10 برند برتر نرم افزار دیجیتال ساینیج در سال 2024

نرم افزار دیجیتال ساینیج به کسب و کارها اجازه می‌دهد محتوای پویا را روی صفحه نمایش، پروژکتور و سایر دستگاه‌های چند رسانه ای نمایش دهند. چه صاحب یک کسب و کار کوچک باشید و چه بخشی از یک شرکت بزرگ، انتخاب نرم افزار مناسب برای ارتباطات و تبلیغات موثر بسیار مهم است. در این پست به معرفی برندهای برتر نرم افزار دیجیتال ساینیج در سال 2024 پرداخته ایم :

Telemetry TV

Telementry

شماره اول برندهای برتر نرم افزار دیجیتال ساینیج در سال 2024، TelemetryTV،که یک نرم‌افزار قدرتمند دیجیتال ساینیج (نمایشگرهای دیجیتال) مبتنی بر ابر است که برای مدیریت نمایشگرها، ایجاد برنامه‌های کیوسک تعاملی و ادغام با شبکه‌های IPTV طراحی شده است. در ادامه، به برخی از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌پردازیم:

مدیریت محتوا: به شما امکان ایجاد و ارسال محتوای جذاب را به‌راحتی می‌دهد. شما می‌توانید از بیش از 70 اپلیکیشن آماده مانند YouTube، ویرایشگر Canva و ..را  استفاده کنید یا محتوای خود را آپلود نمایید. این پلتفرم همچنین قابلیت نمایش محتوا بر اساس موقعیت دستگاه و سایر ویژگی‌های داده‌ای را داراست.استفاده از اپلیکیشن‌های سفارشی: شما می‌توانید به‌سرعت اپلیکیشن‌های وب سفارشی را برای نمایشگرهای خود ایجاد کنید.

تجربیات تعاملی: با استفاده از ابزارهای آماده TelemetryTV، می‌توانید نمایشگرهای لمسی خود را به کیوسک‌های دیجیتال تبدیل کنید. این امکان به شما کمک می‌کند تا ارتباطات خود را بهبود داده، هزینه‌های عملیاتی را کاهش دهید و رضایت مخاطبان را افزایش دهید.ادغام IPTV: ادغام IPTV با نمایشگرهای دیجیتال، امکان نمایش محتوای دیجیتال را به مراتب افزایش می‌دهد. شما می‌توانید محتوای دیجیتال را از طریق شبکه IPTV توزیع کنید

  • مزایا:

مقرون به صرفه بودن: طرح های آماده با قیمت مناسب ارائه می دهد.
پشتیبانی در لحظه: کاربران از پشتیبانی مستقیم بهره مند می شوند.
رابط خوب طراحی شده: پلتفرم دارای یک رابط بصری است.

  • معایب:

طرح های آماده اولیه فاقد برخی از امکانات سفارشی سازی شده است.

Novisign

novisign

NoviSign یک نرم‌افزار دیجیتال ساینیج (Digital Signage) است که به کمک آن می‌توانید محتواهای دیجیتال را ایجاد، مدیریت و پخش کنید. این نرم‌افزار از طریق رابط کاربری آنلاین خود، امکان ایجاد تعداد نامحدودی قالب و طرح‌های صفحه نمایش را فراهم می‌کند. شما می‌توانید اخبار زنده، فید‌های RSS، متن‌های پیمایشی سفارشی، ترتیب‌بندی رسانه‌های پویا، پیش‌بینی آب‌و‌هوا تمام صفحه، مناطق وب زنده و موارد دیگر را به طرح‌های خود اضافه کنید.همچنین، NoviSign از چندین زبان پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

راه حل سازمانی: NoviSign با راه حل های حرفه ای علامت گذاری به مخاطبان زیادی پاسخ می دهد.

ارتباطات شرکتی: Novisign در تنظیمات شرکتی برتر است.

  • مزایا:

لیست مشتریان زیاد
رابط کاربری ساده و قابل پیمایش
قالب های آماده همه کاره

  • معایب:

قابلیت‌های این نرم افزار به نسبت به بقیه کمتر است
هزینه جدا برای نصب نرم افزار

Yodek

yodeck

نرم‌افزار دیجیتال ساینیج Yodeck یک راه آسان برای به اشتراک گذاشتن محتوا در صفحه‌های نمایش است. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید با مخاطبان خود به شیوه‌ای پویا و جذاب ارتباط برقرار کنید. از اپلیکیشن‌ها و قالب‌های رایگان دیجیتال ساینیج استفاده کنید تا روش ارتباط با مشتریان یا کارمندان خود را تغییر دهید. همچنین، با استفاده از این نرم‌افزار مبتنی بر ابر، می‌توانید صفحه‌های نمایش مختلف را از طریق راه دور مدیریت کنید همچنین از این نرم‌افزار برای بهبود ارتباطات داخلی و افزایش بهره‌وری در محیط‌های اداری نیز استفاده کنید و با نمایش تبلیغات، پیشنهادات و محصولات بر روی صفحه‌ها، می‌توانید رفتار مشتریان را تحت تأثیر قرار دهید. از ویژگی‌ها و کاربردهای مختلف این نرم‌افزار در صنایع مختلف نیز می‌توانید بهره‌برداری متنوعی داشته باشید.

  • مزایا:

بودجه مناسب: یک گزینه مقرون به صرفه است.
امکان شخصی سازی و اضافه کردن امکانات مختلف بر اساس نیاز

  • معایب:

پشتیبانی محدود از برنامه

Screen Cloud

screencloud

نرم‌افزار دیجیتال ساینیج ScreenCloud یک راه آسان برای ایجاد محتوا در صفحه‌های نمایش است. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید به راحتی محتواهایی مانند اپلیکیشن‌ها، ادغام‌ها و پخش زنده را بر روی یک یا چندین صفحه نمایش در محیط کاری، باشگاه، مدرسه یا فروشگاه خود نصب کنید. این نرم‌افزار بر روی هر نوع صفحه‌نمایش، تلویزیون یا دستگاهی کار می‌کند و نیازی به ارائه جزئیات کارت اعتباری ندارد.از ScreenCloud می توانید برای نمایش محتوا به راحتی بر روی صفحه‌های نمایش مختلف و سخت‌افزارهای موجود استفاده کنید.

  • مزایا:

ایده آل برای فروشگاه های خرده فروشی
دارای اپلیکیشن های متعدد
تهیه لیست پخش و کنترل از راه دور

  • معایب:

عدم ارائه حساب کاربری رایگان

Arrey Digital

Arreya Digital Signage یک نرم‌افزار دیجیتال ساینیج است که توسط Google توصیه شده است. با استفاده از Arreya Creative Studio، می‌توانید به راحتی محتوای دیجیتال ساینیج خود را ایجاد و مدیریت کنید. از قالب‌ها یا طراحی سفارشی برای نمایش‌های خود استفاده کنید و حتی تعامل با صفحه‌های لمسی را به راحتی پیکربندی کنید. Arreya تنها نرم‌افزار دیجیتال ساینیج است که اشتراک‌های ماهانه مبتنی بر کانال را ارائه می‌دهد، بنابراین شما برای تعداد صفحه‌های نمایش خود هزینه‌ای ندارید. به‌روزرسانی‌ها به‌صورت خودکار انجام می‌شود و پشتیبانی همیشه رایگان است. همچنین، می‌توانید از هر جا به Arreya دسترسی پیدا کنید تا برنامه‌ریزی کنید یا محتوا را به همه ارسال کنید. از این نرم‌افزار برای نمایش محتوا در کیوسک‌ها، نمایشگرها، لپ‌تاپ‌ها و صفحه‌های نمایش موبایل استفاده کنید.

  • مزایا:‌

دسترسی آسان با هر پلتفرمی
پشتیبانی رایگان
هزینه پایین

  • معایب:

گزینه های سفارشی سازی محدود

NEC

nec

رتبه پنجم برندهای برتر نرم افزار دیجیتال ساینیج در سال 2024 نرم‌افزار دیجیتال ساینیج NEC است که یک راه آسان برای توزیع پویا ویدئو، تصاویر، متن و محتوای دیگر به صفحه‌های نمایش مستقیماً در هر مکان و هر زمان است. با تأکید بر محتوا و انعطاف در هر نرم‌افزار دیجیتال ساینیج، NEC امکان نمایش تبلیغات دیجیتال یا محتوای اطلاعاتی را در شبکه‌های مخصوصی از پنل‌ها فراهم می‌کند و برای هر پنل برنامه‌های زمانبندی مخصوصی را تنظیم کنید. استفاده از این بسیار آسان است، اما قدرت و انعطاف لازم برای دستیابی به اهداف ارتباطی شما را دارد.

  • مزایا:

استفاده کاربری آسان
هزینه معقول

  • معایب:

ممکن است نرم افزار فاقد ویژگی های پیشرفته باشد

OnSign TV

onsign

OnSign TV یک نرم‌افزار دیجیتال ساینیج است که به کمک آن می‌توانید شبکه‌های نمایش دیجیتال را به‌راحتی مدیریت کنید. این نرم‌افزار دارای یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) قدرتمند و کاربرپسند است که به شما امکان می‌دهد به راحتی تصاویر، ویدئوها، صفحات وب، پیش‌بینی‌های آب‌و‌هوا و خبرها را بارگذاری کنید تا پیام‌های زیبا ایجاد کنید. این نرم‌افزار در بیش از ۱۰۰ کشور برای مدیریت شبکه‌های بزرگ و کوچک استفاده می‌شود1. همچنین، OnSign TV با تعداد زیادی سخت‌افزار متناسب کار می‌کند و از امکانات منحصربه‌فردی مانند مشاهده از راه دور، ایجاد برنامه‌های کاربری سفارشی، پشتیبانی از لمس، ایجاد تریگرهای مبتنی بر موقعیت مکانی و ادغام با اینترنت اشیاء (IoT) پشتیبانی می‌کند.

  • مزایا:

استفاده آسان کاربران
پشتیبانی از طیف گسترده ای از سیستم عامل‌ها

  • معایب:

نسبت به چیزی که ارائه می دهد کمی گران است

Viewneo

view

نرم‌افزار دیجیتال ساینیج Viewneo یک راه آسان برای تنظیم صفحه‌های نمایش دیجیتال در عرض چند دقیقه است. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید انواع اطلاعات را بر روی صفحه‌های نمایش، تبلت‌ها یا دیوارهای ویدئویی منتشر کنید. از آن برای تبلیغات، اطلاعات بازدیدکنندگان یا نصب‌های تعاملی در فروشگاه‌های هوشمند استفاده کنید. Viewneo توسط کاربران در بیش از ۱۵۰ کشور جهان استفاده می‌شود.

  • مزایا:

فناوری هوش مصنوعی پیشرفته
رابط کاربر پسند
قابلیت استفاده  برای طیف گسترده ای از سازمان‌ها

  • معایب:‌

عدم پشتیبانی
طرح های ساده بدون قابلیت سفارشی سازی

Intuiface

intuiface

Intuiface یک نرم‌افزار دیجیتال ساینیج است که به کمک آن می‌توانید تجربیات تعاملی و جذاب را بر روی صفحه‌های نمایش ایجاد کنید. با استفاده از Intuiface Composer در ویندوز، محتواهای تعاملی را بسازید و با استفاده از Intuiface Player به‌صورت مجازی در هر جایی – حتی در یک صفحه وب – اجرا کنید. این نرم‌افزار بدون نیاز به کدنویسی، امکان ایجاد ارتباط با مخاطبان، تقویت علاقه مشتریان، افزایش وفاداری به برند و اندازه‌گیری ترجیح‌ها را فراهم می‌کند1. همچنین، Intuiface با سخت‌افزارهای مختلف سازگاری دارد و از امکاناتی مانند فعال‌سازی لمس و صدا، تجزیه و تحلیل‌ها و اتصال به API پشتیبانی می‌کند.

  • مزایا:‌

صفحات کاربری جذاب
امکان تنظیم پلی لیست دلخواه توسط کاربر

  • معایب:‌

عدم پشتیبانی از سیستم عامل‌های مختلف

و رتبه آخر برندهای برتر نرم افزار دیجیتال ساینیج در سال 2024،‌نرم‌افزار دیجیتال ساینیج MVIX یک راه آسان برای تنظیم صفحه‌های نمایش دیجیتال است. با

MVIX

استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید به‌راحتی محتواهایی مانند اپلیکیشن‌ها، ادغام‌ها و پخش زنده را بر روی یک یا چندین صفحه‌نمایش در محیط کاری، باشگاه، مدرسه یا فروشگاه خود نصب کنیدMVIX دارای گزینه‌های مختلفی برای مدیریت محتوا، از ابتدایی تا پیشرفته، است. این نرم‌افزار از زبان‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و امکان مدیریت دستگاه‌ها را به‌صورت راه دور فراهم می‌کند.

  • مزایا:

کسب درآمد با گذاشتن تبلیغات دیگر کسب کارها

  • معایب:

مشکل در به روز رسانی

نتیجه گیری

با توجه به مقایسه های صورت گرفته و لزوم استفاده از نرم افزار های مدیریت محتوا (‌دیجیتال ساینیج)‌ نرم افزار ساینیج الفی لایو ELPHY LIVE  علاوه بر امکاناتی از قبیل داشتن‌ آیتم‌های متنوع تصویری، ویدیویی، اطلاعاتی، قابلیت چیدمان آیتم‌ها، زمان‌بندی نمایش و مانیتورینگ نمایشگر‌ها، دارای ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی نیز می‌باشد. از این ویژگی‌ها می‌توان به zero client بودن و همچنین به قابلیت مدیریت برنامه‌های کیوسک‌های لمسی با امکان منو بندی و کنترل محتوای منو‌ها اشاره نمود.

شرکت دانش‌بنیان فناوری و مهندسی سها سایا صنعت با توجه به استاندارد‌های روز سامانه‌های سازمانی و علی الخصوص نرم‌افزار‌های دیجیتال ساینیج پیشرو در متمرکز سازی و ارايه‌ی خدمات بدیع در این حوزه می‌باشد. این سامانه با هدف قرار دادن تمامی نیازهای سازمانی و متمرکز نمودن آنها در یک پنل واحد گام مهمی در راستای سهولت ارائه‌ی خدمات سازمانی به ارباب رجوع در زمینه‌ی اطلاع‌رسانی، پرداخت، میز خدمت الکترونیک و خدمات اتوماسیون خودکار برداشته است.

همچنین با توجه به حساس بودن سازمان‌ها به مباحث امنیتی، شرکت سایا توجه‌ ویژه‌ای به مباحث امنیت سرور، تست‌های نفوذ متععد به سرور،  ارتباطات امن بین سرور و پخش‌کننده و همچنین امن‌سازی پخش‌کننده‌ها داشته است. از همین روی، شرکت دانش‌بنیان سایا تنها شرکتی است که موفق به اخذ گواهینامه‌ی امنیتی امنیت فضای تبادل داده (افتا) در تولید محصول نرم‌افزار دیجیتال ساینیج گشته است.

از مهم‌ترین مزایای سامانه‌ی دیجیتال ساینیج الفی لایو  ELPHY LIVE می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • امکان استفاده به صورت اشتراکی یا دائمی
  • کاملا تحت شبکه
  • اپلیکیشن اختصاصی برای ویندوز، لینوکس و اندروید
  • پخش آفلاین
  • نصاب ایجنت سفارشی
  • لایه‌بندی و صفحه‌بندی متعدد
  • پیجینگ
  • نوبت‌دهی و رزرواسیون
  • نظرسنجی
  • فروشگاه و سامانه‌های سلف-سرویس
  • مدیریت کامل پهنای باند
  • ریموت کنترل داخلی
  • پخش در حالت اکانت امن

سامانه ELPHY LIVE علاوه بر خدمات اطلاع‌رسانی به مراجعین و دیجیتال ساینیج، سایر خدمات عمومی مراجعین را اعم از ساینیج تعاملی، رزرواسیون، نوبت‌دهی‌، نظرسنجی، خدمات فروشگاهی و پرداخت را نیز به صورت متمرکز ارائه می‌دهد و با افتخار در بسیاری از بانک‌های کشور از جمله بانک مسکن، بانک تجارت، بانک توسعه تعاون، بانک ملی، بانک ایران ونزوئلا، بانک ملت و سایر بانک‌ها در حال استفاده می‌باشد.  همچنین به دلیل سطح بالای خدمات ارائه شده در این سامانه، دو اپراتور همراه اول و مبین‌نت از این سامانه برای مدیریت محتوای و اعلانات هوشمند مشتریان سازمانی خود استفاده می‌نمایند.

داشتن درگاه واحد مدیریت، کنترل، مانیتورینگ و گزارش‌گیری این امکان را به مشتریان ما داده است، که با همان سخت‌افزار و زیرساخت موجود حداکثر خدمات را به مراجعین خود به مطلوب‌ترین شکل و با انعطاف‌پذیری کامل در یک اکوسیستم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ارائه نمایند.

جهت مشاوره در خصوص سامانه الفی لایو می توانید با شماره 02188561939 تماس حاصل نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)