کیوسک لمسی، میز لمسی، استند لمسی، کیوسک نمایشگاهی، اجاره کیوسک

خدمات پس از فروش اِلفی

با توجه به وسعت کاربردها و شرایطی که مشتریان ما از خدمات کیوسک‌های الفی استفاده می‌کنند، در این مجموع خدمات کیوسک سعی کرده‌ایم که پس‌ از خرید کیوسک و یا سایر خدمات و نرم‌افزارها نیز، مشتریان‌مان از بابت برآورده‌شدن نیاز‌هایشان در ارتباط با کیوسک، اطمینان و آرامش خیال لازم را داشته باشند.

Maintenance

بازدید‌های حضوری کیوسک جهت انجام تست‌ها و سرویس‌های دوره‌ای دستگاه جهت اطمینان از صحت عملکرد و ارائه خدمات سرویس و کاغذ پوز و پرینتر سامانه Elphy Pay

Reporting

ارائه گزارشات از میزان بازدید کیوسک‌ها همراه با جداول و نمودار‌های کامل از صفحات پربازدید و آمار‌های هفتگی، روزانه و ساعتی، همراه با تحلیل بازدید و ارائه پیشنهادات لازم

Remote Assistance

انجام خدمات بروزرسانی و تغییرات محتوی برنامه از راه دور بدون نیاز به دسترسی مستقیم به کیوسک و رفع باگ‌ها و مشکلات احتمالی نرم ‌افزاری

Monitoring

نظارت بیست‌ و چهار ساعته کیوسک شما جهت اطمنیان از صحت عملکرد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری.

در این سرویس حتی اگر شما به کیوسک خود دسترسی ندارید، سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نظارتی ما نحوه‌ی عملکرد کیوسک شما را زیر نظر دارند و در صورت تشخیص هر گونه مشکلی گزارش لازم را به واحد مورد نظر برای رفع عیب احتمالی ارسال می کنند.