسیون، نوبت‌دهی‌، نظرسنجی و خدمات فروشگاهی و پرداخت را نیز به صورت متمرکز ارائه می‌دهد.

داشتن درگاه واحد مدیریت، کنترل، مانیتورینگ و گزارش‌گیری این امکان را به مشتریان ما داده است، که با همان سخت‌افزار و زیرساخت موجود حداکثر خدمات را به مراجعین خود به مطلوب‌ترین شکل و با انعطاف‌پذیری کامل ارائه نمایند.

دیجیتال ساینیج و کیوسک لمسی الفی در بانک ملی

 

برخی از امکانات سامانه مدیریت محتوای الفی عبارتند از:

  • قابلیت مدیریت کیوسک لمسی تحت شبکه
  • قابلیت تعریف منوها و آیتم‌های مخصوص شبکه از طریق پنل مدیریت
  • امکان بروزرسانی محتوی از راه دور
  • دریافت اطلاعات ار کاربر در قابل آیتم‌های ایجاد فرم
  • امکان ایجاد نظرسنجی‌های سریع و فرمی
  • دریافت گزارشات به صورت موردی و کلی با فیلتر تاریخ و کیوسک در قالب فایل اکسل
  • مدیریت صفحه‌ی خانه‌ی کیوسک با تلفیق آیتم‌ها و ایجاد منو‌های متفاوت
  • تعریف چیدمان‌های متفاوت برای زمان‌های متفاوت
  • مدیریت و مانیتورینگ کیوسک در پنل مدیریت محتوی الفی لایو
  • قابلیت ایجاد منوهای تو در تو برای طبقه‌بندی خدمات
  • قابلیت امکان مدیریت گروهی نمایشگرها و کیوسک‌ها در یک پنل مدیریت واحد

سامانه الفی لایو در راستای ایجاد یک سامانه واحد اطلاع‌رسانی، خدمت‌رسانی و راهنمای مراجعین، امکان مدیریت کامل محتوای کیوسک‌های لمسی را فراهم ساخته است. شما از طریق پنل کاربری خود قادر خواهید بود که اپلیکیشن‌های دلخواه خود را با امکانات متنوع مانند نظرسنجی، فرم‌های سفارشی، فروشگاهی، نوبت‌دهی و … طراحی کنید.علاوه بر این گزارش‌ها و نتایج فرم‌ها، نظرسنجی‌ها، نوبت‌دهی، فروش و … را از طریق پنل دریافت نمایید و از تمام امکانات دیگر ساینیج مانند زمان‌بندی، مانیتورینگ و … نیز برروی کیوسک‌هایتان بهره‌مند گردید.

کیوسک‌های لمسی سازمانی الفی امکان ارائه‌ی خدمات الکترونیک و سرویس‌های اینترنتی را به صورت یکپارچه مهیا می‌کنند. بانک ملی ایران نیز در همین راستا اقدام به تهیه‌ی کیوسک لمسی الفی نموده تا کلیه‌ی خدمات خود را بصورت یکپارچه به مراجعین عرضه نماید.از مهمترین کاربرد دیجیتال ساینیج و کیوسک‌های لمسی در بانک ملی ارائه خدمات الکترونیک، معرفی محصولات، راهنمای طبقات، اطلاع‌رسانی از جشنواره‌ها، دریافت نظرات و پیشنهادات و … می باشد

دیجیتال ساینیج و کیوسک لمسی الفی در بانک ملی

به کمک امکانات پنل طراحی چیدمان سامانه می‌توان به سادگی و بدون داشتن دانش فنی خاصی اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های دلخواه را برای کیوسک‌های لمسی و یا سیستم‌های مشابه طراحی کرد.

انواع ماژول‌ها، امکانات منوبندی، صفحه بندی، ترنزیشن‌ها، انیمیشن‌ها و بسیاری از قابلیت‌های دیگر به شما این اجازه را می‌دهد که به سلیقه‌ی خودتان آنچه را که در ذهن دارید مانند اپلیکیشن نوبت‌دهی، نظرسنجی، میز خدمت الکترونیک و … را طراحی نمایید.

شرکت فناوری مهندسی سها سایا صنعت با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی‌های روز در زمینه دیجیتال ساینیج و کیوسک‌های لمسی، سامانه مدیریت محتوای خود را در راستای کمک به بهبود اطلاع رسانی و جلب رضایت حداکثری مراجعین بانک ملی در ساختمان مرکزی این سازمان اجرا نموده است.

جهت مشاوره در خصوص سامانه نوبت دهی الفی می توانید با شماره 02188561939 تماس حاصل نمایید.

5/5 - (5 امتیاز)