کاربرد تابلو اعلانات هوشمند در ساختمان‌‌ها

کاربرد تابلو اعلانات هوشمند در ساختمان‌‌ها که به عنوان “ پنل اطلاع رسانی هوشمند” شناخته می شود ابزار ارزشمندی برای اطلاع رسانی به همه افراد به طور همزمان در ساختمان‌ها و مراکز بزرگ می‌باشند.

کاربرد تابلو اعلانات هوشمند در ساختمان‌‌ها که به عنوان “ پنل اطلاع رسانی هوشمند” شناخته می شود ابزار ارزشمندی برای اطلاع رسانی به همه افراد به طور همزمان در ساختمان‌ها و مراکز بزرگ می‌باشند.

ساختمان

این تابلوها به دلیل هوشمند بودن نسبت به نسخه سنتی خود هرگز اطلاعات را از دست نداده و ساکنین می‌توانند به اطلاعات زمان‌های قبل نیز دسترسی داشته باشند.همچنین، پنل اطلاع رسانی هوشمند علاوه بر کمک به ساکنین برای مهمانان نیز بسیار مفید می‌باشد.

مهمانانی که برای اولین بار وارد ساختمان می‌شوند می‌توانند راهنمای طبقات، اطلاع‌رسانی از مکان‌های مختلف ساختمان و … را  به راحتی از طریق تابلو اعلانات هوشمند مشاهده نمایند.

سخت افزارها و نرم‌افزارهای دیجیتال ساینیج الفی لایو با کیفیت خوب، طول عمر بالایی دارند شما با یک بار خرید می توانید چندین سال با خیال راحت از آن‌ها استفاده نمایید و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های تکراری چاپ برای هر اعلامیه جدید شوید. این پنل‌ها اطلاعات کلی در مورد ساختمان را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

امروزه به دلیل سهولت استفاده و دسترسی آسان در بسیاری از ساختمان‌ها و مراکز بزرگ استفاده می‌شوند و تخته‌های فیزیکی نصب‌شده با یادداشت‌، استیکر، پوستر یا بروشور جای خود را به تابلوهای اعلانات دیجیتال داده اند.

از جمله مزایا و کاربرد کاربرد تابلو اعلانات هوشمند در ساختمان‌‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

انتقال سریع اطلاعات

در تابلو اعلانات هوشمند زمانی که مطالب یا اطلاعیه‌های مهمی را قرار میدهید ( جلسه ساختمان- اطلاعیه از قوانین ساختمان، انجمن‌ها و …) مطالب شما فورا منتشر می‌شود.

بنابراین لازم نیست اطلاعات خود را به دستیار یا مسئول خاصی تحویل دهید و منتظر بمانید تا بعداً منتشر شود.

در دنیای امروز که سرعت حرف اول را می‌زند، انتشار به موقع  اطلاعات برای بهبود ارتباطات داخلی ساکنین بسیار مهم می‌باشد.

انتشار راحت

انتشار راحت اطلاعات

تابلوهای اعلانات دیجیتال را می‌توان در مکان‌های مختلف قرار داد. می‌توان آن‌ها را هم‌زمان در ورودی ساختمان، راهرو و طبقات مختلف قرار دهید. این کار کمک می‌کند تا پیام خود را به راحتی در اختیار تمامی ساکنین قرار دهید.

انتقال سریع اطلاعات

دسترسی واضح و منظم به اطلاعات

تابلوهای اعلانات کاغذی قدیمی بسیار نامرتب و در بعضی از مواقع حتی گیج کننده هستند. همچنین پیدا کردن پیام مربوطه بین مجموعه‌ای از کاغذها خیلی زمان‌بر است ولی در مورد تابلو اعلانات هوشمند اینطور نیست. همه پیام‌ها، واضح و منظم هستند تا همه افراد با یک نگاه سریع مطالب را ببینند.

دسترسی راحت

خوانایی

خواندن دست خط ممکن است برای عده‌ای سخت باشد.در نتیجه، ساکنین برای خواندن پیامی که در مقابلشان قرار می گیرد، دچار مشکل می‌شوند. فونت‌های دیجیتال در تابلو اعلانات هوشمند، پررنگ، واضح و قابل خواندن هستند.

تابلو اعلانات هوشمند

ظاهر زیبا

تابلو اعلانات هوشمند دیجیتال شیک و از نظر زیبایی‌شناسی بسیار مطلوب هستند.جدا از ظاهر سخت‌افزاری با استفاده از پنل آن می‌توانید فونت‌،رنگ‌ و…. را مطابق با سلیقه خود طراحی نمایید.

ظاهر زیبا

به روز رسانی سریع

یکی دیگر از کاربرد تابلو اعلانات هوشمند در ساختمان‌‌ها آپدیت اطلاعات، ساده و بدون دردسر است با استفاده از پنل دیجیتال ساینیج الفی لایو، به راحتی می توانید اطلاعات خود را به روز نمایید چرا که قابلیت آپدیت زمان اطلاعات دست خودتان است.

دیجیتال ساینیج

راه اندازی سریع و آسان

راه‌اندازی دیجیتال ساینیج الفی لایو بسیار ساده است حتی اگر مبتدی باشید، می توانید در کمترین زمان آن را با استفاده از راهنمای داخل سایت یاد بگیرید.

بارگذاری اطلاعات

محتوای پویا

محتوای پویا از نظر بصری جذاب هستند و دامنه تعامل بیشتری را ارائه می دهند. این بدین معنی است که می توانید به سرعت توجه خواننده را به  تابلوی اعلانات دیجیتال جلب کنید. باتوجه به اینکه کاغذ نمی تواند محتویات متحرکی مانند: فیلم، صدا و GIF را نمایش دهد استفاده از پنل هوشمند برای جذب مخاطب مناسب‌تر است.

تابلو اعلانات هوشمند

صرفه جویی در مصرف کاغذ

یکی دیگر از مزیت‌های کاربرد تابلو اعلانات هوشمند در ساختمان‌‌ها اینست که محتویات یک تابلوی اعلانات دیجیتال را می توان در عرض چند ثانیه پیش نویس، آپلود، به روز رسانی، حذف و تغییر داد این کار باعث صرفه جویی زیادی در زمان و تلاش مورد نیاز برای چاپ کاغذ و پاک نویس و ….آن می‌شود.

kiosk

مقرون به صرفه

این تابلوها به سخت افزار گران قیمت نیاز ندارد. علاوه بر این، خرید سخت افزار و نرم افزار برای تابلوهای اعلانات دیجیتال یک سرمایه گذاری مالی است.

سخت افزارها و نرم‌افزارهای دیجیتال ساینیج الفی لایو با کیفیت خوب، طول عمر بالایی دارند شما با یک بار خرید می توانید چندین سال با خیال راحت از آن‌ها استفاده نمایید و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های تکراری چاپ برای هر اعلامیه جدید شوید.

مقرون به صرفه

امکان ارسال نظرات، پیشنهادات و انتقادات

با استفاده از سامانه الفی لایو ساکنین و مدیران ساختمان قابلیت اضافه کردن هرگونه پیشنهاد جهت بهبود امور، همچنین ارسال نظر درباره موارد مطرح شده و ارسال شکایات را حتی از طریق گوشی‌های همراه خود دارند. این امر سبب تعامل صددرصدی ساکنین در ساختمان می‌شود.

نظرسنجی در تابلو اعلانات هوشمند

درآمدزایی از طریق تبلیغات

سامانه الفی لایو سامانه‌ی مدیریت محتوای تبلیغاتی بر‌ روی کیوسک های لمسی و دیجیتال ساینیج را نیز شامل می‌شود. این سامانه که با نگاه ویژه به نیاز‌های شرکت‌های تبلیغاتی طراحی گردیده‌ است.

این امکان را به دارندگان دیجیتال ساینیج الفی می‌دهد که هم‌زمان برنامه‌های چندین شرکت را برروی تابلوی هوشمند به نمایش بگذارند و مدت و زمان‌بندی اجرا هر برنامه و نمایش آن را برروی پنل های هوشمند را به راحتی مدیریت نمایند. این کار منجر به درآمدزایی برای ساختمان‌ها می‌گردد.

 تبلیغات در تابلو اعلانات هوشمند

ارسال پیام هشدار و اعلان‌ها

سامانه دیجیتال ساینیج الفی لایو این مکان را دارد در صورتیکه بعد از مشخص شدن زمانبندی، سیستمی در این بازه‌های زمانی تعریف شده روشن نباشد. سامانه از طریق ایمیل، اس ام اس و …. به کاربران اطلاع میدهد. همچنین اگر سیستم در ساعات غیر مربوط بنا به هر دلیلی روشن شود نیز سامانه کاربر را مطلع می نماید.

از دیگر مزایای سامانه الفی لایو امکان ارسال اعلانات به کاربر مشخص و مشخص نمودن نحوه اطلاع رسانی در پنل می‌باشد.( به عنوان مثال ارسال اعلانات به مدیران ساختمان)

تابلو اعلانات هوشمند

پیشرفت تکنولوژی و ابزارهای ارتباطی بدون شک به روندی غیرقابل توقف تبدیل شده اند.امروزه، با توجه به افرادی که همیشه به گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های خود وابسته هستند، جلب توجه فقط با تصاویر متحرک و متن‌های برجسته‌تر شده است. به علاوه، هیچ کس علاقه ای به نگاه کردن به یک تکه کاغذ که ممکن است چیزی مربوط به او باشد یا نباشد، ندارد.بنابراین، تابلوهای اطلاعات دیجیتالی(دیجیتال ساینیج) برای رساندن پیام به ساکنین و بازدیدکنندگان، بسیار سودمند هستند.

با سامانه الفی لایو نرم‌افزار تابلوی اعلانات دیجیتال، نمایش محتوای زنده مانند: فیلم، اطلاعیه‌های مهم، قوانین،راهنمای طبقات ، اخبار زنده، تبلیغات و …. بسیار آسان می‌شود .


جهت مشاوره در خصوص سامانه الفی لایو می توانید با شماره 02188561939 تماس حاصل نمایید.

5/5 - (3 امتیاز)