راهکارهای سازمانی دیجیتال ساینیج

راهکارهای سازمانی دیجیتال ساینیج الفی لایو Elphy Live سامانه‌ی جامع مدیریت محتوا جهت ایجاد محتوا، مدیریت و کنترل محتوا، مانیتورینگ نمایشگرهای تعاملی و غیر تعاملی و همچنین کیوسک‌های لمسی می‌باشد.

راهکار سازمانی

راهکارهای سازمانی دیجیتال ساینیج : یکی از راه‌های متداول در سازمان‌های کوچک و بزرگ برای اطلاع رسانی به مراجعین استفاده از نمایشگرهای محیطی می‌باشد. این نمایشگرها (تابلو اعلانات هوشمند) با توجه به نیازهای اطلاع رسانی سازمان می‌توانند به تعداد زیاد، در طبقات و یا ساختمان‌های مختلف یک سازمان نصب و استفاده گردند. به دلیل سختی دسترسی فیزیکی به این نمایشگرها، بحث مدیریت محتوای این نمایشگرها همیشه در سازمان‌‌ها جز چالش‌های روابط عمومی بوده است.

به همین منظور سامانه‌های نرم افزاری دیجیتال ساینیج این امکان را فراهم می سازد که تمام نمایشگرهای یک سازمان به صورت متمرکز، کنترل و مدیریت گردند. از آنجا که عمدتاً این گونه سامانه‌ها بر روی شبکه‌ای مشترک با سایر عملیات‌های سازمانی فعالیت می‌کنند و دارای شبکه‌ای اختصاصی نیستند، نیاز است که بتوانند ملزومات و سیاست‌های آن سازمان را رعایت نمایند.

دیجیتال ساینیج الفی لایو علاوه بر فعال بودن به عنوان یک سرویس آنلاین برای مشتریان شرکتی، سازمانی و بانکی، سرورهای محلی نیز ارائه می‌نماید. سرورهای محلی دیجیتال ساینیج الفی لایو با در نظر گرفتن سیاست‌های شبکه ای و امنیتی گوناگون و پیچیده‌ی سازمان‌های ایرانی طراحی گردیده است و راهکارهای سازمانی دیجیتال ساینیج خاص و ویژه ای را در مقایسه با سایر محصولات مشابه برای این گونه مشتریان به شرح زیر ارائه می‌نماید:

  • امکان نصب سرورهای محلی برای سازمان‌ها چه به صورت فیزیکی و یا بر روی ماشین مجازی
  • ایجاد شبکه‌های توزیع محتوا، سرورهای BackUp ویا ایجاد ساختارهای کلاستری ACTIVE-ACTIVE و یا ACTIVE-PASSIVE از سرورها

توزیع محتوا

  • پایبند بودن به معماری مایکرو سرویس (‌Microservices architecture) و توزیع بار پردازشی و پهنای باندی سرویسهای مختلف سامانه مانند:‌ساینیج، مانیتورینگ، اعلانات و …. برروی چندین سرور مجزا
  • امکان توسعه آیتم‌های سفارشی دیجیتال ساینیج با توجه به نیازهای سازمان

توسعه آیتم

  • امکان راه اندازی سرورهای آنلاین در کنار سرور محلی سازمانی برای مدیریت محتوای نمایشگرهای خارج از شبکه سازمانی و یا امکانات دورکاری

سرور لوکال

  • امکان تعریف سطوح کاربری متنوع با توجه به مراتب و مسئولیت ‌های سازمانی کاربران

دیجیتال ساینیج

  • وجود راهکارهای متنوع مدیریت پهنای باند و ترافیک نمایشگرها با توجه به محدودیت‌های شبکه ای سازمان‌ها
  • امکان احراز هویت کاربران سامانه توسط سرورهای اکتیو دایرکتوری سازمان‌ها
  • قابلیت سفارشی سازی پخش کننده‌های ساینیج با توجه به نیازهای سازمان و برای نصب انبوه و ساده پخش کننده‌ها
  • قابلیت مانیتورینگ و کنترل از راه دور نمایشگرهای دیجیتال ساینیج به صورت متمرکز از درون سامانه بدون نیاز به نصب نرم افزارهای جانبی

درانتها با توجه به راهکارهای سازمانی دیجیتال ساینیج ارائه شده، قابل ذکر است که سامانه دیجیتال ساینیج الفی لایو تنها سامانه مدیریت محتوا در کشور می‌باشد که گواهینامه امنیتی افتا (‌امنیت فضای تبادل اطلاعات )‌ را داراست. داشتن این گواهینامه برای سامانه‌های تحت شبکه در سازمان‌های دولتی اجباری است.


جهت مشاوره در خصوص سامانه الفی لایو می توانید با شماره 02188561939 تماس حاصل نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)