مدیریت از راه دور تابلوهای هوشمند

 قدرت کنترل گروهی و مانیتورینگ از راه دور تابلوهای هوشمند

در عصر دیجیتال امروز، مدیریت از راه دور تابلوهای هوشمند یکی از ویژگی‌های قدرتمند تکنولوژی است که این عملیات را ساده تر کرده، در زمان صرفه‌جویی می‌کند و باعث تضمین ارائه محتوای تاثیرگذار نمایشگرهای شما در هر لحظه می‌گردد.

با به‌روزرسانی‌های بدون دردسر محتوا، کارایی را افزایش دهید

تصور کنید بتوانید محتوای تابلوهای دیجیتال خود را از هر مکان و در هر زمانی به روز کنید. با کنترل از راه دور دیگر نیازی به عجله برای بازدید فیزیکی از هر نمایشگر نیست – به سادگی وارد پنل مدیریت تابلوهای دیجیتال خود شوید و با چند کلیک تغییرات را اعمال کنید. این به معنای افزایش کارایی است و به شما امکان می دهد روی سایر کارهای مهم تمرکز کنید در حالی که نمایشگرهای خود را همیشه به روز نگه میدارید.

نظارت لحظه‌ای

نظارت از راه دور، کنترل را یک قدم جلوتر می‌برد. این ویژگی، کنترل لحظه‌ای برای مانیتور شبکه تابلوهای دیجیتال شما را فراهم می‌کند. شما می‌توانید قبل از اینکه به مخاطبانتان اطلاعاتی را نمایش دهید، مشکلات احتمالی مانند خرابی نمایشگر یا خطاهای پخش را شناسایی نمایید این رویکرد پیشگیرانه عملکرد بدون وقفه را تضمین می کند و خرابی را به حداقل می رساند و پیام رسانی شما را بدون خطا نگه می دارد.

مدیریت از راه دور تابلوهای هوشمند

فراتر از کارایی: مزایای استراتژیک

مزایای کنترل و مانیتورینگ از راه دور فراتر از صرفه‌جویی در زمان  است. در اینجا نحوه توانمندسازی برای استفاده از تابلوهای دیجیتال استراتژیک‌تر آمده است:

  • برنامه ریزی برای به روز رسانی محتوا: تقویم محتوای خود را از قبل برنامه ریزی کنید و به روز رسانی ها را برای استقرار خودکار در زمان های تعیین شده تنظیم کنید. این کار تضمین کننده تبلیغات به موقع و از بین بردن خطر نمایش اطلاعات منسوخ شده است.
  • انتقال محتوای هدفمند: نمایشگرهای خود را بخش بندی کنید و محتوای خاصی را برای مکان یا مخاطب آنها ارائه دهید. کنترل از راه دور به شما امکان می‌دهد پیام‌رسانی را برای افراد مختلف با جمعیت‌شناسی متفاوت تنظیم کنید و تعامل را به حداکثر برسانید.
  • تصمیم گیری مبتنی بر داده: از طریق گزارش های تجزیه و تحلیل، بینش ارزشمندی در مورد عملکرد نمایشگر به دست آورید. مشاهده بازدید محتوا را ردیابی کنید و شناسایی کنید که چه چیزی با مخاطب شما طنین انداز می شود، به شما امکان می دهد استراتژی خود را برای نتایج بهتر اصلاح کنید.

آینده در اختیار تابلوهای دیجیتال!

سرمایه گذاری در یک پنل مدیریت تابلوهای دیجیتال با قابلیت های کنترل و مانیتورینگ از راه دور یک کار عاقلانه است. این کار شما را قادر می سازد تا عملیات را ساده کنید، کارایی را به حداکثر برسانید و یک تجربه تابلوهای دیجیتال پویا و تاثیرگذار ارائه دهید.

سامانه Elphy Live این امکان را فراهم می‌سازد که هر تعداد نمایشگر ساینیج، کیوسک‌های لمسی و یا سیستم های مشابه را از یک نقطه به صورت متمرکز مدیریت، مانیتورینگ و گزارشگیری نمود.

شما می‌توانید محتوا و یا اپلیکیشن دلخواه را توسط سامانه طراحی کرده و آن را بر روی هر سیستم دلخواهی از راه دور ارسال کرده و نمایش دهید. همچنین از طریق همین سامانه، وضعیت پخش سیستم‌های خود را به لحظه مانیتور کرده و از تمام بازدیدها و اطلاعات ثبت شده گزارش و آمار دریافت نمایید.

تابلوهای هوشمند
elphy

مانیتورینگ لحظه‌ای کیوسک‌ها و Remote Control

وضعیت صحت عملکرد تمام سیستم‌های شما اعم از نمایشگرهای ساینیج، کیوسک‌های لمسی، سامانه‌های نوبت‌دهی، سامانه‌های پرداخت و یا هر سیستم دیگری که به سامانه متصل است، به لحظه از سامانه مانیتورینگ قابل مشاهده است. نمایش اسکرین‌شات از وضعیت سیستم، گزارش تاریخچه وضعیت سیستم، گزارش ترافیک سیستم، امکان ارسال فرامین کنترلی مانند ری‌استارت، خاموش شدن و … از دیگر قابلیت‌های مانیتورینگ سامانه می‌باشد.

همچنین امکان اتصال زنده به کیوسک و یا نمایشگر ساینیج برای مدیریت از راه دور تابلوهای هوشمند بدون نیاز به هیچ برنامه ثالثی مانند AnyDesk در پنل مانیتورینگ سامانه فراهم شده است.

بنابراین از آن جا که نظارت یک فعالیت گسترده و پیچیده است اما این قابلیت در پنل الفی لایو به راحتی قابل دسترس می‌باشد برای مانیتورینگ سیستم‌ها به پنل الفی لایو خود رفته و با وارد شدن در  بخش مانیتورینگ می توانید به تمام اطلاعات دسترسی داشته باشید

جهت مشاوره در خصوص سامانه الفی لایو می توانید با شماره 02188561939 تماس حاصل نمایید.

4.6/5 - (8 امتیاز)