معرفی خدمات دیجیتال ساینیج

معرفی اینفوآیتم ها در سوپر ساینیج الفی لایو :ماژول‌‌های اطلاعاتی متنوعی به صورت پیش‌فرض در سامانه پیش بینی گردیده است که به کاربر امکان افزودن اطلاعات و محتوای تصویری، متنی و … را می‌دهد. به هر کدام از این ماژول‌های اطلاعاتی اینفوماژول گفته می‌شود.

معرفی خدمات دیجیتال ساینیج، دیجیتال ساینیج رسانه‌ای است تماما تحت اختیار و برنامه‌ریزی شما با پشتیبانی از تمامی فرمت‌های متداول که می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده نمایید. با استفاده از این قابلیت می‌توانید هر دیتایی را به نمایش بگذارید، برای مثال عکس، فیلم، متن روان، مطالب کتاب‌ها، سایت‌های آنلاین، پورتال‌های خبری، جدول‌ها و هر فایلی با هر فرمتی را نمایش دهید.در سامانه الفی لایو ماژول‌‌های اطلاعاتی متنوعی به صورت پیش‌فرض در سامانه پیش بینی گردیده است که به کاربر امکان افزودن اطلاعات و محتوای تصویری، متنی و … را می‌دهد. به هر کدام از این ماژول‌های اطلاعاتی اینفوماژول گفته می‌شود.

برای مثال، جهت ورود تصاویر، اینفوماژول گالری تصاویر مناسب می‌باشد و یا جهت ایجاد یک نظرسنجی اینفو‌ماژول نظرسنجی باید انتخاب گردد.

به هر آیتم ایجاد شده از یک اینفو‌ماژول در سوپر ساینیج دیجیتال ، اینفوآیتم‌ گفته می‌شود. در نهایت اینفوآیتم‌هایی که تعریف شده‌اند را می‌توان در چیدمان‌های مورد نظر استفاده نمود.

معرفی خدمات دیجیتال ساینیج

گالری تصاویر:

گالری تصاویر

از طریق این ماژول می‌توان تصویر مورد نظر خود را انتخاب و در چیدمان از آن استفاده نمایید. برروی نمایشگر ساینیج تصاویر وارد شده به صورت اسلایدشو به همراه عنوان و توضیحات وارد شده نمایش داده می‌شوند.

ویدئو گالری

ویدیو گالری

با استفاده از این ماژول می توانید گالری ویدئو دلخواه خود را تعریف نمایید.

موسیقی

موسیقی

از طریق ماژول موسیقی می توانید پلی لیستهای موسیقی خود را انتخاب نمایید .

اخبار

اخبار

از طریق ماژول اخبار می توانید آیتم‌های خبری و اطلاعاتی خود را به راحتی تعریف نمایید.

وب ویو

وب ویو

از این ماژول برای نمایش صفحات وب مورد نظر برروی نمایشگر ساینیج و یا کیوسک می‌توان استفاده نمود.

آر اس اس خبری

آر اس اس خبری

از این ماژول برای نمایش محتوای لینک‌‌های rss می‌توان از این اینفوآیتم استفاده نمود تنظیمات مربوط به زیرنویس‌های خبری از طریق ماژول آر اس اس خبری امکان پذیر می‌باشد .

ساعت، تقویم و آب و هوا

ساعت،تقویم و آب و هوا

برای ایجاد ساعت و تقویم‌های شمسی و میلادی همچنین دسترسی به آب و هوا می توان از این ماژول استفاده نمود امکانات اینفوآیتم به شرح زیر می باشد:

  • نمایش ساعت به صورت آنالوگ و یا دیجیتال (۱۲ و ۲۴ ساعته)
  • نمایش تاریخ روز به صورت شمسی و یا میلادی و یا قمری
  • نمایش مناسبت‌های ملی و یا اسلامی روز
  • نمایش آب و هوای شهر مورد نظر شما
  • نمایش اوقات شرعی شهر مورد نظر شما

روزنامه‌های روز

روزنامه های روز

از طریق این ماژول دسترسی و انتخاب بین روزنامه‌های روز امکان پذیر می‌باشد .

پخش زنده

معرفی خدمات دیجیتال ساینیج

از این ماژول برای نمایش استریم‌های زنده ویدئو می‌توان استفاده نمود. بدین منظور باید لینک پخش زنده HTTP  Live Streaming (HLS)  را در صفحه مدیریت اینفوآیتم وارد نمود.

متن باز

متن باز

از طریق این ماژول هر متن با فرمت دلخواه را می‌توان استفاده نمود.

منوبندی اصلی

معرفی خدمات دیجیتال ساینیج

این ماژول برای تعریف منو‌های صفحه‌ی اصلی برنامه کیوسک قابل استفاده می‌باشد.

منو بندی فرعی

منوبندی فرعی

برای ایجاد منو‌بندی برای یک منو اصلی (ایجاد زیر منو) از این ماژول می‌توان استفاده نمود.

نظر‌سنجی

نظرسنجی

برای ایجاد نظرسنجی‌های گزینه‌ای می‌توان از این ماژول استفاده نمود. با استفاده از این ماژول هر تعداد سوال با هرتعداد گزینه به صورت دلخواه می‌توان تعریف کرد.

فٌرم

معرفی خدمات دیجیتال ساینیج

از این ماژول می‌توانید برای ایجاد فرم‌های سفارشی دلخواه خود استفاده نمایید همچنین این فرم قابلیت‌هایی نظیر ارسال پیامک و ایمیل را امکان پذیر می‌سازد .

پی دی اف

پی دی اف

برای نمایش فایل‌های پی‌دی‌اف مانند کاتالوگ،مجلات و نشریات سازمانی برروی کیوسک لمسی می‌توان از این ماژول استفاده نمود. این اینفوآیتم لیستی از پی‌دی‌اف‌ها به کاربر نشان خواهد داد و کاربر می‌تواند ‌پی‌دی‌اف مورد نظر خود را باز کرده و ورق بزند.

فروشگاه

معرفی خدمات دیجیتال ساینیج

این ماژول امکان ایجاد سبد خرید، پرداخت، دریافت رسید و …  را برای کاربر محیا می سازد همچنین خروجی این ماژول برروی نمایشگرهای ساینیج لیستی از محصولات فروشگاه، به همراه عکس، توضیحات و قیمت نمایش خواهد داد.

نوبت‌دهی

نوبت دهی

این ماژول به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی سیستم نوبت دهی و رزرواسیون دلخواه خود را ایجاد نموده همچنین امکاناتی از قبیل: دریافت نوبت،صدور نوبت،پرینت نوبت،ارسال پیامک و …را فراهم می‌سازد.

وب سرویس

معرفی خدمات دیجیتال ساینیج

برای اتصال به وب سرویس REST و SOAP از این ماژول می‌توان استفاده نمود.

با استفاده از معرفی خدمات دیجیتال ساینیج الفی لایو به راحتی می توانید نمایشگ‌رهای خود را طراحی نموده و از تمام قابلیت‌های ذکر شده در سامانه استفاده نمایید .


جهت مشاوره در خصوص سامانه الفی لایو می توانید با شماره 02188561939 تماس حاصل نمایید.

Rate this post