کیوسک لمسی چیست؟

شاید شما بپرسید کیوسک لمسی چیست؟ این دستگاه برای ارائه محصولات مختلف و نشان دادن آن به مشتری مورد استفاده قرار می گیرد. هم زمان با پیشرفت علم و تکنولوژی وسایل و تجهیزاتی تولید می شوند که برای معرفی تولیدات کارخانه و شرکت ها می توان از آن ها استفاده کرد. این تجهیزات پیشرفته و بسیار بوده و می تواند نمایی سه بعدی از محصول را به مشتری ارائه دهد. برای شناخت بیش تر آن کافیست که تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

کیوسک لمسی چیست؟

در پاسخ به سوال کیوسک لمسی چیست؟ باید بگوییم این وسیله در حقیقت دستگاهی است که هر محصول را به طور کامل معرفی می کند. گاهی اوقات شرایطی برای ارائه فیزیکی همه محصولات به مشتریان وجود ندارد و نمی توان تمام تولیدات خود را به صورت حضوری به افراد معرفی کرد.

کیوسک لمسی چیست؟
کیوسک لمسی چیست؟

در این شرایط کیوسک لمسی به کمک انسان ها آمده تا بتوانند همه خصوصیات، ویژگی ها و کاربرد های یک محصول را در قالب یک فیلم و یا چند عکس به نمایش بگذارند. از طرفی برخی از محصولات مانند نرم افزار و یا اپلیکیشن ها بعد فیزیکی نداشته و نمی توان آن را به صورت حقیقی به مشتری معرفی کرد.

از این رو بهتر است که با استفاده از این کیوسک ها اطلاعات کاملی از هر محصول را جمع آوری کرده و در اختیار افراد قرار داد. امروزه در بسیاری از فروشگاه های بزرگ و کوچک از این محصول به عنوان یک ابزار تعاملی استفاده می کنند و محصولات خود را در معرض نمایش قرار می دهند.

بررسی ویژگی های کیوسک لمسی

می‌خواهید بدانید ویژگی های کیوسک لمسی چیست؟ این دستگاه که در حقیقت جایگزین مناسبی برای کاتالوگ‌های کاغذی می‌باشد می تواند شما را به دنیای پیشرفته و مدرن امروزی وصل کند. این محصول دارای سیستم عامل اندروید بوده و می توان وسایل جانبی مانند فلش مموری، پرینتر، کارت خوان و بارکد خوان را به دستگاه اضافه کرد. این دستگاه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند ساعت‌ها بدون نیاز به خاموش شدن کار کنند.

همچنین در صورت نیاز می توان رم و هارد دستگاه را ارتقاء داده و حجم بیش تری از اطلاعات را درون آن ها ذخیره کرد. صفحه نمایش دستگاه از نمونه های 4K و یا FULL HD بوده و کاملا ضد ضربه می باشد. برای ورود اطلاعات به درون دستگاه از پورت HDMI پشتیبانی کرده و برای خروجی به VGA مجهز می‌باشد.

بررسی ویژگی های کیوسک لمسی
بررسی ویژگی های کیوسک لمسی

مزایای استفاده از کیوسک تاچ

برای این که به طور دقیق تر متوجه شوید کیوسک لمسی چیست؟ بهتر است که با مزیت های این محصول آشنا شویم. اکثر این کیوسک ها می توانند محتوا هایی سرگرم کننده به مشتری نشان دهند و به کمک وای فای و از راه دور توسط مدیران مجموعه کنترل می شوند.

این تجهیزات سرعت عمل را در بسیاری از کسب و کار ها افزایش داده و در نتیجه بازدهی کار را بالا می برند. مهم ترین نمونه از مزیت های استفاده از این محصولات عبارتند از:

  1. افزایش فروش : این دستگاه همه خصوصیات محصول را به طور کامل بیان می کند و بدون نظارت فیزیکی افراد به مشتری اجازه می دهد تا با خیالی آسوده و راحت محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نماید.
  2. فرصت بازاریابی : زمانی که از این دستگاه استفاده می کنید، شرایط برای معرفی یک برند خاص فراهم می شود. از این طریق به راحتی می توانید برند خود را بازاریابی کرده و به طور کاملا اصولی به جذب مشتری بپردازید.
  3. کاهش هزینه نیروی انسانی : این دستگاه می تواند کار بسیاری از نیرو های فعال در فروشگاه را به طور هم زمان انجام دهد و این امر سبب می شود تا نیاز مدیران به نیروی کار کم تر شود. هر یک از این تجهیزات می تواند کار راهنما و صندوق دار فروشگاه ها را انجام دهد و در نهایت سبب کاهش هزینه های شرکت خواهند شد.
  4. رضایت بیشتر مشتری : از آن جایی که همه فرآیند خرید مطابق با اصول و با برنامه خاصی انجام می گیرد، کار ها منظم و دقیق پیش می رود. این امر رضایت مشتریان را از خرید در فروشگاه افزایش می دهد و به آن ها کمک می کند تا خرید مطمئن تری را تجربه کنند.

کاربرد های کیوسک لمسی

حال بهتر است بدانید که کاربرد های کیوسک لمسی چیست؟ از این دستگاه ها در مراکز مختلف فروشگاهی استفاده می کنند و از این طریق محصولات خود را به مشتری ارائه می دهند. امروزه کاربرد های این تجهیزات گسترش یافته است و در مراکز درمانی مانند بیمارستان و داروخانه ها نیز از این وسیله استفاده می کنند.

کاربرد های کیوسک لمسی
کاربرد های کیوسک لمسی

در حالت کلی هر مجموعه ای کالا و یا خدماتی به جامعه ارائه می دهد می تواند از این محصول استفاده نماید که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • فروشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی
  • نمایشگاه اتومبیل
  • هتل ها
  • مراکز گردشگری
  • بانک ها
  • فروشگاه های لوازم خانگی
  • شرکت های ساختمانی و معماری
  • اتاق جلسات و کنفرانس ها
  • فرش فروشی ها
  • هایپر کالا ها
  • انواع شرکت های نرم افزاری

مهم ترین امکانات موجود در کیوسک تاچ

حال که متوجه شدید کیوسک لمسی چیست؟ بهتر است بدانید که این دستگاه ها به امکانات خاصی مجهز شده اند. این محصولات دارای یک صفحه نمایش تاچ می باشند که در ابعاد مختلف ۲۴ تا ۶۵ اینچ ساخته می شوند. مهم ترین امکاناتی که برای محصولات در نظر گرفته اند عبارتند از:

مهم ترین امکانات موجود در کیوسک تاچ
مهم ترین امکانات موجود در کیوسک تاچ
  • مجهز به پورت USB2 و USB3
  • قابلیت اجرای همه نرم افزار های سیستم عامل ویندوز
  • مجهز به بلندگو و اسپیکر
  • صفحه نمایش لمسی و تاچ
  • پشتیبانی از پورت HDMI و ٰVGA
  • امکان اتصال به اینترنت و وب سایت ها از طریق WIFI
  • دارای هارد و حافظه داخلی
  • قابلیت ارتقاء نرم افزار

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا به سوال کیوسک لمسی چیست؟ پاسخ دهیم و به شما بگوییم که این دستگاه ها در حقیقت جایگزین مناسبی برای نیروهای راهنما و فروش به حساب می آیند. امروزه در اکثر فروشگاه ها، مراکز خرید، فضاهای بیمارستانی و همچنین شرکت های مختلف ساختمانی برای ارائه خدمات و محصولات خود به مشتری از دستگاه های پیشرفته و مدرنی استفاده می کنند.

این تجهیزات که به یک صفحه نمایش تاچ مجهز هستند همه ویژگی های محصولات را به صورت سه بعدی در اختیار کاربر قرار داده و از این طریق به بازاریابی و جذب مشتری نیز می پردازند.

سوالات متداول در مورد کیوسک لمسی چیست؟

  1. کیوسک لمسی را چگونه قیمت گذاری می کنند؟
    این محصول را در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می‌کنند، برند‌های سازنده و علاوه بر همه این ها کیفیت بدنه و میزان اصالت کالا می تواند به عنوان مهم ترین فاکتور های تعیین کننده قیمت این محصول معرفی شود.
  2. اجاره کردن کیوسک لمسی چه مزایایی برای افراد به همراه دارد؟
    گاهی اوقات بسیاری از شرکت ها و یا فروشگاه ها به جای خرید این دستگاه آن را اجاره می کنند. این کار می تواند هزینه سرمایه گذاری اولیه را کاهش دهد، همچنین به تجارت ها کمک می کند تا بتوانند تجهیزات خود را به روز کنند.
  3. برتری کیوسک لمسی نسبت به کاتالوگ ها چیست؟
    این دستگاه ها هزینه های چاپ کاتالوگ را کاهش می دهند و در صورتی که بخواهید محصولات متفاوت تری را به مشتری ارائه دهید دیگر نیازی به چاپ کاتالوگ های جدید نداشته و می توانید به راحتی تصاویری سه بعدی از محصولات جدید را به نمایش بگذارید.
5/5 - (1 امتیاز)