سامانه نوبت دهی کیوسک لمسی کی وی

ماژول نوبت‌دهی و نظرسنجی کی‌وی، اختصاصی کیوسک‌های لمسی

ماژول نوبت‌دهی کیوسک‌های لمسی الفی، امکان طراحی و پیاده‌سازی یک سامانه سفارشی و اختصاصی ارائه‌دهنده خدمات نوبت‌دهی جامع را برای فروشگاه‌ها، بانک‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ فراهم می‌سازد. در این سامانه، نوبت‌گیری و دریافت نوبت‌چاپی یا پیامکی توسط مراجعین از طریق کیوسک‌های لمسی انجام شده و سایر عملکردهای سیستم از قبیل، فرآخوان نوبت توسط باجه‌‌، اعلان و اعلام نوبت و مدیریت سیستم تماما از طریق بستر شبکه محلی و با کلاینت‌های موجودِ متصل به این شبکه مانند، کام‍‍پیوتر‌های شخصی، تین کلاینت‌ها، تلویزیون‌های هوشمند و یا تلفن‌های همراه صورت می‌گیرد و درنتیجه، هیچ‌گونه محدودیتی در نحوه قرارگیری مکانی باجه‌ها و یا تعداد باجه‌های قابل تعریف وجود ندارد.
این سامانه از طریق ایجاد لینک‌ها و APIهای اختصاصی درون شبکه‌ای برای هر کدام از عملکردهای ذکر شده (فراخوان نوبت توسط باجه‌، اعلان و اعلام نوبت و مدیریت سیستم) این قابلیت را فراهم ساخته است که تمامی این عملیات‌ها بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار و از طریق مرورگر‌های وِب توکار کلاینت‌ها صورت پذیرد.

کیوسک لمسی نوبت‌ دهی الفی

دریافت نوبت

کیوسک لمسی نوبت‌ دهی الفی

سفارشی‌سازی اطلاعات دریافتی از مراجعه کننده

کیوسک لمسی نوبت‌ دهی الفی

نمونه صفحه اعلان نوبت

کیوسک لمسی نوبت‌ دهی الفی

صفحه مدیریت سامانه

کیوسک لمسی نوبت‌ دهی الفی

تنظیمات سامانه

کیوسک لمسی نوبت‌ دهی الفی

صفحه فرآخوانی نوبت توسط باجه

کیوسک لمسی نوبت‌ دهی الفی

نظرسنجی باجه‌ها

کیوسک لمسی نوبت‌ دهی الفی

دریافت نظر و اطلاعات مراجعین

کیوسک لمسی نوبت‌ دهی الفی

صفحه گزارشات برنامه

برنامه کیوسک با ماژول نوبت‌دهی

نوبت‌دهی انبارهای دیجیکالا

نوبت‌دهی انبارهای دیجیکالا

  • نوبت‌گیری توسط سیستم لمسی کیوسک به صورت نرم‌افزاری و عدم احتیاج به پنل دکمه‌ای‌ یا اینترفیس فیزیکی
  • قابلیت نوبت‌گیری به صورت چاپی و یا از طریق پیامک
  • قابلیت چاپ توضیحات اختصاصی هر باجه برروی برگه‌ی نوبت (مانند لیست مدارک مورد نیاز باجه)، بارکد و QR Code بر روی برگه نوبت
  • قابلیت دریافت آمار نوبت‌دهی و سرعت ‌پاسخگویی به مراجعین توسط باجه‌ها
  • عدم محدودیت در قرارگیری مکانی باجه‌ها یا سیستم‌های اعلان و اعلام نوبت (برای مثال باجه‌ها می‌توانند در طبقات مختلف سازمان تعریف گردند و سالن انتظار و اعلام نوبت در طبقه همکف)
  • قابلیت نظرسنجی عملکرد باجه‌ها توسط مراجعین
  • طراحی گرافیکی متفاوت و جذاب سیستم نوبت‌گیری
  • قابلیت تعریف باجه‌ها به تعداد نامحدود با نام‌های اختصاصی
  • مدیریت و مانیتورینگ متمرکز و از راه دور سیستم نوبت‌دهی، بدون نیاز به دسترسی مستقیم به کیوسک
  • استفاده از کلاینت‌ها و بستر شبکه موجود و عدم نیاز به سخت‌افزارها و یا بستر ارتباطی اختصاصی
  • کنترل، فرخوانی و اعلان نوبت توسط مرورگر‌های وِب توکار کلاینت‌ها (عدم وابستگی به نوع کلاینت یا سیستم‌عامل آن‌ها)
  • قابلیت ارسال پیامک هنگام دریافت نوبت، نزدیک‌شدن نوبت و هنگام فرآخوانی نوبت. بدین صورت نیازی به دادن نوبت چاپی نمی‌باشد و مراجعه کننده می‌تواند محل را تا نزدیک شدن نوبت خود ترک کند.
  • اعلان صوتی، با قابلیت اعلان نوبت، نام مراجعه کننده، شماره و همچنین عنوان باجه و نام مسئولی که مراجعه کننده باید به ایشان مراجعه کند